VMAX, tar sku røven på mig. (DHB) {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg er igang med en lille "kamp" med Vmax.
For en del tid siden, overvejede jeg at deltage i Drift, til DHB. Og i samme omgang ville jeg bestille billet.
Dette prøvede jeg på, på deres side, men jeg valgte et lidt dumt tidspunkt, da deres system enten var overbelastet eller bare i uorden - hver gang man trykkede bestil billet fik man erro side, eller en "systemt, er midlertidig nede"
Jeg prøvede i ca 1 uge at bestille, men uden held. Efter den uge, valgte jeg så at droppe det, og tænkte egenligt ikke mere over det.
For en lille md siden solgte jeg så min MX5, og ganske få dage efter ringer en af mine venner og siger "Du står altså på som drifter" Og ganske rigtigt jeg stod noteret som drift deltager. jeg gik så min netbank igennem, og ganske rigtigt de har faktisk trukket 450kr for deltager billiet. Jeg finder det ikke rigtigt at jeg ikke har fået en bekræftelse på at billetten er købt, og vælger så at ringe til forlaget benjamin.
Jeg ryger lidt rundt imellem dem som har med vmax og dhb at gøre, og hver gang jeg ringer siger de at de vil ringe tilbage med en løsning.
Til min store skuffelse er der aldrig nogen der ringer tilbage. Fik så i onsdags, fat i "charlotte" fra bogholderiet som siger at de bare skal bruge et konto nummer, så vil de føre penge tilbage. Jeg spørger så om ikke de kan sende en alm billet istedet, da alligevel skal derover. Og det vil hun lige undersøge.
Hun lover endnu engang at ringe tilbage men gør det aldrig.
idag ringer jeg så endnu engang til Bogholder charlotte, og nu har hun en lidt anden holdning til situationen - hun har snakket med peter fra Eurospeed. som står for dhb, og han har den klare holdning, at billetter ikke kan refunderes, og efter som jeg ikke kan stille med bil, så er min billet ugyldig.
Kan det virkelig være rigtig at de på den måde kan "stæjle" mine penge? Altså jeg forstår skam godt reglerne, og nej jeg kan ikke stille med bil - og det bør skam også være sådan. Men nu er sagen den, at jeg jo som skrevet ikke har fået en bekræftelse. Kun beskeder om at min betaling ikke er gået igennem og jeg bør prøve igen.
Jeg er fame glad for at den ikke er gået igennem mere end en gang, idet vi har prøvet med forskellige DK kort. Så havde de fået endnu flere penge.
Jeg håber lidt på at Vmax ser denne, og jeg er ikke bleg for at komme med deres sidste udspil, godt som ondt. men føler virkelig at de tar røven på mig.
Vh Dennis.
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 179 Svar: 3.621
Kan sagtens følge dig.. Ville også selv have det på samme måde..
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
mar 2003
Følger: 14 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 462 Svar: 1.463
Prøv og ring et par gange mere, og snak evt med Peter fra Eurospeed direkte, og se om du ikke kan smide noget fornuft ind i manden
jul 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 122
dec 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 390
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 268
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 530
jan 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 276
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.243
Men uanset det, så kan du uden problemer kontakte banken og betalingen går ikke igennem - det er en del af dankort sikkerheden, når man handler på nettet..
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Emner: 3 Svar: 54
jun 2003
Følger: 32 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 33 Svar: 253
MEN jeg har lige snakket med Peter, og nu siger han noget andet, nemlig at han bare opretholder reglerne, så det er Charlotte der skal betale pengene tilbage. Så håber jeg bare at hun gør som han siger, så vi kan komme vidre.
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.276
I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter IKKE omfattet fortrydelsesretten.
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.276
jun 2003
Hvis ikke det var fordi en af vennerne så det, så havde jeg intet vist, og sikkert købt endnu en billiet dog en alm, og så var jeg nok blivet godt overrasket når mit navn blev nævnt derover.
jun 2003
Hvis ikke det var fordi en af vennerne så det, så havde jeg intet vist, og sikkert købt endnu en billiet dog en alm, og så var jeg nok blivet godt overrasket når mit navn blev nævnt derover.
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
Du møder bare op får dit armbånd osv, når så de skal have køremøde osv, møder du bare op og fortæller dem at din bil er brændt sammen dagen forinden og at du desværre ikke kan deltage... Det gjorde en af mine kammerater forrige år da han havde meldt sig som kører, ´men fortrød i sidste øjeblik... Så kom ham og en af mine kammerater ind for ialt 450kr.. skide smart. Så lad være med at få den ombyttet...
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 69 Svar: 169
Du går bare til forbrugerklagenævnet.. De vil helt sikker hjælpe dig i sådan en sag.. Det er ikk lovligt at de tar dine penge på denne måde.. Ikk så længe du ikk har fået en bekræftelse..
Min kæreste har lige haft om jura på skolen, og hun mener helt bestemt at det er ulovligt..
Held og lykke..
mar 2006
Følger: 78 Følgere: 71 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 261
jun 2003
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
Men den skal jo selvfølgelig stille med en baghjulstrukket bil, da et andet næsten vil være for gennemskueligt.....
ÅRRRH jeg hader kontor nussere!
jun 2003
Så, blev problemet løst, jeg ringede til morgen til Charlotte igen, og hun kunne fortælle at snakken havde gået her til morgen, om bla mit indlæg på bilgalleri. Hun havde derfor intet af tilføre "diskutionen" og henviste mig til Ebbe Sommerlund (the boss.) Han spurgte også hurtigt om det var mig der havde oprette div. tråde.
Ebbe løste problemet perfekt smertefrit, og med venlige ord. samt en lille undskyldning, og en bemærkning om at det ikke helt gik som det skulle, idet at jeg heller ikke havde modtaget deltager billetter eller andet.
løsningen blev, at jeg kan forvente at der ligger en billet med mit navn på i indgangen til DHB, inkl sideplads. Så jeg takker pænt Hr. Sommerlund for forståelsen. Og håber ikke de løber ind i flere problemer af samme slags.
Så indtil vidre er jeg positivt overrasket, og bare glad for at en løsning kom på bordet.
apr 2003
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 1.785
Hvis du havde fået din drift billet kunne du bare ha købt en skrotklar bil og trillet lidt frem og tilbage. Bare for at se deres reaktion
VMAX, tar sku røven på mig. (DHB)