Vedr. salg af PS4 med downloadet spil {{forumTopicSubject}}
Hej.
Først og fremmest vil jeg gerne understrege, at dette ikke er en salgsannonce, men spørgsmål om hjælp til nedenstående. Jeg har endnu ikke oprettet nogen salgsannonce om denne, på det tidspunkt, hvor jeg skriver dette emne.
Hvis nogen føler sig stødt eller på anden måde ikke mener det her hører til i forum kategorien, så sig det endelig til mig. På forhånd tak!
Nu til mit spørgsmål: Hvis jeg skal sælge min PS4, hvor jeg har købt et spil som download, er der så nogen måde en potentiel køber kan få spillet med? Ligesom man jo kan få CD'en med, så burde det da kunne lade sig gøre... Eller ved I om et downloadet spil er "låst" til en enkelt bruger?
God søndag.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 3 Svar: 573
Det er muligt de bliver på enheden forudsat du eller den nye ejer ikke nulstiller den, men de kan ikke hentes igen uden din PS konto.
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 908
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 908
feb 2007
Køb er personlige, de følger dig, ikke maskinen.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
feb 2007
Det er korrekt at funktionen kan benyttes ved salg, men dette betyder på samme tid at eventuelle nye/flere spil som der købes ligeledes deles med hinanden fremadrettet, og så kan det kun benyttes én gang - når køberen ønsker at sælge enheden videre igen så vil der gå spil (PSN adgang) tabt.
Men bevares, jeg har jo hverken sagt at man ikke må eller det ikke vil virke - det er bare ikke sådan det fungere og der er uden tvivl beskrevet retningslinjer herom et sted i ToS.
Vedr. salg af PS4 med downloadet spil