{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utøj i chili planter.
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #1   5. jun 2015 Du kan prøve med noget insektsæbe, jeg havde spindemider i mine sidste år - det hjalp på dem.

• #2   5. jun 2015 Du kan få nogen spinderovmider....

Man kan også gøre en del for at man ikke får dem...

• #3   5. jun 2015 Sprit + brun sæbe i en forstøver.. problem solved. Jeg har også chili. Styrke 10+++.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #4   5. jun 2015 Det har ikke noget med spørgsmålet at gøre, men går ideen med din forkortelse "PFHT" ikke lidt væk ved du bagefter skriver betydningen af den smiley
    Det skrives forreste pft. hvis du skulle få lyst at bruge det igen smiley

Held og lykke med dine chili smiley Kunne være man selv skulle prøve at plante lidt af dem i år smiley

• #5   5. jun 2015 Men drop frø, det tager for lang tid. Jeg købte mine special Chilli på et godt gartneri ved Køge. De tager pænt fart, og får Chilli gødning.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #6   5. jun 2015 de i hvert fald noget sent at plante chilier nu smiley

• #7   5. jun 2015 Ja og nej, det kan nås endnu hvis man har drivhus og man køber planten i stedet for frø. Frø tager en evighed.

• #8   5. jun 2015 Hvis det er bladlus, kan du blande skummetmælk og vand og sprøjte det på med en forstøver.

Jeg har forresten 3 planter tilbage der har overlevet vinteren. prøvede at lade 6 overvintre, så 50% er vel egentlig ok

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #9   5. jun 2015 #7 tænkte på at spire frø.. det håbløst. Du kan sagtens nå det bare ved at købe de færdige planter.

har 2 som overvintrede(indenfor), klippede dem ned til ca 15cm (fra jorden med en 5-10 blade), så de første chilier var klar allerede i midt april. Dette var lidt nemmere end at starte med nye planter - så har den jo rodsystemet klar og gror som tomater året efter smiley

• #10   5. jun 2015 Mine så sådan ud i starten af maj. De er købt i den str og plantet ud.

Habalokia yellow, Trinidad scorpion moruga blend, bhut jalokia chocolate.

profilbillede
Kommentér på:
Utøj i chili planter.

Annonce