{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.712 visninger | Oprettet:

rabat hos kvik køkken {{forumTopicSubject}}

Hej bg, vi er ved at se på nyt køkken, vi har fået et tilbud fra kvik på ca. 130.000,- det er prisen uden evt. rabat, derfor vil jeg gerne høre fra jer der har handlet hos kvik hvad i har fået i rabat, så har jeg noget at forholde mig til når vi skal snakke med dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rabat hos kvik køkken
  • #1   11. jun 2015 Rabat er primært på hårde hvidevarer i min erfaring, og ikke på selve køkkenet.

Jeg formoder de kr. 130.000,- er ren inventar.

• #2   11. jun 2015 da vi købte ved kvik for 9 år siden fik vi ikke rabat på selve elementer/bordplader. Til gengæld fik vi alt "tilbehøret" gratis. Det var blandt andet håndtag/greb, en dyr vandhane og diverse indretning til skuffer/skabe. Vi fik også gratis opmåling til bordpladen da vores bordplade er ret specielt formet. Vi købte alle hvidevarer et andet sted.

• #3   11. jun 2015 Har du måske en kammerat som arbejder i byggebranchen? Måske er der noget rabat at hente hvis du køber køkkenet igennem ham. Min gode kammerat er tømrer, han fik 45.000 i rabat fordi at firmaet som han er i købte cirka 200 køkkener om året hos dem.

• #4   11. jun 2015 Det er kun inventar, bordplade mv. De kunne slet ikke være med på hvidevare sagde han selv. Jeg må se hvad det kan blive til, tak for svar

Kommentér på:
rabat hos kvik køkken

Annonce