{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.225 visninger | Oprettet:

Elektrisk ATV til børn - kvalitet? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Vil gerne købe en elektrisk ATV til min søn og sidder og kigger på elektriske ATV´er på 800W til ca. 3500 kr. Men har ladet mig fortælle at der er en del kina-modeller i blandt i ret svingende kvalitet.

Er der nogen her inde der har nogle erfaringer med hvad man skal købe eller holde sig langt fra? Min søn er 2 1/2 og vi bor på en villavej, så det skal være en elektrisk som kan drossles ned og som ikke larmer.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektrisk ATV til børn - kvalitet?
  • #1   6. aug 2015 Jeg havde nogle elektriske biler/atver da jeg var lille smiley det var et super legetøj! Når man er 2 år gammel er det nok begrænset hvor meget man kan ødelægge dem smiley

• #2   6. aug 2015 jeg købte for nylig den 1000w til 4000kr hos mmkonsol.
    den ankom hurtigt med fragtmand og jeg fik samlet skidtet( en hel del der skulle skrues på osv.) fik ladet skidtet helt op. og på med junior på 11kg og laveste trin(6kmt) hvad skete der så? ja skidtet kunne ikke engang dreje rundt på den nyslåede græsplæne. den havde simpelthen ikke kræfter nok på lav trin.
    selv på højeste trin var det ikke noget imponerende optræk. jeg kunne let holde den med 1 hånd på græsset, uden at den overhovedet smed hjulene rundt.
    derud over pynter de en del på specs, ift den kina manual der medfølger hvor er der opgivet helt andre hastigheder osv. og dem tror jeg mere på. men det endte med at de pænt afhentede den igen med fragtmand, for det lort gad jeg satme ikke have stående... men så fik jeg afprøvet det..

• #3   6. aug 2015 Hej
    Kun pegoro dur
    M.v.h. KP

• #4   6. aug 2015 ville også genoverveje det. selvom alderen er 800 watt eller 1000 watt jo kun knap 1 hk. hvilket jo ikke er ret meget??.

da jeg var mindre kørte jeg rigtig meget på en 50 ccm atv. og de har typisk 2,5-3 hk og de sprang altså heller ikke noget.

men på ren asfalt kan de jo sikkert godt køre lidt.
    mht til kvalitet er jeg rimelig sikker på at de mere eller mindre alle er af mindre god kval men ja det er jo et stykke legetøj.

• #5   6. aug 2015 Købte en strøm ATV ved fedepriser.dk. Kan kun anbefale ham.. Fik en lidt større model til samme pris.. Begge mine sønner har nu haft glæde af den i sommer sol, og sne, (ca 2-3 år) det eneste jeg har ,Måtte skifte en et forhjulleje.. ATV kan drosles med en nøgle som har 3 trin, så selv de små kan prøve den..

• #7   7. aug 2015 Super. Man mange tak for svarene.

Kommentér på:
Elektrisk ATV til børn - kvalitet?

Annonce