{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Mekaniker med slidgigt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg ville lige høre om der var nogen som havde god ideer??

Jeg er Udlært mekaniker. da jeg var blevet udlært fandt jeg ud af jeg havde udviklet mig olie allergi samt mellem slemt slidgigt i ryggen..

er lidt på bar bund omkring hvad jeg nu skal foretage mig efter alt det her, nu da mit drømme job er taget fra mig..

tak på forhånd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker med slidgigt
  • #1   25. aug 2015 Kommer meget an på hvor slemt det er med ryggen. Og om du er boglig stærk, men de mest oplagte vil vel være : Værkfører--bilsælger, skolelærer--pædagog
    Er der noget særligt du ellers brænder for ? Hobbies ?

• #2   25. aug 2015 Læs vider til autoteknolog

Evt googel uddannelsen

• #3   25. aug 2015 brug handsker., og lær lidt om korrekte arbejdsstillinger.
    og bliv i det job der er dit drømmejob.

• #5   25. aug 2015 Alle har da slidgigt i ryggen (de færreste er bare klar over det) men det skal da bare arbejdes væk fik jeg da også tideligt fandt de på en mr scanning i nederste del af ryg, jo mere jeg slapper af og ligger ned desto mere ondt får man er jeg fysisk aktiv mærker jeg det ikke...

Så lær at arbejde med problemerne - alle bruger handsker i dag så olie allergi er vist det mindste problem

• #6   25. aug 2015 Jeg vil da gerne endnu engang foreslå min egen uddannelse, nemlig lokomotivfører.
    Hvis du består den erhvervspsykologiske test og bliver ansat hos en operatør, er det en uddannelse på "kun" 10 måneder og jeg tror sagtens du kan få en helbredgodkendelse på trods af din allergi og gigt.
    Fornuftig løn og det er på ingen måde nedslidende arbejde, dog kræver det til tider en stærk psyke.

• #8   25. aug 2015 1. snak med din fagforening om revalidering
    2. overvej da at blive underviser i faget indenfor teknisk skole
    3. forhør dig på den nærmeste tekniske skole hos studievejleder om muligheder for efteruddannelse

• #9   25. aug 2015 Kæft folk er kloge i burde sa arbejde på kommunen

Hvordan kan i udtale jer om at det rt nok med handsker, allergi kan sku have mange stadier
    Feks hvis jeg går igennem et tømmer/bilværksted ligner jeg en der har fået tæsk i ansigtet og derefter fået kastet syre i ansigtet!

Men emne ansvarlige kunne tage og uddybe sine skåne hensyn så han kunne få nogle relevante svar

• #10   25. aug 2015 Paw
    hvis du er så allergisk kunne det så ikke bare skyldes egen opfattelse.
    hvad skulle der være på de to steder du referer til. som ikke er i resten af verdenen, både ude og inde.

• #11   25. aug 2015
    Tror du jeg opgav en uddannelse som tømmer for sjov og efterfølgende en som industriteknikker efter 2 dage på værkstedet hvor chefen og min hudlæge sendte mig hjem?

Jeg har 2 a4 sider med ting jeg ikke kan tåle,
    Og det der er i feks et tømmerværksted/møbelpolstre osv er noget der kaldes chrome som er i impregneret træ og læder feks

Har i nogen sinde tænkt over hvordan i snakker til syge mennesker?
    Fair nok der er mange der finder alle mulige undskyldninger, det er dovenskab, men der er satme også folk der syge

Tænk over hvis i selv bliver handikappet en dag, hvordan i vil have det, med alle var bedrevidende og tiltale jer som var i dovne, når det i aller helst vil er at arbejde

• #12   25. aug 2015 hvad ved du lige om os inden du farer sådan op.
    fordi man har nogle papirer skal man da ikke bruge dem på at begrænse sig selv.

• #14   25. aug 2015 i aner ikke hvor stor mandens gener er (burde han have skrevet) og derfor er det nogle latterlige kommentare om han bare skal tage hansker på, hvis han har allergi i ansigtet eller andre steder på kroppen

• #15   25. aug 2015 Åhh ja jeg har skam også lært at sortere inkompentente mennesker fra, men kan jeg bare få EN til at tænke sig en ekstra gang om inden de kæfter op, så har jeg gjort mit

• #16   25. aug 2015 Paw
    læs dog hvad jeg skriver.
    jeg har da en masse problemer med min krop og helbred
    men jeg skilter sgu da ikke med det
    du farer op som en trold af en æske.
    Men at begrænse sig selv pga. diagnoser det er da det værste man kan gøre.
    at du ikke kan tåle nogen ting. og du fremhæver at du har 2 a4 sider. ligner da lidt som om du har valgt at begrænse dig selv.

• #17   25. aug 2015 Kan kun smile af dig, du bliver ved med at gå efter mig og at jeg bilder mig min sygdomme ind!
    Det eneste jeg har gjort opmærksom på er at man ikke kan udtale sig i det er emne, da man ikke aner hvor slemt det er med emne starter

• #18   25. aug 2015 Stop nu! I fordrejer emnet og trådstarter får ikke nogle brugbare svar...

• #19   25. aug 2015 Jeg vil meget gerne hjælpe hat skrevet 2 gange trådstarter skal uddybe sine gener og skånehensyn

• #20   25. aug 2015 lille dan
    syntes da der er kommet nogle gode bud.
    Men han deltager jo ikke selv så vidt jeg kan se.

• #22   25. aug 2015 har har nu lavet en tråd om samme emne for Ca. 8 måneder siden

det er jo kun ham selv der ved hvad han egentlig kan, og hvad han kan tåle.
    så når man bliver ved med op oprette samme emne, men ikke følger op på spørgsmål når det er så vigtigt for en selv. ja så må man da være lidt mere vedholdende.
    tråden bliver da brugt og der kommer da forslag, så må han jo selv sortere i det han kan bruge. når tråden på et tidspunkt glider ned på listen. smiley

Kommentér på:
Mekaniker med slidgigt

Annonce