{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Mekaniker med slidgigt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg ville lige høre om der var nogen som havde god ideer??

Jeg er Udlært mekaniker. da jeg var blevet udlært fandt jeg ud af jeg havde udviklet mig olie allergi samt mellem slemt slidgigt i ryggen..

er lidt på bar bund omkring hvad jeg nu skal foretage mig efter alt det her, nu da mit drømme job er taget fra mig..

tak på forhånd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker med slidgigt
  • #1   25. aug 2015 Kommer meget an på hvor slemt det er med ryggen. Og om du er boglig stærk, men de mest oplagte vil vel være : Værkfører--bilsælger, skolelærer--pædagog
    Er der noget særligt du ellers brænder for ? Hobbies ?

• #2   25. aug 2015 Læs vider til autoteknolog

Evt googel uddannelsen

• #3   25. aug 2015 brug handsker., og lær lidt om korrekte arbejdsstillinger.
    og bliv i det job der er dit drømmejob.

• #5   25. aug 2015 Alle har da slidgigt i ryggen (de færreste er bare klar over det) men det skal da bare arbejdes væk fik jeg da også tideligt fandt de på en mr scanning i nederste del af ryg, jo mere jeg slapper af og ligger ned desto mere ondt får man er jeg fysisk aktiv mærker jeg det ikke...

Så lær at arbejde med problemerne - alle bruger handsker i dag så olie allergi er vist det mindste problem

• #6   25. aug 2015 Jeg vil da gerne endnu engang foreslå min egen uddannelse, nemlig lokomotivfører.