{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Lasse M
Lasse M
Tilmeldt:
11. jul 2012
Følger: 2 Emner: 39 Svar: 31

Køb af replica møbler {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Har en lille diskussion med min kammerat om kopi møbler.
Ville høre om i ved om det stadig kan lade sig gøre at købe kopi møbler fra England efter den nye lov er er trådt i kraft, da jeg har en kammerat som siger at man kan og jeg mener ikke man kan mere, men der er åbenbart delte meninger om det
Rundt på nettet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af replica møbler
  • #1   25. okt 2015 Det gælder først fra 2016. Men ifølge vogas side skriver de først 2020

  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Emner: 39 Svar: 31
    #2   25. okt 2015 Okay, skrev nemlig til voga, som sagde at de ikke sende til Danmark mere, så det virker lidt mærkeligt:)

  • #3   25. okt 2015 Hvorfor virker det mærkeligt? at de ikke sender uden for UK har da intet med om man må købe kopi møbler at gøre?

    Yes, absolutely.

    VOGA is a UK company that operates under UK copyright law. In 2015 the UK government decided on a 5 year transitional period before extending copyright protection from 25 years after creation, to 70 years after the death of the designer. So, in April 2020 legislation will alter.

    Currently we are able to reproduce designs and sell replica furniture 25 years after its initial creation, which is exactly what we do. As a result, we comply fully with English law, making it perfectly legal to buy beautiful furniture from VOGA.com. We will always keep you updated with any relevant developments.

    For more information, you can consult the Transitional provisions for the repeal of section 52 of the Copyright, Designs and Patents Act 1988.



    WHAT IF I DON'T LIVE IN THE UK?

    If you live in an EU or EEA country it is still 100% legal to buy and import our products from our warehouse in the UK, even if the copyright law in your country differs to that in the UK. This is because you are not infringing any exclusive rights under local copyright regulation in other EU/EEA countries when you are buying replica furniture.


    Det betyder jo bare du som kunde selv skal finde en måde at få dem sendt til Danmark .


  • #4   25. okt 2015 Du skal selv sørge for transport, du skal have DSV til at hente fra deres lager, det er de også behjælpelige med

  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Emner: 39 Svar: 31
    #5   25. okt 2015 Tak for svarene
    Så havde min kammerat sku ret
    Desværre??


  • #6   26. okt 2015 Lasse M
    de kigger først nøje efter hvis varen kommer fra eksempelvis Kina og andre Asiatiske lande, hvor kopier er mere normalt.


Kommentér på:
Køb af replica møbler

Annonce