{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske POLITI
  • #1   21. jun 2006 grotesk, men ved sgu ikk hvor meget jeg tror på det..

• #2   21. jun 2006 det med ham den 14 årig er godt nok for ringe men de andre der blev anholdt... de har nok ikke værret så gode selv når de er blevet anholdt... og når man modsætter sig anholdelse så bliver der taget hårdere fat..

Så de kan få en tudekiks

• #3   21. jun 2006 Personligt har jeg stor respekt og tiltro til de gamle betjente der har være det i 10-20 år .. de kender rutinen og de er som regl både rimlige og fornuftige.. Så længe man ikke er idiot så kan man som regl snakke sig til rette med dem. Er selv blevet taget både med undervognsneon og retknop uden større problemer...

Men de der unge der skal have opfyldt deres kvote og har lige fået magt, de har sjældent hovedet skruet rigtigt på ..

Ud over det, så ER det blevet meldt ud at den måde politiet undersøges på idag ikke er tilstrækkelig, og skal laves om. Stod på JP forleden dag..
    Dette betyder nok omvendt at politiet godt ved at de kan slippe for ballade når de presser den liiiige lidt for meget..
    Bare se hvor meget tumult der blev den gang cameramobiler blev almendelige og hvor meget de idag er påpaslige ved diskoteker fordi de ved folk kan tage billeder.. sådan var det ikke for bare 5 år siden ..

• #4   21. jun 2006 men ham der blev skudt er det bare uheldigt at han dør af det... da han blev skudt i skulderen reflektere kuglen ned i hjertet...

• #5   21. jun 2006 COP IS COP P
    det er sq da os godt det er dem de skyder tænk på alle de penge smafundet sparer ved at skal ha sådan en sindesyg mand uder behanling...! smiley

• #6   21. jun 2006 piotr N har ret...

man skal sgu bare lade værre med at skabe sig og gå væk når man bliver bedt om det...

• #7   21. jun 2006 alex L
    Nemlig..!

• #8   21. jun 2006 player lige præcis....

Men ja nogen tror de er superman...
    Og jeg syntes hvergang politiet gør noget idag... så er det også galt... f.eks ham betjenten der skød ham knægten i ølby... han er ikke betjent mere idag.. fordi medierne huggede ham ned... Og manden gjore bare sit arbejde og beskyttede de kasse eksp. der stod i den kiosk... Og hvis ham knægten havde hørt efter betjenten så var han aldrig blevet skudt

• #9   21. jun 2006 Jeg har ikke en skid til overs for Politiet. I hvert fald ikke betjente her i omegnen. Magtsyge skiderikker, de fleste af dem.
    Ja, okay .. nogen gange skal man sku bruge dem, og så, hvis de har tid, eller gider, så hjælper de da vel også, men alt det lort de så render og laver, hiver ned i det positive.

• #10   21. jun 2006 hva hvorfor har du ikke noget til overes for dem?? hva har de gjort dig?

• #11   21. jun 2006 jcop is cop

jeg så også station 2 endag.. hvor der en mand der bliver bedt om at stoppe ... og de råber flere gange efter ham... stop eller jeg sender hunden... han råber det 3 gange betjenten... og så sidder gutten og klager over at hunden bed ham... men det gjore den så hellere ikke den fik fat i hans jakke og rev ham omkul... hehe.. det så fedt ud..

• #12   21. jun 2006 De følger ikke de regler de skal når de skal. Jeg har været udsat for at en af mine venner, mens jeg så på, blev holdt, af et knæ i ryggen, ned mod asfalten med fjæset først, og derefter smidt i håndjern - efter at være blevet stoppet på knallert?! Jeg flippede ud .. Og hvis man henvender sig på stationen, og vil forklare, eller fortælle dem noget, så kunne de ikke være mindre ligeglade, eller interesserede i det vi har og sige. Og det er sjovt nok kun når yngre folk, navnligt mænd kommer og fortæller dem om noget.
    Vil give ham gutten ret i, at de ældre betjente ved hvordan man skal behandle folk og så videre, men det kniber med resten af crewet på stationerne.

• #13   21. jun 2006 COP IS COP P - Ikke som de skal!!!

• #14   21. jun 2006 Det er sgu ikke alle pansere der er lige fornuftige oven i hovedet.
    ´
    og det siger jeg til trods for min papfar er kriminalbetjent
    de unge pansere har set for mange Hollywood film, og det skader deres dømmekraft.

Kommentér på:
Danske POLITI

Annonce