{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trådløs tli stationær computer..???
  • #1   23. jun 2006 www.edbpriser.dk

• #2   23. jun 2006 Det er ikke så vigtigt hvilket mærke du vælger - bare tag en billig model.

Hvis du har transcieveren (access point/router) stående tæt på din stationære computer, kan du i visse tilfælde opleve ustabilitet i netværksforbindelsen. Et almindeligt netværkskabel giver stadig den bedste og mest stabile forbindelse.

Steder som Computercity, Pro Consult, TjData og Bob.dk har altid gode tilbud på samlede pakker med Router og netkort.

Hvis du har en modem-forbindelse (TDC-kabel, Stofanet osv.), skal du ikke vælge et access point. Her skal du i stedet gå efter en trådløs router, som du selv har mulighed for at konfigurere på alle leder og kanter. Jeg har flere gange oplevet problemer med kabelmodem-forbindelser og trådløse access points, så jeg vil helt klart anbefale en router!

Men hvis jeg skal nævne et eller flere produkter, så går du ikke helt galt i byen med d-Link, Cisco eller LinkSys.

Held og lykke - sig til hvis du har brug for yderligere hjælp smiley

Kommentér på:
Trådløs tli stationær computer..???

Annonce