{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Lastbiler-Motorvejens konger {{forumTopicSubject}}

Ja.som det antydes, fylder lastbiler alt, og bilerne må bare passe ind.
Men prøv at sige ja til dette:
har du 3 ting i dit hjem, som aldrig har været ude at køre på en lastbil?(hverken),i hel eller i delvis tand)?
vil du gerne betale 24% ekstra for at få varene leveret til din butik med en mini-transporter?
Vil du acceptere at varene kom for sent , hvis de skal køres med tilladte hastigheder?
nææh, prøv at hør hér. lastbilerne er kommet for at blive., og det er til alles gode.
Hvad betyder det hvis en lastbil foretager en overhaling imens DU ligger bagved? et minut? en time eller en halvdag.? en lastbil får leveret deres varer, kommer fra A-B selvom at bilen ikke vil acelerere mere ved de 90km/t så kan du også nå fra Ålborg til Køge, du ved dog at det tager lidt tid! men sådan er det. og nu vil vores kære trafikminister, forbyde os at overhale? jeg syns bare at man skal afskaffe alt erhvervstransport, fordi så ville den gut blive fyret!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lastbiler-Motorvejens konger
  • #1   24. jun 2006 ¤¤¤ Ryd Regeringen ¤¤¤

• #2   24. jun 2006 Gælder det kun for lastbiler over 3500 kg?

• #3   24. jun 2006 der findes ikke lastbiler under 3500kg

• #4   24. jun 2006 Hvad H...... er idéen med at sætte hastigheden op på de danske motorveje og så forbyde overhaling.......... Hmmmmm der er da en der lige glemte at spænde hjelmen hva' ..... ????

• #5   24. jun 2006 syntes det er ok med lastbiler der overhaler så længe de bare fucking overhaler .... ikke de der skide lastbiler der fylder 2 ud af 3 spor fordi de skal ligge ved siden af hinanden med præsis samme fart eller den ene 0,0083 kmt mere end den anden ....

• #6   24. jun 2006 Thomas, det problem har vi heldigvis ikke i jylland, for der er kun 2-sporede motorvejsstrækninger. jeg mener at så længe de kan "rykke" så lad dem, det kommer til vores egen gode, i den sidste ende-.

• #7   24. jun 2006 når man skal køre 200 km på motorvejen så bliver man da pænt træt af dem når de tager 5min om at overhale

• #8   24. jun 2006 Max : syntes også det er fair nok de overhaler hvis deres lastbiler har kraftoverskud nok ..... ikke sådan så det tager 3 minutter at overhale .... ellers er det fair nok ... men måske ikke lige i myldre traffikken smiley

• #9   24. jun 2006 op mod vejle er der da nogen timer på dagen de ikke må overhale men de gør det jo aligevel

• #10   24. jun 2006 Synes osse det ok at de gør det så længe det ik tager 70 år om det.. Det jeg så ik kan li er at de absolut SKAL lille klods op i røven af en.. Hva hvis jeg laver en hård op bremsning?.. Så siger det altså splat med mig i den lille polo..!

• #11   24. jun 2006 Jeg syntes det er helt fint at sådan et 50 tons monster er begrænset, de slår altså pænt hårdt nå det går galt.......!!!

• #12   24. jun 2006 de fleste steder må vi ikke overhalve mellem 6 og 18 mener jeg .. det må da være rigeligt.. !

• #13   24. jun 2006 så mange.......
    michael n , det er også fint, bare de ikke tilldader sværgodstransporter, at køre i det tidsrum.. michael g. alt kan gå galt, ligrgyldig om du vejer 50 tons.
    men dem der overhaler har næsten altid en udenlandsk nummerplade. så de er ligeglade.

• #14   24. jun 2006 også er man lige 10-15 meter fra den bagerste lastbil og man har ingen bag sig SÅ SKA DEN K/#/&"=)( lige "overhale" i 5 min. før man ka komme vidre

• #15   24. jun 2006 Næææ det kommer ikke til at ramme forbrugerne hvis der bliver indført sådan nogle restriktioner de fleste vognmænd er nogle vat pikke som ikke tør sætte priserne op hvis de gør er der en en" bils vognmand der straks kan gøre det billigere bare så hans bil kan køre,Så dem det kommer til at ramme er chaufførene de får bare mindre i løn,der er ikke noget at sige til at de er nogle af de laveste lønnet arbejdere i Danmark.

Prøv at tænke hvad de må finde sig i dagligt efter en for mange tolv timers arbejds dag hvor man bare vil hjem til venner og familie så laver man måske en overhaling med et overskud på 10 kmt straks man gør det kommer der nogle "fuckhoveder" som ikke kan holde farten på 150kmt som gestikluerer med finger og horn ja nogle er så lamme at de overhaler indenom fordi de ikke kan komme til at være til fare for deres med trafikanter så længe de må nøjes med at køre 90 kmt i 2 minutter ja chauffører er sku besværlige sjovt nok er det de samme som brokker sig hvis deres varer ikke kommer til tiden (hey jeg bestilte min hækspoiler igår aftes hvorfor kommer du så først med den kl 8 dagen efter)

• #16   24. jun 2006 Jeg synes det er helt iorden at det bliver forbudt at overhale for lastbiler.... De er sku selv ude om det !!! Der har været snak om de elefantoverhalninger længe og hvad gør lastbilerne.... ja de er sku dumme nok til at fortsætte det pis... og nej det er ikke kun de udenlandske lastbiler, jeg køre meget på de jyske motorveje og der er masser af danske lastbiler der ikke kan finde ud af !!

Og ang. det der med at det er synd for chaufførern ... BUUHH Huuh siger jeg bare så find dig et andet job ! Det er markes vilkårene .... og sådan er det i alle brancher der er altid et eller andet lille en mands firma der kan gøre tingene billigere...

Lastbil chaufførene: I har selv redt jeres seng ... så nu kan i sku få lov at lige i den...

• #19   24. jun 2006 Sune nu er det jo ikke chaufførene der piver det er jo alle de andre som er dobbelt moralske.Det med at de selv har redt deres seng er for er for billigt at fyre af det er jo ikke alene deres skyld.

• #20   25. jun 2006 Henrik>> Det er det da netop ... denne diskution er jo ikke ny.. dette har været oppe og vende ved politikkerne flere gange.... og der er gentagende gang blevet opfordret til mere selvdisiplin i branchen .... men nej det har ikke hjulpet...

Og ja så bliver det reguleret via lovhjelm, det er nu engang den måde tingene fungere på.

• #21   25. jun 2006 Rune
    Ja man kan jo kun bukke sig for lovgivningen den "virker" der er jo ikke nogen der kører mere end de tilladte kmt på vejene efter man indførte fartgrænser der er jo ikke nogen der taler i mobil tlf mens de kører der er jo ikke nogen der kører spiritus påvirket mere der er ikke nogen der oplever at blive overhalet indenom mere den danske vogn park overholder lovens foreskrifter.
    NÆÆ det der skal til er godt gammel dags gensidig respekt jeg er selv i entrepenør branchen og kører dagligt på køge bugt motorvejen og jeg kan love dig for at det ikke er lastbilerne der er mest til fare for andre jeg kan ikke mindes at jeg har fået lov til at overhale en kontor mand i min firma dasker hvor han så har givet plads frivilligt til at man kan komme ind igen.
    Vi kunne lære meget af vores tyske naboer hvad engår traffik kultur for vi har det overhovedet ikke her i DK.

Kommentér på:
Lastbiler-Motorvejens konger

Annonce