{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermonteret xenon
  • #1   29. nov 2015 Syntes generelt biler med xenon blænder

Selv den der født med det.
    Nok fordi det er meget skarpt.

• #2   29. nov 2015 Men man kan i det mindste kæbe nogle lygter med noget depolinser i

• #3   29. nov 2015 Det er da lidt træls for at sige det på jysk.. men jeg er da mere træt af folk som ikke får skiftet til vinterhjul før det går galt, og folk med fejljusterede lygter, og folk som ikke fatter at deres venstre forlygtepære er sprunget så de ligner en knallert i vejkanten.
    Jeg syntes der er mange ting der er værre end godt lys på bilen..

• #4   29. nov 2015 og dem på billeset er med linser ? jeg har aldrig haft problemer med xenon på mine bmw'er de sad kun i lygterne med linser og blænede aldrig.. eller folk blinkede ikke smiley

• #5   29. nov 2015 jeg møder en peugeot 207 STC hver morgen! der har uoriginalt xenon og det blænder bare mere end noget andet! og så det bare så blå som noget kan være! pissetræls og se på!
    Dog syntes jeg ikke altid det er det værste lige så slemt med folk der har sprunget pærer(bare overalt på bilen) eller fejljusteret lygter! det næsten værre!

• #6   29. nov 2015 Vedr fejljusterede lygter, er der 9 ud af 10 gange. Fejlmonterede pærer.

• #7   29. nov 2015 Jeg synes ikke det blænder så forfærdeligt meget at jeg ville blive irriteret og brokke mig over det. Jeg er mere irriteret over fejljusterede lygter - for DE blænder as fuck. Eller når folk blænder op igen omkring 1-2 meter FØR man passerer hinanden i mørke...

• #9   29. nov 2015 Jeg har lige monteret Uoriginal kvalitets xenon med org Philips pære på min Yaris Hybrid med DE linser. holdte ved siden af en anden bil med Org xenon og man kan ikke se forskel med begge lys tændt. Her er der forskellen på Org halogen i venstre lygte og Xenon i højre. Jeg ser andre biler med org LED især fra Mercedes der blænder vildt meget. Jeg ville aldrig montere det i almindelig parabol lygte. Ser billigt og grimt ud, og der blænder det vildt meget.

profilbillede
  • #11   29. nov 2015 Underlig ting at xenon kun er Lovlige i LINSE det er iværtfald Ikke korrekt da mange org xenon er i alm forlygter uden linser smiley

Kan da lige nævne både honda mercedes og bmw

Og jeg har da eftermonteret flere sæt både hvor bilerne er typegodkendt med det og nogen som ikke er,...

Et komplet retrofit kit til uorg xenon koster ca 2500 med alt, så har du styrboks niveua sensor til for/bagakel, og xenonpære og bokse. Fabrikat Hella.
    Lygtevasken er så noget man skal lave ved siden af, og hold kæft en gang opreklameret pis at have lygtevask på xenon de fleste kobler forlygtevaskere fra fordi den bruger 1 liter hvergang den spuler. Men ellers fungere de fint.

Folk der seriøst gider at gå op i det her og brokke sig over modkørende og andre trafikanter fuck i må kede jer.. Jeg er mere træt af dem som køre 40-50 kmt i byen og dem der nossere med 70 - 80 på landevej og sidst de forpulede spader der ligger i venstre vogn bane
    På motorvejen med 110

• #12   29. nov 2015 Org civic 2008 forlygte med xenon

profilbillede
  • #13   29. nov 2015 E klasse xenon lygte

profilbillede
  • #15   29. nov 2015 Jeg er bare mest irriteret over at min kæreste for lang tid siden lovede med kiksekage, og den har hun ikke bagt endnu !

• #16   29. nov 2015 Man får heldigvis også en bøde samt en indkaldelse til syn, hvis man bliver stoppet.

Desværre er politiet ret dårlige til at se om det er lovligt eller ej.

Blev selv stoppet for nogle år siden med xenon i parabol lygter og der var først efter han havde stået og studeret dem i 10 min at jeg sagde at de var ulovlige så giv mig nu den bøde smiley

• #17   30. nov 2015 Led lys er vejen frem

profilbillede
  • #18   30. nov 2015 .

profilbillede
  • #19   30. nov 2015 bum

profilbillede
Kommentér på:
Eftermonteret xenon

Annonce