{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Nyt tv 4k . Vil købe 4 k film hvad mangler jeg? {{forumTopicSubject}}

Heysa Bg. Købte nyt i lørdags, et lg55uf695v . Har derefter fået 4k netflix som kører over min nvidia shield. Har set på amazon at de har lavet film remastered i 4k. Mit spørgsmål er så: Kan jeg bruge en almindelig bluray afspiller eller skal jeg ha en UHD upskaler bluray afspiller? Tænker nemlig på at købe denne bluray afspiller: https://www.komplett.dk/product/850361/elektronik/dvd-og-blu-ray/dvdblu-ray-afspillere/lg-bp735-blu-ray-spiller# . Hvis den kan smide et bedre billede end min gamle bluray phillips afspiller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt tv 4k . Vil købe 4 k film hvad mangler jeg?
  • #1   5. dec 2015 Den kan kun OPSKALERE til 4k, hvilket betyder dit fullhd materiale bliver kørt op i 4k. Du vil altså ikke opnå nogen nævneværdig forbedring.

Her til Januar/foråret begynder der at komme afspillere som rent faktisk kan køre "rigtig" 4k, sammen med skiver der kan, så vent til der.

Indtil videre, kør videre på Netflix - bedre billedkvalitet smiley

• #2   5. dec 2015 Hvad andet er; Du har et SmartTV... Hvorfor i alverden kører du ikke Netflix DIREKTE derpå, istedet for gennem din Shield? Jo flere led du kører det igennem, jo dårligere kvalitet får du

• #3   5. dec 2015 Fordi jeg havde min nvidia shield smiley Og synes bare den er smart . Har ik prøvet direkte på tv. Købte min nvidia shield for længe siden. Og da der var gået 46 dage ku jeg ik retunere den hos komplett. Var dagen jeg fik mit tv. Så bruger den lige pt, så jeg ik fortryder jeg købte den hehe. komplett har 45 dage nemlig. Tak så venter jeg smiley

• #4   5. dec 2015 Og var ikke sikker på om tv kun ku køre 30 fps igennem det eller 60. Var ik nemt at finde noget på nettet. Selv i bilka sagde de kun 30. Så kører derfor igennem min shield med 60. Tvet kan vel også via dens software så. Skal ha prøvet, men det var mere så jeg ik fortryder mit Shield køb hehe smiley .. Men der er knald godt billede på ihvertfald er godt tilfreds.

• #5   5. dec 2015 Hehe... Om du kører 30 eller 60 er 100% fuldstændig komplet ligegyldig til filmbrug - i biografen kører de kun med 24FPS smiley

Det eneste du kan bruge højere, er til eksempelvis spil.

• #6   5. dec 2015 og selv ved 30-50fps kan man ikke se forskel smiley

• #7   5. dec 2015 I spil kan man godt, hvis skærmen har en lav nok responstid (hvilket sjældent er tilfældet med TV)

• #8   5. dec 2015 det kan være.. jeg bruger et panasonic 46 plasma. tv og der kører fallout med de 30-40 fps der kører det bare smiley

Kommentér på:
Nyt tv 4k . Vil købe 4 k film hvad mangler jeg?

Annonce