{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til vurdering af hjemmeside hbyl.dk
  • #1   11. dec 2015 Herreklip 245kr WTF . godt jeg lige har købt en trimmer til 210kr smiley den er sku tjent hjem mange gange :D. men ellers ser den vel ok ud , som nu en hjemmeside ser ud.

• #3   11. dec 2015 ok i århus (som jeg kender ligger den mellem 150-200kr/uden skæg og 215-245kr/incl skæg) . men jeg har det fint med at ha givet 210kr for trimmer som klare begge dele smiley og flere gange smiley

• #5   11. dec 2015 I skal lige have en korrekturlæser på, men ellers er det da overordnet set ganske udmærket smiley

Find en ven, der er supergod til stavning og grammatik eller hyr en, der kan gøre det. Jeg vil skyde på, jeg ville kunne gå igennem den på en time, så vi snakker et meget beskedent beløb for at få siden til at fremstå meget mere professionel smiley

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #6   11. dec 2015 overvej åbningstider... de fleste finder nok først tid efter 14... det kan man jo komme ind på markedet med i arbejderklassen.. senere kan man jo gå efter pensionisterne også der nok er tilgængelige i tidsrummet 830-1500 (assistenter).
    evt. synkroniser en "booking kalender" så man kan se tider der er optaget også - ala biografsæder når man bestiller... dette mangler MANGE frisører smiley

Dog pænt overskueligt design generelt.

• #7   11. dec 2015 Pænt design og en overskuelig kode :).

• #9   11. dec 2015 Ehh - er det lovligt at have forskellige priser på Herreklipning og Dameklipning?

• #10   11. dec 2015 Lige lidt skud fra hoften:

Jeg ville nok bruge footeren til adresse, telefon nummer, åbningstider, link/ikoner til Facebook, Instagram etc. Det er informationer der er rart at have nem adgang til, og det er jo ret normalt at have det i footer'en.

Få lavet et rigtigt logo, eller vælg en anden skriftfarve, så den grå bjælke kan undgås. Den måde salon navnet er skrevet i top er anderledes end den måde det er skrevet på i booking-grafikken.

Brug samme skrifttyper i tekst, grafik etc.

Teksten i midten ser rodet ud. Det kan sagtens opstilles i nogle flere afsnit/punkter, se evt. hvad websitet's theme har af muligheder for opstilling af eks. tekst.

Lav tekstopsætning af priser istedet for bare at indsætte et billede.

Istedet for at bruge stock photos til slideren, så tag nogle gode billeder fra salonen. Det gør det mere personligt.

• #11   12. dec 2015 Ligger det i Esbjerg V?

Ville kigge/ændre på
    Personlige/bedre billeder.
    Farver, du har kun grå/hvid og så den blå når du markerer fanen?
    Lidt tekstforfatning, mere præcist.
    Priser i billede, no go.

Kommentér på:
Hjælp til vurdering af hjemmeside hbyl.dk

Annonce