873 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til vurdering af hjemmeside hbyl.dk {{forumTopicSubject}}
Hej
er i gang med at lave hjemmeside til min kæreste som starter frisør salon her i staten af 2016. håber i vil tage et hurtigt kig på siden og vurdere om der er noget der ikke fungerer. Synes man stirer sig blind på det
www.hbyl.dk
på forhånd tak
mvh kim
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 354
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 354
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Find en ven, der er supergod til stavning og grammatik eller hyr en, der kan gøre det. Jeg vil skyde på, jeg ville kunne gå igennem den på en time, så vi snakker et meget beskedent beløb for at få siden til at fremstå meget mere professionel
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
evt. synkroniser en "booking kalender" så man kan se tider der er optaget også - ala biografsæder når man bestiller... dette mangler MANGE frisører
Dog pænt overskueligt design generelt.
jun 2014
Følger: 6 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 386
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 1.022
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Jeg ville nok bruge footeren til adresse, telefon nummer, åbningstider, link/ikoner til Facebook, Instagram etc. Det er informationer der er rart at have nem adgang til, og det er jo ret normalt at have det i footer'en.
Få lavet et rigtigt logo, eller vælg en anden skriftfarve, så den grå bjælke kan undgås. Den måde salon navnet er skrevet i top er anderledes end den måde det er skrevet på i booking-grafikken.
Brug samme skrifttyper i tekst, grafik etc.
Teksten i midten ser rodet ud. Det kan sagtens opstilles i nogle flere afsnit/punkter, se evt. hvad websitet's theme har af muligheder for opstilling af eks. tekst.
Lav tekstopsætning af priser istedet for bare at indsætte et billede.
Istedet for at bruge stock photos til slideren, så tag nogle gode billeder fra salonen. Det gør det mere personligt.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
Ville kigge/ændre på
Personlige/bedre billeder.
Farver, du har kun grå/hvid og så den blå når du markerer fanen?
Lidt tekstforfatning, mere præcist.
Priser i billede, no go.
Hjælp til vurdering af hjemmeside hbyl.dk