Levering {{forumTopicSubject}}
ja....nogen vil nok tænke "hvad kan vi bruge det til?"....
men anyway.....synes sgu der er så meget brok og sure miner i dag rundt omkring, så jeg vil da lige dele min glæde med andre...hehe...
bestilte en pakke for ca.24 timer siden fra et firma der hedder sublimsport, og den er så allerede kommet...det synes jeg nu alligevel er skarpt af både firma og postvæsen....
synes bl.a. postbud kan virke som et utaknemligt job, som SKAL udføres i alle slags vejr, og selvom de render rundt derude og fryser eller bliver gennemblødte er der måske mange der ikke tænker videre over det faktisk er en person der har været med de breve man har liggende i postkassen...og de er endda tørre, selv når regnen står ned i stænger...:-)
hvis der er andre som folk synes måske bliver overset eller fortjener et lille skulderklap er i velkomne til at skrive dem i denne tråd...
kom glad folkens...især nu det er sommer...:-)
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 187 Svar: 721
det kræver altså en del at holde det arbejde ud.
mar 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 21 Svar: 113
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
og et skulderklap til "håndmænd" herfra....hvis nogen er i tvivl om hvad det er, så er det dem der render rundt på pladsen og fjerner de ting kraner osv. ikke kan komme til f.eks. ved nedrivning af huse...:-)
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 156 Svar: 733
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
Levering