{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debitel mobil abonnement
  • #1   29. jun 2006 Har indtil videre, ikke hørt noget godt om det selskab endnu.

• #2   29. jun 2006 Det ved jeg ikke om de er, jeg har selv debitel power 500 og den sidste regning jeg fik, havde jeg snakket godt og vel i 6,5 timer og skrevet godt 440 sms'er og regningen lød på 386 kr.

• #3   29. jun 2006 abonnement mæssigt er debitel i den dyre række.
    læs her:

http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article207132.ece

• #4   29. jun 2006 Debitel Solo
    Debitel Solo anvender TDC's net. Abonnementet får en ud af seks stjerner.

Priser
    Minutpris: 50 øre
    Sms: 20 øre
    Mms: 3 kr.
    3G-mulighed: Nej
    Taksering: pr. minut
    Opkaldsafgift: 50 øre
    Pris for 63 sekunders taletid: 1,48 kr.

Konklusion
    Igen et selskab, der lusker med priserne. Det kan godt være, at tv-reklamerne lover priser på 50 øre i minuttet og intet abonnement. Men du skal være både skarpsynet og hurtig, hvis du også skal se teksten om opkaldsafgiften på 50 øre. Prisen er stort set identisk med M1 Prisbasker. 63 sekunder vil koste 1,48 krone. På kup! kalder vi det snyd!

• #5   29. jun 2006 Har haft Debitel for 2 år siden og deres service er nok den mest dårlige jeg nogenside har prøvet ! Det skulle da lige være foruden Tele2 ADSL, men det med Debitel skal du ikke rode dig ind i. Bare et godt råd da de tager røven på folk. De kan selvfølelig have ændret sig, men jeg tvivler på det.

• #6   29. jun 2006 Testvinder: Unotel Solo

Unotel Solo anvender TDC's net. Mobilabonnementet vinder testen med seks ud af seks stjerner
    Priser
    Minutpris: 63 øre
    Sms: 16 øre
    Mms: 2,50 kr.
    3G-mulighed: Ja, via TDC’s net
    Taksering: pr. sekund
    Opkaldsafgift: 25 øre
    Pris for 63 sekunders taletid: 91 øre

Konklusion
    Ubetinget Danmarks billigste lavpris-teleselskab. Tilbyder stort set de samme tjenester som Telmore. Anvender også TDC’s net. God pris og god gennemskuelighed

• #7   29. jun 2006 Kig lidt priser her:
    http://www.teleprisguide.dk/

• #9   29. jun 2006 Rotn
    Så smut lige ind på www.cbb.dk, så kan du lige få dig en lille overraskelse.
    Har haft cbb igennem de sidste 5 år, og jeg agter ikke at skifte til noget andet selskab, eftersom de har en langt bedre service end hovedparten af alle andre teleoperatører.
    Og så er de, de billigste mht mms (1,99.- pr. mms), medmindre du bestiller det abn TDC for tiden reklamere med. Fri sms & mms for 99.-/md.

• #10   29. jun 2006 CBB er skam også med i testen, og de vandt ikke:

CBB Mobil anvender Sonofons net. Abonnementet får fire ud af seks stjerner.

Priser
    Minutpris: 69 øre
    Sms: 19 øre
    Mms: 1,99 kr.
    Pris for 63 sekunders taletid: 98 øre

Konklusion
    Gennemskuelig prisstruktur. Attraktiv pris på både minutter og sms-beskeder. Takserer pr. sekund og ikke pr. minut. Anvender som eneste selskab udelukkende Sonofons net. Da Sonofon endnu ikke har tændt for deres 3G-net, er der p.t. ingen 3G-mulighed, men det kommer i år.

• #11   29. jun 2006 Takker skal i have, det var også det jeg regnede med.. Og jeps den anden røver er tele2, har vundet en sag imod dem, de sendte mig regninger på et nummer jeg aldrig har ejet, vandt sagen, men de bliver ved, hmmm..

• #12   29. jun 2006 Men jeg sender i gennemsnit 2 mms om året, så jeg overlever nok uden CBB. jeg er godt tilfreds med Telmore

• #13   29. jun 2006 Tele2 Mobil Online anvender TDC's net. Abonnementet får fem ud af seks stjerner

Priser
    Minutpris: 68 øre
    Sms: 19 øre
    Mms: 2,50 kr.
    Pris for 63 sekunders taletid: 96 øre

Konklusion
    God minutpris. Hen over sommeren frem til 31. august betaler man endda kun 40 øre i minuttet. Denne pris har vi dog ikke taget med, da andre af selskaberne også har sommertilbud. Sms-prisen er lidt højere end både CBB og Unotel, og mms-prisen er testens højeste

• #14   29. jun 2006 Er selv temmelig ligeglad med det 3G, jeg kan såmæn (uden nogen form for tvivl) sagtens leve uden det.
    Må da også indrømme, at jeg ikke vil understøtte det koncept på noget tidspunkt.

• #15   29. jun 2006 Nu har jeg været hos sonofon, cbb, tdc, telia, tele2 og 3 mobil og 3 mobil vinder klaaaaaart foran tdc, de er virkelig kommet efter deres problemer og så cbb på en 3 plads.. hvis du køber en sony mobil hos 3 mobil, så er du dælme godt kørende, havde de bare en der lige faldt i min smag så tog jeg dem igen..

• #16   29. jun 2006 jeg har så intet at klage over ved debitel.

Kommentér på:
Debitel mobil abonnement

Annonce