{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Re: OT!! Profil billeder {{forumTopicSubject}}

Hold kæft hvor I dog keder jer HVA!!?¿

Hvad i himlens navn er der ivejen for, at der nogen her der er tilfredse med deres overkroppe, og derfor viser den frem ?¿

Somregel når jeg ser på de af jer, der brokker jer, så har jeg den fornemmelse af, at I åbenbart ikke er tilfredse med jeres egen overkrop, eftersom I unægtelig ikke ser så forbandet muskuløs ud, og ikke tør vise den frem.

Jeg er sq´ heller ikke den mest muskuløse herinde, men er sq´ egentlig ret godt tilfreds med min krop (selvom jeg forsat er igang med at træne den større), og eftersom jeg ikke gider at vise mig frem på div. latterlige dating-sider, da det for de 99% af dem kun går ud på ét, at finde en partner.

Men så kan vi jo starte med at kigge på samtlige profilbilleder herinde, og derved vurdere hvorvidt de hører hjemme herinde som f.eks.

En eller anden latterlig abe, der ser ud til at ha´ fået sig et chok.

En anden der ikke kan få nok af pik, patter og fisse.

Jeg gider ikke at tjekke folk for deres profilbilled herinde, for det vil da virkelig være, at spilde sin tid, så det lader jeg sq´ andre om. Men har man så meget tid til at tjekke samtlige profiler igennem herinde, for at se, om det falder i smag, og derefter brokker sig, så skulle man måske lige tænke lidt over sit liv en gang til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Re: OT!! Profil billeder
Kommentér på:
Re: OT!! Profil billeder

Annonce