{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

død dyr lugt {{forumTopicSubject}}

godaften bg, jeg har været så uheldig at ramme en hare på vejen så jeg overtalte mig selv til at køre i vaskehal med undervognsskyl osv. Problemet er at når jeg tænder for blæseren lugter det grimt af død dyr og når jeg åbner motorhjelmen lugter det virkelig af død dyr men syntes ikke jeg kan få øje på noget dyr eller stykker fra den. Hvad gør jeg?

gider ikke nogen dumme kommentar..

- Lukas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  død dyr lugt
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   10. jan 2016 påkørte dyr kan fordele sig pænt ud over hele bilen.. Se fx dette lettere nasty klip jeg fik tilsendt https://www.youtube.com/watch?v=U2BmyA2wadE
    Det er godt nok et rådyr, men har spredt sig fint ud over hele undervognen og motoren..
    Så tjek din helt igennem, der skal ikke mange gram råddent kød til før ens bil stinker af råd smiley

• #3   10. jan 2016 Pænt klam Pirat smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   10. jan 2016 Jeg er kun glad for, at det ikke var mig der skulle rense alt det af..
    Har været med til at skubbe en bil eller 2 ned, men ingen der har været SÅ slemme der!

• #5   10. jan 2016 hehe håber dog ikke min undervogn ser lige så slem ud smiley men tror jeg kører den op på en par ramper i morgen og finder højtryksrenseren frem når jeg har fri i morgen smiley

• #7   10. jan 2016 puha tror jeg ikke jeg har lyst til Ole, syntes allerede det lugter slemt nok i forvejen smiley

• #9   10. jan 2016 Kan jeg godt forstille mig, var i praktik hos et firma engang hvor de havde fået en bil ind der havde påkørt en hest. Der lagde også rester af kød i bilen og over det hele, den blev heldigvis også totalskadet

• #10   10. jan 2016 Du må finkæmme bilen for kødrester. Men når det lugter når du tænder blæseren, kunne det godt tyde på at der ligger noget ved indsugningen til kabinen.
    Vi havde et tog som virkelig stank af råddenskab i førerrummet. Værkstedets løsning var at hænge en Wunderbaum op i førerrummet. Et par dage senere hev en lokofører en død fasan ud af luftindsugningen, som dog var ret levende af maddiker. Herefter forsvandt stanken sjovt nok.
    Sådan et tog er iøvrigt rigtig godt til at hakke rådyr i småstykker og vores værksted øffer også hver gang de får et tog ind som har påkørt rådyr, da der ofte ligger stumper i undervognen. Har dog en kollega som påkørte et rådyr med 120km/t og det gik ikke i stykker. Det kilede sig fast i fronten på toget og lidt uheldigt stod der en hel børnehave på næste station som måbende så Bambi være kølerfigur på futtoget. smiley

• #11   10. jan 2016 Jeg må gå det hele igennem i morgen, det var godt nok træls at en hel børnehave havde set Bambi som kølerfigur smiley

• #12   10. jan 2016 gi den pava eller lignende smiley

Kommentér på:
død dyr lugt

Annonce