{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  autodoc.dk
  • #1   13. jan 2016 Du kan jo selv vælge hvilket mærke du køber, køber du en Brembo bremseskive så er det Brembo kvalitet.
    Skal lige siges jeg har endnu ikke brugt Autodoc.
    Mine erfaringer med de der net butikker i udlandet(hvilket Autodoc også er) er at leveringstiden kan være helt håbløs, selv om der står det bliver sendt inden 24Timer kan der gå lang tid. Reklamationssager kan være op ad bakke, kundeservicen er til tider direkte løgnagtigt, men prisen er typisk rigtig god i forhold til alt andet du kan finde her hjemme.

• #2   13. jan 2016 ja okay tak for svar.. tror jeg køber fra autobremsen istedet.. det virker rigtig fusker agtigt, hvis du kigger på bildeleshop.dk og autodoc.dk så har deres kundeservice samme nr og hvis du går ind på trustpilot og læser anmeldelser om bildeleshop.dk er det ikke ligefrem tiltalende at handle der

• #3   13. jan 2016 Skal lige siges, jeg bruger selv en af deres butikker(bildeleshop,autodele24 osv.) hvis jeg har tiden til at vente, og jeg er 100% sikker på hvad jeg skal have, ellers erd et den lokale pusher.

• #4   13. jan 2016 tak for svar smiley

• #5   13. jan 2016 autodoc er samme firma som bildeleshop jeg handler alt ved dem priserne kan slet ikke samlignes iforhold til her hjemme og der plejer og gå 3 dage fra man har bestilt så har man delene og de har alle de kendte mærker har aldrig haft bøvl med dem

• #6   10. apr 2017 Så hvis jeg bestiller der inde så jeg skal ikke betale for told hvis det er fra udlandet? Da jeg har ting jeg gerne vil have til min lille audi 80 smiley og overvejer selv autodoc.dk

• #7   10. apr 2017 Det kommer fra Tyskland så ingen told. smiley

• #8   11. apr 2017 Ok tak så jeg mere tryk smiley

Kommentér på:
autodoc.dk

Annonce