{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Portåbner placering {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe en portåbner til min garageport.

Man plejer jo at montere den midt for porten men er der nogen her inde der ved om man kan montere motoren/trækket i den ene side? Altså så langt ud som muligt?

Tænker at den måske trækker porten skæv men den har jo wiretræk i begge sider og en stor fjeder siddende over porten som hjælper med at hæve porten.

Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Portåbner placering
  • #1   2. feb 2016 Havde samme spørgsmål med min port ? til mig selv smiley
    købte en boxer motor i jem og fix til en tusse, og monterede det på min Led port med vejer træk, monteret i højre side langs skinnen i loftet (har lift) derfor ville den ikke kunne hænge i midten af værkstedet. og den køre fint i siden ingen problemer, både op og ned spiller den. det jo logisk nok pga. hvis porten køre fint skal der jo heller ikke meget fysik til at åbne/lukke den med håndkraft.. så det kan du nemt gøre.

• #2   2. feb 2016 Perfekt svar lige hvad jeg havde brug for at høre. Tak

• #3   2. feb 2016 en portmotor skal i teorien kun skubbe og holde porten nede.. Fjedrene skal trække den op.

• #4   2. feb 2016 Du kan placere den hvor du har lyst inden for rimelighedensgrænser smiley

• #5   4. feb 2016 Tag fat i din port, som motoren ville gøre og kør den op og ned nogle gange. Se og lyt hvordan den opfører sig. Er det fornuftigt er der nok ikke nogle problemer.

Kommentér på:
Portåbner placering

Annonce