{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SEAT Altea VAN Diesel
  • #1   9. jul 2006 Ville det ikke være billigere at købe en Lupo 3L så ???

• #2   9. jul 2006 Er jeg blevet fraraadet af en VW mand - han siger det er nogle skod biler. ISAER grundet gearkasse samt kobling + baerekugler etc.!

Mvh

• #3   9. jul 2006 Det kommer vel an på hvilken motor du har tænkt dig til den, vi har den 140hk 2.0 tdi motor i vores touran som også fåes til Altea, når du kører den pænt kommer den op på 16-17km/l men vores ligger mest nede omkring 14-15 max.

• #4   9. jul 2006 Søren N, det er kun de modeller fra 2000 og ældre, som har problemer med gearkassen, bærerkugler, hvis du køber en Lupo fra 2001-eller nyere, så er disse fejl rettet.. så dem er der ingen problemer med, det er forresten en total lækker bil at kører i...

• #5   9. jul 2006 Jeg synes personligt at det er en ganske dejlig bil, omend den har en smule vindstøj.
    En af mine venner købte en 2.0 140hk diesel for lidt over et år siden, og den har gået knap 60.000km, og det har i hvert fald været temmelig problemfrit.
    Der var et check ang, Svinghjulet, og så har blinklyset haft lidt problemer i kulden som krævede en opdatering af noget elektronik.

Generelt kører bilen i hvert fald ganske fint, og kan ikke lige se hvorfor den skulle være dårligere end dens "konkurrenter" fra eksempelvis VW (Touran), for det er da nærmest den samme indmad.
    Efter at den blev chippet er den bestemt heller ikke blevet mindre kedelig at køre i skal det lige nævnes smiley Hvor overhalinger var hurtige før, er de nærmest overståede med det samme nu.

• #6   9. jul 2006 Kan se jeg lige misforstod det indlæg, der var vist tale om en Lupo 3L smiley Min fejl, kunne heller ikke lige forstå.

Kommentér på:
SEAT Altea VAN Diesel

Annonce