Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har et lille problem som jeg vil håbe at der er nogen som der vil være søde at hjælpe mig. Jeg søger en dygtig tatovør, som er dygtig til meget detaljerede tatoveringer. Jeg var dum nok til at starte på den inde på Boulevarden, og den er så fyldt med fejl heldigvis ikke mere end de kan rettes hvis tatovøren er dygtig nok, så vil høre hvad folk vil anbefale, og siger med det samme fuck prisen, det er kvaliteten der har betydning, personligt har jeg hørt, at Birger skulle være den dygtigste. Men har vedhæftet billede, så i selv kan se hvad der skal laves.
Det her er hvordan den ser ud på mig http://imgur.com/a/fn6pN og det vedhæftede billede er hvordan den skal se ud eller så tæt på som muligt
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
har set masser af hans arbejde og det sidder altså lige i skabet
http://www.artistictattooing.dk/
MEN du kan heller ikke vurdere endnu om din nye tattoo er god el ej, da der jo mgl en masse på den og især det at der ikke er lagt farve og skygge på den endnu gør det endnu sværere at vurdere. har du henvendt dig til den tatovør der har lavet den og sagt du er utilfreds
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Så mon han ikke kan sit kram, i forhold til mange af alle de wannabee nystartede tatto shops rundt om kring...
Men ind og spørg ham, han har da altid været en flinker mand...
Kender en der engang skulle have lavet noget der åbenbart var mange der sagde at det kunne man ikke lave precist nok, så de sagde nej tak, og jeg mailede Birger og han svarede samme dag, og sagde at det var ikke noget problem, og prisen var meget fair, så jeg kan kun anbefale hans håndværk...
Min anden tatoo jeg fik ved ham 16 år efter den første jeg fik ved ham, kunne han udpege den anden havde lavet, selv om jeg havde fået flere tusser siden, så han kunne endda huske det var ham selv der havde lavet den første selv om jeg ikke sagde noget til ham, han kunne ikke huske mig, men hans eget arbejde...
Så skulle jeg have lavet noget idag, så kørte jeg gerne de 210 km, for at køre derop, for det gjorde jeg også sidst...
Da jeg fik den første boede jeg deroppe...
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg havde ikke fået nogen email om svar derfor svarer jeg først nu desværre.
Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg