politi.... {{forumTopicSubject}}
ja...man kan sige meget, "de passer bare deres job" osv.
men nu skal jeg ud med noget galde...har simpelthen fået nok....
det var en kvinde og en mand, hun virkede rimeligt sympatisk, hvorimod han var et rigtigt møgsvin...
min nummerplade der sidder synligt i bagruden gav en bøde på 500, to slidte dæk gav 1000 og en sprunget blinklys pære gav 500!!!!....men det sidste fatter jeg ikke...jeg tog hjem 100m fra hvor jeg blev stoppet og tjekkede blinklyset...der var absolut intet galt, så derfor har jeg også filmet det for at bevise det, i tilfælde af jeg kan få den i retten...
men seriøst...hvad sker der for at lave sådan et nummer? hvad fik han ud af det? 50% af de betjente jeg har mødt virker virkelig som nogen røvhuller....blev de mobbet som børn eller hvad? skal de bare tage den ud på alle nu, eller hvad sker der?
jeg skældte lidt ud på den kvindelige betjent, som virkede ret sympatisk, da jeg seriøst mener at det er lidt usselt at de altid går efter folk med stylede biler...hun gik over og snakkede med den mandlige betjent, han kom tilbage og sagde "vi kører nu"...jeg fik ikke en skrivelse eller hvad den hedder, og han spurgte heller ikke om jeg vedkender mig bøden...så jeg vil også lige høre om jeg evt. er sluppet alligevel? hehe...
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.243
Ja, ingen tvivl, enten har han en for lille pik eller er blevet mobbet i skolen og skal nu ud og hævne sig og vise sig overfor sin kvindelige kollega....
Mødte den type for et par mdr. siden...kostede mig 500kr..
nov 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 5.733
nov 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 370
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
skulle skifte dæk, men en række uheldige sammenfald gjorde at jeg ikke fik det gjort, og det forklarede jeg...men han var kold...
der fik jeg en skrivelse
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 629
Men det er da trist at høre du har fået en bøde for noget der ikke var forkert..
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 7 Emner: 8 Svar: 631
Her på Bornholm er politiet sku meget flinke, jeg har haft et par gode oplevelser.
Er blevet stoppet 3 gange hvor jeg ikke har haft mit kørekort med, hvor jeg ikke har fået bøde. Og en gang med et for gammelt midlertidigt, hvor han så forlængede det, han stoppede mig faktisk fordi jeg havde nogen sorttonede baglygter på, og den ene baglygte virkede ikke.. Han bad mig så om at komme ned efter weekenden og vise at jeg havde fikset det. Så slap han for papirnusseriet og jeg for bøden..
Men her om sommeren kommer der MC betjente og de er helt vilde, de tager ALT.. Der er no mercy.. Alt skal knaldes, alle skal ned med nakken, og det er bare nedtur.. I øjeblikket kører der også nogen civile rundt, omkring en 7 stykker efter hvad jeg har hørt. De er helt væk i deres hoveder og giver bøder for alt. Men jeg er indtil videre ikke blevet stoppet endnu. (7-9-13)..
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 40
sabine
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Biler: 7 Emner: 48 Svar: 139
Så BRIAN O, de ting du fik bøde for var jo ikke noget vildt, så måske havde de ladet dig slippe. Hvem ved.
PS. Kæresten, har undgået bøde 7 gange...
politi....