{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

værd at se i Italien? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Min kæreste og jeg bestilte igår, 1uges ferie (5overnatninger) i Italien, vi køre derned mandag d.1/8 om aftenen.
vi skal bo på hotel ca 15km fra Venedig. hvad skal vi abselut ikke gå glip af at se mens vi er dernede. vi skal selvfølgelig ind og kigge i venedig, men hvad er der ellers som skal opleves.
ikke for meget med diskoteker, da vi har vores 2 knægte på 1 &3 år med:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værd at se i Italien?
  • #1   13. jul 2016 Når i kører hjem, eller på vej derned.

Så kør forbi Gardaland, oppe ved gardasøen, en fantastisk oplevelse for ungerne (også selvom den lille er lige i det mindste)

www.gardaland.it

Og så book en hotelovernatning i nærhede. hotels.com kan finde mange fine hoteller i nærheden.

Ovre ved Venedig, og Jesolo, er der et stort badeland, mener det hedder Aqualandia.. det er ganske underholdende.. men måske lidt bøvlet med en på 1..

• #2   13. jul 2016 mest når vi er dernede og på vej hjem, da hjemturen foregår om dagen. derfor skal der en masse stop til:) det med overnatning på vej derned har vi snakket om, men vi satser på, at tage det i et træk, bare med skiftende kørevagter:)

• #3   13. jul 2016 Denne som i burde køre lige forbi i østrig.
    Giver da et afbræk i turen og en pause.
    http://www.hausstehtkopf.at/

• #4   13. jul 2016 Da jeg var i Italien, var Modena et besøg værd, selvom vi kun besøgte Lamborghini fabrikken (en lille fejllæsning istedet for museet) og det var sku en fed oplevelse at ha været der om ikke andet, med alt fra Gallardo, til selv en Diablo der kom kørende forbi, på vej til service, da vi sad på "Bull Bar" overfor, hvor du kan leje en Lambo og selv køre den, eller bare sidde og nyde en kold cola, mens der kører gaffeltrucks mellem bygningerne med monocoques osv smiley

• #5   13. jul 2016 Vi sidder hernede nu.
    Vi kørte i ét hug, holdte de stops som skulle til.
    Med stops, grænsehandel, spisning, kø osv.
    Tog det os 23timer at komme herned.
    Vi er så ved bibione, men det tæt på Venedig.

Hvad der er i Venedig ved jeg dog ikke.

Husk små euro's til sanifair toiletterne, meget bedre forhold når i skal på wc samt pusle den lille.
    Skal i slappe af, så hold ind på tankstationer der skiltet med det.

Sørg for at ha dit VISA kort med til de to betalingsanlæg der kommer, den ene koster 11.5euro og ka ikke lige huske det andet.
    Italienere er kendt for deres arrogance og stædighed så de snakker ikke engelsk til dig.

Vi en familie på 5.
    To voksne hvor konen er gravid.
    En på 8
    En på 4
    En på 1,5

• #6   13. jul 2016 Venedig er en spændende by at besøge
    Men vores erfaring var at det er lidt dyrt i 1975
    Vi boede i Caorle flere gange i de år med dejlig strand og masse af mennesker
    Her sagde Værten også at de tog lidt ekstra i nærheden af Venedig, på et sted var vi inde at spise hvor Tjeneren mente at hun skulle beholde hele beløbet selv om jeg skulle have haft 40 kr. tilbage.

• #7   13. jul 2016 Ud og køre noget Ferrari smiley
    http://www.pushstart.it/en

• #8   14. jul 2016 #5
    Hvis jeg må spørge, hvor kørte i så fra i landet? og hvor langt nede i italien er i? så har jeg lidt at sammenligne med:)

• #9   14. jul 2016 Jeg kører fra Vejle...

Men nu kører jeg også 120.000km om året i EU, så jeg er rimeligt rutineret i at køre lange stræk.

Vi kører fra Vejle kl.20, og så er vi ved Gardasøen kl.08 imorgen tidligt.

Jeg kører altid af A7, så fernnpass og brenner..

• #10   14. jul 2016 Fabriksbesøg hos Pagani!

• #11   14. jul 2016 vejle til Garda søen på 12timer, det gad jeg godt:) jeg får kun kørt små 60.000km årligt og det i dagtimerne, er der nogle gode fif til at holde sig vågen? har også tænkt at tag A7, men da jeg aldrig har været der så bliver det bare den vej GPS Siger:) eller må jeg kigge ruten igennem, også ellers bare køre efter de større byer:)

Fabriks besøg lyder ikke dårligt:)

• #12   14. jul 2016 Det er ikke noget problem om natten..

Der er 1400km... fartpiloten står på mellem 160 og 180.. og der bliver kun gjort stop, når der skal tankes.. Familien sover hele turen.

men jeg er så også heldig, at mine to knægte elsker at køre bil, og de falder lynhurtigt i søvn.

Jeg rejser ekstremt meget i Italien, så kører turen fra Italien til DK hver anden uge, nogle gange hver uge.. så det ligger lidt på rygraden..
    Forrige uge, tog jeg turen i en Audi A7 3.0TFSI.. der gik vi fra min ynglingsrest. i Lazise, kl.22. og landede i Vejle lidt over 08....

Men der bliver også kørt en del stærkere, end med familien ombord.. smiley Dog er benzinbiler altid et mareridt, da vi konstant skal ind og tanke..

Dieselbiler er bare bedre til at krydse EU om natten...

Det værste var min Bmw M5... jeg lavede fandme ikke andet end at inspicere shelltanke hele natten smiley

profilbillede
  • #13   14. jul 2016 haha okay så:) jeg har en ide om, at sætte fartpiloten på 150km/t også smide noget musik i ørene når familien sover, køre omkring klokken 18 fra Aabenraa.
    er også glad for, at det er en diesel vi skal afsted i, efter mit overslag, så skal jeg kn tanke 1 gang på vej derned hvis jeg tanker den fuld inden afgang.:)

Kommentér på:
værd at se i Italien?

Annonce