690 visninger
|
Oprettet:
Giv ham 30 år i spjældet!! {{forumTopicSubject}}
http://ekstrabladet.dk/112/article215699.ece
Jeg ulmer af raseri!!!!
Hvad er det lige der forgår i hovedet på sådan en psykopat!!??
Han skal bare slet ikke vises nogen hensyn!
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 73 Svar: 461
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.430
En grim grim sag. Han skal ind i den inderste celle i det mørkeste fængsel.
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.430
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.234
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 100 Biler: 6 Emner: 621 Svar: 5.234
Dette er en komplet anderledes situation, og kan på ingen måde relateres til episoden i går....
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 3.159
Desuden lyder han til at være aldeles uintelligent, da hans "udtalelse" (for en undskyldning var det sku ikke) efterfølgende var:
"Havde han ikke været døv, havde han kunnet høre bilen, og så havde han flyttet sig."
Så han giver i virkeligheden offeret skylden, selvom han intet gjorde galt. Der blev jeg så olm at jeg kunne have kindhestet ham til helvede med delte nossespark. Så dum har man ikke lov at være.
Må han få en passende straf.
NB: Folk der har kørt på den vej vil vide at der skal mere til end "80-90" for at få hjulene til at løfte sig fra jorden. Ikke at jeg har prøvet hurtigere, men ved 80 er der sku ingen problemer med at blive på vejen, og den tur han tager i luften tyder jo på NOGET mere end 110.
jul 2006
okt 2004
apr 2003
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 270 Svar: 675
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Episoden kan da på ingen måde sammenlignes, personen igår måtte jo selv betale prisen for sine uagtsomme handlinger, i dette tilfælde har 2 uskyldige måtte lade livet for hvad vi andre normalt vil betegne som dybt uansvarlig, infantil og hjernedød opførsel.
Hver gang jeg hører om dette eller ser en vogn stryge afsted i indre by med høj musik og hvinende dæk skænker jeg ofrene på Brønshøj torv en tanke og tænker igen hvorfor helvede der altid skal lig på bordet før fartglade unge med adrealin og vågemod i blodet lærer at det de har gang i en dag koster dem dyrt.
Tænk Jer om derude, rammer I nogen er I færdige....
okt 2002
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 208 Svar: 637
inden i skaber jer og bliver helt grønne i hovedet..
HUSK NU PÅ AT..
Du selv har været tæt på at lave fejl i trafikken
Du selv har kørt for stærkt
Du har selv været tæt på at blive påkørt
Du har selv lavet forseelser..
NO one is perfekt ... men vi kan godt sidde og SKAM svine folk til på kryds og på tværs... men hvem fanden har ikke kørt 110 på en vej før jeg KENDER INGEN der kan sige at de aldrig har gjort det...
Det kunnen lige så godt være med 80 ja måske evt 60 kmt
Det er tragisk og det er sgu noget lort.
jul 2006
jul 2006
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
Jeg kan sgu sagtens sige at jeg aldrig har kørt som den lille spasser dér.
117-156 km/t på en (var det en villavej eller hvad), som i øvrigt giver anledning til hjulløft hvis man kører for hurtigt!
Der er sgu forskel på at køre frisk til, og køre komplet hasarderet!
Der er da ingen af os der kan prale af, at vi aldrig har lavet noget ulovligt i trafikken, men derfor kan man godt være opmærksom på sine omgivelser, og tænke lidt fremad.
Der er bare ingen undskyldning for det han har gjort, og så er der ikke mere at sige om det. Vi er nogen der tager hensyn til at andre i trafikken, og du skal i hvert fald ikke sammenligne mig med sådan en barnemorder dér.
At køre 130 på motorvejen hvor man må køre 110, eller fyre sin bil af på et tomt stykke landevej om natten kan ikke sammenlignes med det der er sket hér!
okt 2002
alle folk laver fejl .. og knægten har sgu nok ikke tænkt ..
idag vil jeg slå nogle ihjel... man kan gøre hvad man vil.. de kommer ikke tilbage af det.. OG det vil ske igen og igen og igen...
Det er DE tørre facts..
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 131 Svar: 1.914
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
Jeg er stadig harm over det...
okt 2004
FAKTUM er at han har gjort det DAGLIGT, - ligget og kørt hasarderet på den strækning. Og problemet er, udover hans mangel på intellekt og selvstændig tanke, at folk der bor der i længe har klantret kommunen for at få en advarsel op af en art, nogle skilte, fartbump, kegler, indsnævringer og så videre. Men der er ikke sket en skid.
Rend mig med dine "tørre facts". Man kan ikke bare sige "nå, sket er sket,så betyder det jo ikke noget"
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 463
Hvis man kigger på billedet så er det heller ikke en motorvej, en stor vej hvor man kan lege fartglad eller bare noget der ligner.
At komme med 100+ på en bakketop, kan slet ikke sammenlignes med folk der kører 100+ på alle mulige andre veje.
Det kan godt være at jeg har prøvet at køre stærkt, men ikke fløjet over en bakke hvor jeg intet kunne se på den anden side.
Dine sammenligner kan jeg slet ikke forstå at du kan få dig selv til at skrive:
"Du selv har været tæt på at lave fejl i trafikken" - Ja det har alle vel, men at fejle i trafikken er heller ikke det samme som at smide hjernen ud af vinduet og drøne afsted.
"Du selv har kørt for stærkt" - Det er ikke kun et spørgsmål om hastighed men om sigtbarhed og muligheden for at tænke. At kører 80 på den type vej er jo også farligt når man intet kan overskue.
"Du har selv været tæt på at blive påkørt" - Det er nok kun de færreste herinde, så lidt en underlig påstand.
"Du har selv lavet forseelser.." - Igen så kan man ikke lave en sammenligning på forseelser.
Du har ret i at de ikke kommer tilbage, men skal han så bare sættes fri nu så han kan køre videre om lidt tid??? Alene hans forsvar hvor han skubber skylden overpå faren....Jeg tvivler på at han er blevet klog nok...
okt 2002
det var somend det jeg ville sige ikke mere end det
PS lær dog at bruge en sober tone casper h
Det er typisk at der ikke kan snakkes uden at folk skal svine.
Giv ham 30 år i spjældet!!