{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv ham 30 år i spjældet!!
  • #1   2. aug 2006 Enig... - men tvivler på han får en hård straf, hvis jeg ikke tager meget fejl af retssystemet.

• #2   2. aug 2006 Det er en gammel sag... Den har været diskuteret meget her på BG. Flere kendte vist de implicerede....

En grim grim sag. Han skal ind i den inderste celle i det mørkeste fængsel.

• #3   2. aug 2006 Dont you wish... Ahh... det var vist ikke helt det de mente i går. Håber da ikke at nogen vil mene det om uskyldige fodgængere.

• #4   2. aug 2006 Fucking nar han er, lær dog at køre bil.... Det er sådan nogle som ham der er skyld i vores forsikringspremier. Er selv 20 år og jeg ærgre mig over at skulle betale for fjolsers dumheder som ham der

• #5   2. aug 2006 DØD OVER DET FUCKING SVIN !!!!!!!!!!!

• #6   2. aug 2006 HALLO BLONDINE-TÅBE : Styr dine barnagtige generaliseringer, det burde du sgu fandme være for voksen til !!
    Dette er en komplet anderledes situation, og kan på ingen måde relateres til episoden i går....

• #7   2. aug 2006 Hvad i ikke læser i den artikel er at han allerede havde fået taget kørekortet EN gang, og det var hans egen bil, indregistreret i hans fars navn (hvilke forældre har en tunet sierra?)

Desuden lyder han til at være aldeles uintelligent, da hans "udtalelse" (for en undskyldning var det sku ikke) efterfølgende var:

"Havde han ikke været døv, havde han kunnet høre bilen, og så havde han flyttet sig."

Så han giver i virkeligheden offeret skylden, selvom han intet gjorde galt. Der blev jeg så olm at jeg kunne have kindhestet ham til helvede med delte nossespark. Så dum har man ikke lov at være.

Må han få en passende straf.

NB: Folk der har kørt på den vej vil vide at der skal mere til end "80-90" for at få hjulene til at løfte sig fra jorden. Ikke at jeg har prøvet hurtigere, men ved 80 er der sku ingen problemer med at blive på vejen, og den tur han tager i luften tyder jo på NOGET mere end 110.

• #8   2. aug 2006 Casper H --> Det var nok den dummeste udtale jeg længe har hørt... altså ikke fra dig, men fra ham der kørte faderen og barnet ned smiley Han ku' fandme bare have kørt ordentlig... forpulede røvhul.

• #9   2. aug 2006 @ bock - ja meget dummere bliver det sku ikke.

• #10   2. aug 2006 Ja, blondie er du retarderet eller hva sker der, det har jo ingen sammenhæng overhovedet, nok den dummeste og barnligste kommentar jeg længe har hørt og mht til den tråd du sendte, gir kun pappi ret, der var ikke et godt argument fra din side overhovedet, rent mudderkast

• #11   2. aug 2006 Don't you wish>> Hop op og fald ned igen, ingen grund til at fortsætte en diskussion i går, som kørte af sporet.

Episoden kan da på ingen måde sammenlignes, personen igår måtte jo selv betale prisen for sine uagtsomme handlinger, i dette tilfælde har 2 uskyldige måtte lade livet for hvad vi andre normalt vil betegne som dybt uansvarlig, infantil og hjernedød opførsel.
    Hver gang jeg hører om dette eller ser en vogn stryge afsted i indre by med høj musik og hvinende dæk skænker jeg ofrene på Brønshøj torv en tanke og tænker igen hvorfor helvede der altid skal lig på bordet før fartglade unge med adrealin og vågemod i blodet lærer at det de har gang i en dag koster dem dyrt.

Tænk Jer om derude, rammer I nogen er I færdige....

• #12   2. aug 2006 hey hey

inden i skaber jer og bliver helt grønne i hovedet..

HUSK NU PÅ AT..

Du selv har været tæt på at lave fejl i trafikken
    Du selv har kørt for stærkt
    Du har selv været tæt på at blive påkørt
    Du har selv lavet forseelser..

NO one is perfekt ... men vi kan godt sidde og SKAM svine folk til på kryds og på tværs... men hvem fanden har ikke kørt 110 på en vej før jeg KENDER INGEN der kan sige at de aldrig har gjort det...

Det kunnen lige så godt være med 80 ja måske evt 60 kmt

Det er tragisk og det er sgu noget lort.

• #13   2. aug 2006 Morten Ø ---> Go pointe... for det har jeg sgu selv gjort , det hele du har gjort. Men har sat farten ned nu, efter at jeg har været tæt på at køre seriøst galt... Så får man en brat opvågning. Desværre skal der meget til-...

• #14   2. aug 2006 Det hele du har sagt *

• #15   2. aug 2006 Morten Østergaard,

Jeg kan sgu sagtens sige at jeg aldrig har kørt som den lille spasser dér.

117-156 km/t på en (var det en villavej eller hvad), som i øvrigt giver anledning til hjulløft hvis man kører for hurtigt!

Der er sgu forskel på at køre frisk til, og køre komplet hasarderet!

Der er da ingen af os der kan prale af, at vi aldrig har lavet noget ulovligt i trafikken, men derfor kan man godt være opmærksom på sine omgivelser, og tænke lidt fremad.

Der er bare ingen undskyldning for det han har gjort, og så er der ikke mere at sige om det. Vi er nogen der tager hensyn til at andre i trafikken, og du skal i hvert fald ikke sammenligne mig med sådan en barnemorder dér.

At køre 130 på motorvejen hvor man må køre 110, eller fyre sin bil af på et tomt stykke landevej om natten kan ikke sammenlignes med det der er sket hér!

• #16   2. aug 2006 1 hvis man kigger på det billeder så er det vist ikke nogen villavej..

alle folk laver fejl .. og knægten har sgu nok ikke tænkt ..

idag vil jeg slå nogle ihjel... man kan gøre hvad man vil.. de kommer ikke tilbage af det.. OG det vil ske igen og igen og igen...

Det er DE tørre facts..

• #17   2. aug 2006 Synes sgu mere han fortjener en hård straf pga. hans udtalelse og "undskyldning" som om manden selv er skyld i han er døv og ikke kan høre bilen. Det samme ville være hvis man kom gåene på fortorvet og en blind gammel dame med blinde stok gik imod en. Man vader sgu da ikke bare en i hende og siger hun skal se sig for.

• #18   2. aug 2006 Skal man så bare acceptere det faktum at de dræbte ikke kommer tilbage, og ikke tage sig af, om knægten får sin straf eller ej?

Jeg er stadig harm over det...

• #19   2. aug 2006 @ morten østergaard - det er der vel aldrig nogen der tænker? -han sigtes også for UAGTSOMT manddrab, ikke manddrab, vel?

FAKTUM er at han har gjort det DAGLIGT, - ligget og kørt hasarderet på den strækning. Og problemet er, udover hans mangel på intellekt og selvstændig tanke, at folk der bor der i længe har klantret kommunen for at få en advarsel op af en art, nogle skilte, fartbump, kegler, indsnævringer og så videre. Men der er ikke sket en skid.

Rend mig med dine "tørre facts". Man kan ikke bare sige "nå, sket er sket,så betyder det jo ikke noget"

• #20   2. aug 2006 Morten Ø: Jeg syntes du er ret så bagklog.

Hvis man kigger på billedet så er det heller ikke en motorvej, en stor vej hvor man kan lege fartglad eller bare noget der ligner.

At komme med 100+ på en bakketop, kan slet ikke sammenlignes med folk der kører 100+ på alle mulige andre veje.

Det kan godt være at jeg har prøvet at køre stærkt, men ikke fløjet over en bakke hvor jeg intet kunne se på den anden side.

Dine sammenligner kan jeg slet ikke forstå at du kan få dig selv til at skrive:
    "Du selv har været tæt på at lave fejl i trafikken" - Ja det har alle vel, men at fejle i trafikken er heller ikke det samme som at smide hjernen ud af vinduet og drøne afsted.
    "Du selv har kørt for stærkt" - Det er ikke kun et spørgsmål om hastighed men om sigtbarhed og muligheden for at tænke. At kører 80 på den type vej er jo også farligt når man intet kan overskue.
    "Du har selv været tæt på at blive påkørt" - Det er nok kun de færreste herinde, så lidt en underlig påstand.
    "Du har selv lavet forseelser.." - Igen så kan man ikke lave en sammenligning på forseelser.

Du har ret i at de ikke kommer tilbage, men skal han så bare sættes fri nu så han kan køre videre om lidt tid??? Alene hans forsvar hvor han skubber skylden overpå faren....Jeg tvivler på at han er blevet klog nok...

• #21   2. aug 2006 jeg skriver heller ikke at han ikke skal straffes Blot at vi alle har lavet en fejl ..

det var somend det jeg ville sige ikke mere end det

PS lær dog at bruge en sober tone casper h

Det er typisk at der ikke kan snakkes uden at folk skal svine.

smiley

Kommentér på:
Giv ham 30 år i spjældet!!

Annonce