{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.320 visninger | Oprettet:

Alm stik til kraftstik? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ikke så tekniskanlagt, derfor spørger jeg lige her.

Situationen er den at der skal holdes et lille gilde, hvor der gerne skulle komme en pølsevogn.

Problemet er så at der ikke er noget kraftstik, som pølsevognen kræver.
Derfor vil jeg høre om i har nogle løsningsforslag, evt. Om man kan få en adapter til et alm 220v stik?

Hører gerne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alm stik til kraftstik?
  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2016

Emner: 1 Svar: 3
    #1   17. aug 2016 Det kan du ikke. I et kraftstik har du 3 faser med 220V, så du imellem dem har 400V. De tre faser kan du aldrig hente ud af et normalt udtag.

• #3   17. aug 2016 Det kan være at der er et kraftstik/udtag på væggen bag komfuret.
    eller evt. hvis der er en ældre installation ved vaskemaskine/tørretumbler.

• #4   17. aug 2016 Fyr op under den store grill i stedet smiley

• #6   17. aug 2016 Vi har ingen kraftudtag i vores hus der er bygget i 09, kan godt være det er indlagt men tror jeg ikke smiley

• #8   17. aug 2016 Vi har automat sikringer der er sådanne nogle halvbrede blokke men ved ikke om der er 3 sikringer i men mon ikke det står på dem? Kan da kigge i morgen smiley

• #10   17. aug 2016 Bloggene er helt ens visuelt men den til induktion står der er 3 faset på de labels som de har sat op, de er også 16 amp

• #11   17. aug 2016 Hey... Bed en elektrikker komme og placere et midlertidigt kraftstik/cee ved tavlen, da der med garanti er 400v der... De har tit byggestrøms kabler som man kan lege billigt, så du kan nå ud til pølsevognen.... En god pris er ca en tus med opsætning og nedtagning... Med papir altså og beregnet på en times arbejde sammenlagt.... Mvh installatøren...

• #15   18. aug 2016 #11 Fremfor at få lavet noget midlertidigt og have elektrikeren ud 2 gange - må det da være billigere at få lavet et permanent 380 volt CEE udtag i f.eks. garagen - og så har man da også ligesom fået noget blivende for pengene smiley

Kommentér på:
Alm stik til kraftstik?

Annonce