{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Christian
Christian
Tilmeldt:
6. jan 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Udlejning af bil {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Da jeg står og skal udstationeres fra 1/2-2017 til 1/10-2017, havde jeg tænkt at jeg kunne leje min bil ud i den periode, så bilen får kørt nogle kilometer + den ikke bare står stille.

Hvis der er nogle der er interesseret må man meget gerne kontakte mig, så kan jeg altid give en kop kaffe og jeg kan fortælle lidt mere.

Hvis du/i ønsker flere billeder, så smid mig en mail eller besked her.

Mail: Chrih@flsmidth.com / Christianhjarsoe@gmail.com
tlf: 30 93 33 13

Nedenstående har jeg lidt informationer omkring bilen;

Hvid BMW 320d fra 2011 kørt 145.xxx km

Luftaffjedring, 6 gear, 17" alufælge, 4 zone klima, fjernb. c.lås, keyless go, parkerings sensor, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedblænd. bakspejl, udvendig. temp. måler, regnsensor, sædevarme, 4x el-ruder, el-spejle, cd/radio, stor business navigation 2015 professional, multifunktionsart, bluetooth, armlæn, isofix, bagagerumsdækken, kopholder, læder indtræk, split bagsæde, læderrat, varme i rat, el-ratstamme, lygtevasker, tågelygter, BI xenonlys, m/adaptiv kurvelys, 6 airbags, abs, anti spin, esp, servo, hvide blink, indfarvede kofangere, tagræling, ikke ryger, nysynet, service ok, diesel partikel filter, lys i dørhåndtag, BMW logo lyd i fordøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlejning af bil
Kommentér på:
Udlejning af bil

Annonce