902 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til flytning {{forumTopicSubject}}
Hey folkens. Jeg er i den situation at jeg står og skal flytte fra min lejlighed her om en lille uges tid, og skal derfor have fundet en fornuftig flyttemetode.
Umiddelbart tror jeg ikke det kan svare sig med et professionelt firma, da jeg blot har 30kvm at gøre godt med, så møblerne er få og små, men jeg er ikke helt sikker.
Jeg overvejer så at leje en varevogn men ved ikke rigtigt hvorfra (Gomore har ikke rigtigt noget jeg kan hente indenfor tidsgrænsen), så jeg tænkte om i havde nogle erfaringer, både mht. biludlejninger og professionelle firmaer, som i vil dele ud af?
aug 2016
Følger: 1 Svar: 5
Det tyder ikke på du selv har en stor nok bil eller trailer men hør lige din familie, venner eller lignende om de ikke har en. Gør man ikke sådan noget for sine venner for en kasse øl stadig?
Hvis dette ikke er en mulighed har min kammerat benyttet sig af www.flyttetilbud.dk hvor han fandt et super tilfredsstillende firma til gode penge. Kan dog ikke huske hvad han gav for det, men du kan jo altid skrive til dem og få nogle tilbud. Held og lykke med flytningen :)!
jul 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
dec 2012
Følger: 14 Følgere: 18 Biler: 11 Emner: 37 Svar: 339
Lejetlig.dk kan være en mulighed hvis du vel og mærke befinder dig tæt på en af deres afdelinger
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 243 Svar: 2.149
Mener de har afdelinger nærmest overalt, men køb dig til forsikring. Det koster ikke noget særligt hos dem. traileren kan også lejes for flere dage, med betaling
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Jeg har ondt af dine venner. Der er sgu ikke meget, der er værre end at hjælpe venner med at flytte
Hjælp til flytning