{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone rep????
  • nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #1   7. sep 2016 Det er lige til kig på youtub

• #2   7. sep 2016 Hvis du har garanti på din tlf fra falder den jeg smadrede min skærm det blev en ombytter

• #3   7. sep 2016 Hvis det var lige til så er det sjov nogen kan leve af det smiley

• #4   7. sep 2016 Husk også på at de nye iPhones er blevet noget følsomme omkring hvad du må skifte. Der var hele balladen omkring startknappe/fingerskanneren, hvor telefonerne vidst låste bagefter. Mener det sidste er en udfordring på iPhone 6.

Der er også kæmpe forskel på kvaliteten på delene, og det kan godt gøre en pæn forskel.

Men som de andre siger findes der en stribe youtube videoer omkring den slags. Så i teorien så køb en håndfuld reservedele og øv dig i at skifte dem. Vent med at gå kommercielt til du kan gøre tingene stabilt, ellers havner du i nogle kedelige situationer med folk med defekte telefoner.

Og endeligt er konkurrencen ikke pænt hård på dette område efterhånden, syntes jeg ser reparations butikker over det hele.

• #5   7. sep 2016 Det er rimelig dumt og begynde og skifte skærm selv hvis han kun skal skifte på sin egen tlf så bliver han aldrig god til det alligevel.. Få det nu lavet ordentligt så homeknap stadig føles lækker og proximity sensor virker som den skal... Ellers er det noget sjusk.

• #6   7. sep 2016 Det er pisse nemt, kig youtube video og husk at flytte den home knap med over, ellers virker fingerscan ikke, da den originale knap er kodet til telefonen

• #7   7. sep 2016 ja kig nettet, det var sådan jeg lærte og jeg har godt nok lavet rigtig mange igennem tiden. der er intet svært i at skifte en skærm og slet ikke på 5 og op efter

• nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #8   7. sep 2016 Jamen det tag ca 15 min at skift

• #9   8. sep 2016 Det let smiley gælder både iphones og ipads. Eneste lort er en 4/4s de er samlet "omvendt" smiley men ellers 5/5s/5c/6/6s osv er lige ud af landevejen.

• erhan c
    erhan c Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 4 Svar: 2
    #10   8. sep 2016 Send en sms på den nr 23279929

• #11   8. sep 2016 Det er forholdsvis simpelt, dog kan kablet til touch id godt drille lidt når man skal have det der beslag hen over igen smiley

Køb et sæt med de rigtige skruetrækker og en sugekop så er det lige ud af landevejen men vær forsigtig

Benyt skærme er god kvalitet for andet er sku trist bagefter

Kommentér på:
iphone rep????

Annonce