{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Mads K
Mads K
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2

Indsamling af holdninger {{forumTopicSubject}}

Hej Forum,

Jeg håber det er helt okay at poste dette under off topic, min gruppe og jeg er igang med at undersøge hvad folks generelle holdning er til forbrugslån/kviklån og generelle lån online er.

Vi tænker her specielt på lånehjemmesider, såsom https://moneybanker.dk, justmoney.dk & pricemarket.dk m.fl. som eksempler.

Vi er klar over at dette ikke har noget med biler at gøre, men vi skal bruge så mange holdninger som muligt for at gøre vores undersøgelse "valid". Spørgsmålet forekommer derfor på flere fora, da vi har listet alle dem vi kender + går rundt i byen vi bor i og taler med folk.

Vi håber rigtig meget på at I vil hjælpe os.

På forhånd tak,

Mvh
Mads, Philip, Mette og Stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsamling af holdninger
  • #1   26. sep 2016 Min holdning er at Lån er til bolig formål.
    Forbrugslån er noget man ikke bør gøre og billån er til at finansiere sin bil.
    At leve for lånte penge er ufatteligt kedeligt selvom man bliver en god kunde set med bank øjne.

• #2   26. sep 2016 Moneybanker udsteder ikke lån, men sammenligner lån fra forskellige sider. Det samme er gældende for de to andre.

• #4   26. sep 2016 Altså siderne mybanker og alle de der der forsøger at overskueliggøre lån og især udgifterne på de forskellige lån er såmen fine nok. Men den store svaghed er at de tager udgangspunkt i laveste rente hos en låneudbyder, og realiteten er nok at det ikke passer når det kommer til stykket.

Min holdning til alle kviklån firmaerne (Leasy, Zaplo osv) er at de er en flok svindlere, de har skyhøje gebyrer og renter.

Det her er jo forfærdeligt. En ÅOP på 150% og samlet beløb man betaler tilbage for at låne 20.000.- kroner er 38.000.- kroner.

profilbillede
  • #6   26. sep 2016 Jeg har INGEN lån, og får det heller aldrig.. Alt hvad jeg ejer er købt og betalt med cool cash
    Har jeg ikke penge, så køber jeg ikke...

• #7   26. sep 2016 Seriøst... Hvor mange skjulte reklamer skal vi se fra jer? Jeg gad godt, at I havde en bare nogenlunde fornemmelse af, hvor useriøse I fremstår som virksomhed ved at skjule jeres reklamer på sådan en latterlig måde...

• Mads K
    Mads K Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
    #8   15. feb 2017 @Bay, jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener? Reklamer? Vi var på ingen måde sponsoreret af virksomhederne ej heller forsøgte vi at reklamere for dem. Men det vil du med garanti ikke tro på?

• #9   15. feb 2017 Fuldstændigt korrekt - det vil jeg ikke tro på.

Kommentér på:
Indsamling af holdninger

Annonce