{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Ufaglært arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg blev i sommers student, og er siden flyttet hjemmefra osv. Jeg arbejder pt. hos min storebror som er selvstændig. Jeg får mindstelønnen nu, og han kan ikke give mig mere nu, da der ikke rigtigt er arbejde til alle de 37 timer.

Jeg kunne godt tænke mig at finde noget der gav nogle flere penge, og ville derfor høre om i har nogen ideer. Jeg bor i Aalborg midtby.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ufaglært arbejde
  • #1   27. okt 2016 har du pikhud på fingerne og elsker at sidde foran en skærm eller kan du tage fat (knokle uden at pive) ?

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #2   27. okt 2016 bedste måde at tjene flere penge på er at tage en uddannelse...

• #3   27. okt 2016 Jeg satser på at tage på politiskolen, så snart jeg fylder 21, og holder sabbatår indtil da.

Jeg er slet ikke bange for at tage fat og knokle, men jeg har også fin forstand indenfor computere.

• #5   27. okt 2016 Jeg er ufaglært og har job indenfor vindmølle branchen smiley der hvor jeg arbejder må jeg tage så mange timer jeg vil, minimum 8.5 timer på daghold i 5 dage eller minimum 10 timer på aftenhold i 4 dage. Jeg tjener udmærket. Har kun diverse kursuser

• #6   27. okt 2016 Der er LÆSSEVIS af jobs som ikke kræver andet end den rigtige holdning og evnen til at komme til tiden hver morgen. Kig jobannoncer og få sendt nogle ansøgninger - evt meld dig ind i et vikarbureau.

• #8   27. okt 2016 Bygge og anlægsbranchen har altid brug for ufaglærte og du kan faktisk tjene en pæn løn

• #9   27. okt 2016 Nu om dage er jeg selvstændig og har faglært arbjede ved siden af.
    Men før arbejde jeg med alt som murerarbejdsmand, til medhjælper på et værksted.
    Har også sejlet en smule.
    Så det bare tage rundt og se hvor de mangler folk, hvis du har den rigtige holdning, så er der gode penge at tjene. Især hvis du gider lave noget af det mere beskidte og fysiske arbejde. Desuden får du en masse "udenoms" erfaring, det hjælper mig mange gange at have lidt viden indenfor mange ting.
    Især til alternativ problemløsning( ja har lige haft ledelses kursus :D) fordi forskellige brancher gør tingene forskelligt, og man kan så plukke det bedste fra hver.

• #10   27. okt 2016 Hjælp din bror med firmaet og lav noget ekstra i stedet. Fx. bartender, weekendpost osv.

• #11   27. okt 2016 Hvis du kan tage fat, så søg inden for nedrivning.. der er opsving også selvom det normalt er stille om vinteren.. jeg står selv og mangler 2 medarbejdere nu.

• #13   28. okt 2016 Dagen-derpå. Man kan sagtens tjene flere penge uden en uddannelse smiley Jeg er ufaglært og har en månedsløn på samlet set 32.000 før skat. Jeg arbejder med cargo i Københavns Lufthavn.

Min søster arbejde med flyrengøring i SAS. Ufaglært fik hun 32.000 som jeg også går til.

Min svigerfar er vinduespudser og er også ufaglært. Han er bare pisse go' til at pudse vinduer og derfor følger kunderne ham, og arbejdsgiverne kimer ham ned for at få ham over i deres firma. Han får lige knap 43.000 om måneden nu + sprit ny firmabil, iPad og computer fik han også med. Så det kan bestemt lade sig gøre smiley

I det store hele tjener faglærte nok mere end ufaglærte, men jeg vil også tro at der er undtagelser hvor de faglærte bestemt ikke tjener meget mere, nærmere mindre.

• #14   28. okt 2016 Med alle de butikker og virksomheder i Aalborg kan det da ikke passe du ikke kan få et job. Hvad med at blive dørmand i gaden eller bartender, sælge tøj i en tøjbutik eller flippe burgere på en snask..

• #15   29. okt 2016 Tror skam ikke det er svært at få et job, men kunne godt tænke mig et job hvor der var mulighed for at stige i løn indenfor en overskuelig fremtid. Jeg vil selv mene at jeg har den rigtige holdning, og jeg kommer altid til tiden. Alle mine tidligere arbejdsgivere har været super glade for mig, familie eller ej.

Tak for alle budene, det sætter jeg pris på! Jeg vil tjekke hvad der er inden for de fag smiley

Kommentér på:
Ufaglært arbejde

Annonce