{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækmaskine og afbalancering fra nima
  • #1   27. okt 2016 Har en lift der fra. Er nu ikke særlig imponeret.

• #3   27. okt 2016 Kender ikke produktet, men kan da se at de har et okay udvalg af reservedele til deres produkter.
    Så hvis det var mig havde jeg ingen problemer med at købe derfra, men du kan vel også køre forbi ved dem og få en demonstration.

• #4   27. okt 2016 Det ser ud som om de sælger en del af dem, så der må da være nogen herinde der har en maskine fra dem??
    Går også og overvejer at købe et sæt.

• #5   28. okt 2016 har hørt at deres lifte er noget skrammel og vil falde ned. men må hellere bide i det sure æble og købe noget som jeg ved er en ordentlig kvalitet så det kan holde mange år.

• #6   28. okt 2016 hvorfor skulle de finde ned

• #7   28. okt 2016 Hvad skal det bruges til, er det et dækcenter eller hobbybrug.
    Nina lifte er ganske okay, det er ikke en stenhøj, men de er fine til prisen.

• #8   28. okt 2016 det skal bruges 1-2 gange om ugen i gennemsnit

• #9   28. okt 2016 Hvis du kun skal bruge det en til to gange i ugen, er det da lidt overkill at købe professionelt udstyr til den godt side af 50-100.000 kr.

Jeg kender ikke Nima, jeg kender derimod Jema lifte, og har set på mange lifte og dækapperater osv.

Om du køber ved Aj Engro, Nima, Jema, Biltema, landberg osv, er vist lidt hips som haps, jeg er mere intereseret i om de er leveringsdygtige i stumper, til det de sælger.

Liften du snakker om at fra dem du har hørt dit og dat fra, er jo et vidt begreb.
    De har 2 gange sikkerhedslåse i siderne, som min egen. de har også sikring i hydraulikken hvis en slange skulle springe.
    Monteringen af dem kan man selv klare, eller lade firmaet klare den opgave, og gør man det selv kan man jo ikke give andre skylden.
    Min egen lift, gav jeg det dobbelte for i forhold til den fra Nima, men af dem jeg skriver om, så er liftene generelt ens, uanset hvor du får dem fra.

Jeg har selv raviogli dæk og afballancering, og selv om der er meget dyrer end det du linker til, ville jeg nu vælge noget billigere end det eller stenhøj, eller andre mærker.
    Mere fordi jeg ser mange stenhøj lifte der sælger brugt, ligesom de alle nok har defekter i spindelmøtrikker og aksler, og når man så skal have nye reservedele til mange af disse ting, så er de enten vildt dyre eller er gået ud af produktion, så vil jeg heller personligt have noget nyt ind imellem, frem for folks råben og skrigen om kvalitet og pris hører sammen, for det er den største joke i mine ører.
    Hvis du skal have noget der er det dyrer som privat mand, så har du næsten ikke en jordisk chance for at få reservedele til dem, og hvis du kan få det, så koster de kassen, eller du skal have en service teknikker ud og det koster jo også...
    Det du skriver om, tjener sig jo hurtigt ind igen, og så er det jo lidt ligegyldigt om du skal købe spritny ind imellem, og det er sgu også mere hyggeligt at arbejde med noget det er nyt og virker.

• #10   28. okt 2016 Hvis du skal bruge det så lidt er det overkill at købe de dyre mærker, de gør ikke jobbet bedre af den grund, og giver Buggi ret hvad angår forskel på mærker, de komme alle sammen fra Kina, Biltema og Nina er rimelige hvad angår reservedele.
    Evt kunne du købe nogen brugte for 8-10kg kommer du langt, men havde valgt et sæt ala Nima.

• #11   28. okt 2016 vil hellere give mere for noget der holder 10 år uden reparationer, men må lige overvejer hvad jeg vælger.

• #12   28. okt 2016 Det får du jo ikke for under 50 k pr, stk når det du er de krav du sætter. men det skal du jo også selv besteme. smiley

• #13   30. okt 2016 Vi overvejer også afbalanceringsmaskine fra Nima, den med laserpoint osv, koster ca 16000, vi har pt også et Raviglioli sæt, afbalanceringsmaskine er den lille manuelle, er vi altså lidt trætte af når det er aluhjul, og sådan en koster altså i dag 18 klik !!!! Den har lige været til service i Brørup, ikke at den fejlede en masse, en lille kontravægt på opspændingsmøtrik manglede, og så bare rens og kalibrering. Overvejer vi at sælge og købe det Nima produkt, og nogen siger det ene er bedre og det andet ikke dur, men synes man får meget for pengene, og det laserpoint der markerer hvor klodsen skal sidde er da genialt, dog er det jo dér jeg tænker på holdbarhed ..

Kommentér på:
dækmaskine og afbalancering fra nima

Annonce