2.863 visninger
|
Oprettet:
dækmaskine og afbalancering fra nima {{forumTopicSubject}}
Hej. er der nogen der har erfaring med dækmaskiner og afbalanceringsapparat fra nima, er det noget der duer ?
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 23
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Så hvis det var mig havde jeg ingen problemer med at købe derfra, men du kan vel også køre forbi ved dem og få en demonstration.
nov 2006
Følger: 4 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 154
Går også og overvejer at købe et sæt.
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 29 Emner: 22 Svar: 88
aug 2008
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
Nina lifte er ganske okay, det er ikke en stenhøj, men de er fine til prisen.
mar 2007
aug 2008
Jeg kender ikke Nima, jeg kender derimod Jema lifte, og har set på mange lifte og dækapperater osv.
Om du køber ved Aj Engro, Nima, Jema, Biltema, landberg osv, er vist lidt hips som haps, jeg er mere intereseret i om de er leveringsdygtige i stumper, til det de sælger.
Liften du snakker om at fra dem du har hørt dit og dat fra, er jo et vidt begreb.
De har 2 gange sikkerhedslåse i siderne, som min egen. de har også sikring i hydraulikken hvis en slange skulle springe.
Monteringen af dem kan man selv klare, eller lade firmaet klare den opgave, og gør man det selv kan man jo ikke give andre skylden.
Min egen lift, gav jeg det dobbelte for i forhold til den fra Nima, men af dem jeg skriver om, så er liftene generelt ens, uanset hvor du får dem fra.
Jeg har selv raviogli dæk og afballancering, og selv om der er meget dyrer end det du linker til, ville jeg nu vælge noget billigere end det eller stenhøj, eller andre mærker.
Mere fordi jeg ser mange stenhøj lifte der sælger brugt, ligesom de alle nok har defekter i spindelmøtrikker og aksler, og når man så skal have nye reservedele til mange af disse ting, så er de enten vildt dyre eller er gået ud af produktion, så vil jeg heller personligt have noget nyt ind imellem, frem for folks råben og skrigen om kvalitet og pris hører sammen, for det er den største joke i mine ører.
Hvis du skal have noget der er det dyrer som privat mand, så har du næsten ikke en jordisk chance for at få reservedele til dem, og hvis du kan få det, så koster de kassen, eller du skal have en service teknikker ud og det koster jo også...
Det du skriver om, tjener sig jo hurtigt ind igen, og så er det jo lidt ligegyldigt om du skal købe spritny ind imellem, og det er sgu også mere hyggeligt at arbejde med noget det er nyt og virker.
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
Evt kunne du købe nogen brugte for 8-10kg kommer du langt, men havde valgt et sæt ala Nima.
mar 2007
aug 2008
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 69
dækmaskine og afbalancering fra nima