Opbevaingsløsning(er) til garage {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Hvis man søger (googler) på "garage cabinets" eller går ind på http://www.gladiatorgarageworks.com er der masser af gode løsninger til opbevaringsløsninger (lukkede!) til en garage. De fleste af disse søgeresultater er umiddelbart amerikanske. Er der nogle herinde der kender til opbevaringsløsninger til garage (der kan købes her i Danmark (evt. Tyskland/Sverige))?
Der findes nok ikke superbillige løsninger, men hvis kvaliteten ellers er god kan det jo godt være value-for-money alligevel.
Løsningerne må som nævnt gerne være lukkede, d.v.s. skabsløsninger og gerne med masser af hylder/skuffer.
Typisk vil det være til opbevaring af værktøj , samt vinterting om sommeren og sommerting om vinteren og hvad man nu ellers kan finde på, at skrabe sammen af malerbøtter, sko, støvler, mc-tøj, kapsav, skruemaskiner o.s.v.
Venlig hilsen
Claus
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
jul 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Synes ikke de ser så dybe ud.
okt 2003
Følger: 25 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 368 Svar: 3.528
Jeg kiggede også efter det i sin tid, men fedterøven vandt, og det endte bare med at jeg købte en masse ikea køkkenelementer og skuffer/låger i stedet for. Det opfylder alle mine behov
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jul 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
#5 Ser godt ud, men savner priser og det skyldes formentligt, at det er p.....dyrt. Kan heller ikke finde priserne på "hovedsiden".
Opbevaingsløsning(er) til garage