{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift blandingsbatteri (Køkken) 1.200 kr.
  • snerydning 600 kr.
  • Udskiftning af 3 radiatorventiler 1.500 kr.
  • Snerydning 400 kr.
  • Samling af to IKEA kommoder og adskillelse, flytning og samling af køjeseng 1.200 kr.
  • Snerydning 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Android forum?
  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 16 Svar: 147
    #2   16. nov 2016 Har kigget lidt derinde og synes det virker lidt gammeldags og outdatet og tænkte at der måtte være grupper på facebook så jeg slipper for at oprette bruger og andet på sider , men ellers tak for info

• #4   16. nov 2016 www.reddit.com/r/android
    Måske det største Android forum på nettet. Det er et lidt specielt community (det er Reddit generelt), men der er alt fra nybegyndere til dem der rent faktisk har udviklet android.

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#5   16. nov 2016 tak men er ikke så stærk til engelsk igen så jeg prøver at se om der ikke er en gruppe på facebook smiley

• #6   16. nov 2016 Forummer er bare bedre til deling af fakta og viden end facebook.

• #7   17. nov 2016 http://www.xda-developers.com/

Det største sted at finde alt til ens Android :), dog er det på engelsk, men de ved alt der

• #8   17. nov 2016 Kom til mobildebat.dk hedder mahadeva der ind. Sig hvad du vil ha' hjælp til?

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#9   17. nov 2016 Jeg finder lige min gamle bruger frem fra de gode gamle nokia dage hvis jeg kan huske den derinde smiley

mine kontakter i android , er nogle rigtige og andre ikke ? feks i telefonbog hedder en veninde det rigtige navn og nr men når personen ringer eller skriver så står der et helt andet navn i besked eller opringningen

• #10   17. nov 2016 Har du tjekket om du har fået gemt nummeret både i sim hukommelse og din google konto med forskellige navne? Det kan godt være det er det som driller.

Har du krak, truecaller, hiya eller lignende apps installeret?

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#11   17. nov 2016 Den bruger kun google konto så vidt jeg kan se inde i kontakter , men de navne der står på ca halvdelen af kontakterne er totalt volapyk , feks caroline pladesmed
    hvilket jeg aldrig har haft hehe

og man kan åbenabrt ikke slette alle på en gang der inde smiley nexus skriver også kun at man kan vinkle dem af enkelt hvis så er gået igang med at slette 1000 styk ret træls , jeg har lige fundet min kode derinde og skrevet i nexus p6 tråden

nej har ingen af de apps installeret , men da jeg ringede til en ven faktisk stod hans firmanavn der godt nok da jeg ringede op

• #12   17. nov 2016 I kontakter > indstillinger kan du vælge at få vist kun telefon numre, email som er gemt i din google konto.

F.eks min samsung

profilbillede
  • #13   17. nov 2016 Det kan godt være truecaller eller hiya er præinstalleret på din tlf. På min Samsung er der hiya som præinstalleret. Den kan jeg slå til og fra i telefon appen > indstillinger. Så hvis nummeret jeg ringer op til ikke er privat nummer fra selskabet så viser den navnet op med det samme det samme med indgående opkalds

profilbillede
  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#14   17. nov 2016 Den stod til alle men havde kun google konto derinde ud over alle muligheden med kontakter nu har jeg slettet det hele og prøver at loade dem ind igen smiley og så kun på google self.

inde under opkald har jeg fundet den og den hedder opkalds id og spam og er slået til , men den burde vel ikke ændre noget med kontakter vel ? eller skal jeg slå den fra ?

• #15   17. nov 2016 Håber det løser dit problem.. smiley

- det med opkalds id og spam burde ikke at ændre noget,ved ikke lige hvordan det er med nexus enheder men det gør den i hvert fald ikke på min samsung. Ellers kan du også prøve at slå den fra for at se om det hjælper?

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#16   17. nov 2016 Ok jeg prøver lige at lade den stå indtil videre smiley rart at ku se hvem der ringer hvis man ikke kender nummer smiley og tak for hjælpen smiley

• #17   17. nov 2016 Håber du få problemet løst smiley og det var så lidt.

Ps https://contacts.google.com/preview/all du kan se dine kontakter her, jeg ved så ikke lige om du kan slette dem alle på engang

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#18   17. nov 2016 Ja jeg har lige hivet vcf kort ud af den gamle og lagt dem ind manuelt i google og nu ser det ud til at virke med alle kontakter smiley
    Nu skal der ellers tweakes og googles fede programmer og sådan til den smiley

Kommentér på:
Android forum?

Annonce