{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt hus 1 eller 2 plan?
  • #3   17. nov 2016 Hvis du ikke har en fysisk begrænsning til at bygge dit hus, så ville jeg sige 1 plan - det er bare nemmere hvis man ikke skal slæbe støvsuger og alle andre ting op og ned.

Dog er det jo nok nemmere at bygge opad og få lidt nemme kvm, evt kan du jo også bygge ud til en kælder nu du er igang med at bygge.

Ekstra børneværelser, og et stort opholdsrum i kælderen er jo ikke noget der gør et salg i fremtiden mindre atraktivt.

Stod det til mig selv, så bliver det stue-køkken-badeværelse-soveværelse-værelse-entre i stueplan, et par værelser-badeværelse og opholdsstue på 1. sal og så kælder hvor der skal være pulterrum, "vaskerum" og evt. et opholdsstue også (gildesal?)

Det i i hvert fald, hvad jeg selv ville bygge hvis/når der bliver råd til det.

• #4   17. nov 2016 Jeg nyder min 1 sal rigtig meget.....Det er dejligt at være lidt højere oppe, hvor ingen kan kigge ind smiley

• #5   17. nov 2016 plejer man ikke at sige dem som har 1 plan drømmer om 2 plan, og dem som har 2 plan drømmer 1 plan...

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #7   17. nov 2016 hvis det er et hus du skal bo i resten af livet og i bygger i 2 plan bør det bygges så i kan nøjes med stue etagen når i bliver ældre vi bygger i 2 plan men med 2 værelser i stue etagen og stort køkken alrum badværelse og bryggers så kan vi nøjes med det når kroppen ikke længere er til at gå på trapper man kan jo også få gode lift systemer så man kan sidde på sin røv mens man køre op

• #8   17. nov 2016 Skulle jeg bygge under 200 m2, skulle det helt afgjort være ét plan. Ingen tvivl! Men hvis man nu skulle bygge 250-300 m2 blærerøvshus, kunne jeg godt finde på at bygge i 2 plan.

• #9   17. nov 2016 hvis hvert plan så bliver på ca 80 kvm, ville jeg syntes det blev lidt småt, så stemmer for 1 plan..

• #10   17. nov 2016 kommer an på beliggenheden syntes jeg, og hvilke huse der er rundt omkring hvor stor grunden er og om der er noget god udsigt,

jeg har selv gået med iden om at bygge et to plans, i moderne arkitektur, men som nævnt tidligere så skal huset kunne benyttes på et plan altså med værelse, toilet, køkken og stue på samme plan vil ikke være afhængig af trappen,

• #11   17. nov 2016 Jeg ville bygge i 2 plan og have garage i hele stueetagen smiley

• #12   18. nov 2016 Har selv 2 plan og mit næste hus bliver helt sikkert 1 plan. Alt for meget spildplads i et 2 plans og vil i ha 2 plan, så husk badeværelse på begge plan.
    Så alt i alt vil jeg vælge et 1 plans smiley

• #13   18. nov 2016 Jeg ville klart vælge ét plan hvis jeg skulle bygge nyt selv... Trapper er skide irriterende, har det nu, og har 2 små børn... Nok mest derfor trapper er noget møg... Var i går ude og kikke på et hus med 4 plan.... Maaaaange trapper....

• #14   18. nov 2016 Jeg har 1 sal, stueetage samt kælder.
    Det er jeg glad for.
    Maaaaassser af plads til mig og hunden.

• #15   18. nov 2016 Ideen med et hus, hvor der i stueplan er plads til garage, værksted, vaske-/tørrerum + evt. forrådsrum og så kun beboelse på 1. sal lyder ikke helt dum - og det er også sådan mange huse er bygget længere sydpå - og gerne med en svalegang hele vejen rundt smiley

Trapper er nok besværlige, men de er også med til lige at give det daglige andrenalinkick, der gør at man holder sig i form og lever længere smiley

Kommentér på:
Nyt hus 1 eller 2 plan?

Annonce