{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.851 visninger | Oprettet:

Post nord - Lang leveringstid. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Er jeg den eneste der har problemer med det nye Post nord? Jeg har gentagende gange ventede på post og op mod leveringstid på hele 14 dage. Jeg syntes det er helt grotesk at vores postsystem i Danmark er blevet så ekstremt dårligt.

Jeg bruger det jævnligt og førhen da det hed Post Danmark var der sjældent problemer - et brev kom som regl 1-3 hverdage afhængig af weekend og helligdage. Jeg venter igen igen et brev fra Østjylland af som blev sendt for 12 dage siden. Jeg syntes det er helt absurd og det er ikke første gang det sker. Det er både forår, sommer og vinter der er problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Post nord - Lang leveringstid.
  • #1   15. dec 2016 Det er kørt helt af sporet for PostNord

• #2   15. dec 2016 Der ligger flere artikler om at det sejler for dem her i december måned smiley

• #3   15. dec 2016 Find et andet selskab, postnord er blevet komplet ubrugeligt...

Her kommer posten kun en gang i ugen.
    Postkasserne har jo heller ikke tømnings datoer mere, sidst jeg skulle poste julekort fra min mor, var 2 postkasser fjernet, og vi måtte køre for at finde en anden, og på den stod der ingen tømningsdato, men derimod at man skulle regne med at posten kunne være 5 hverdage undervejs, 5 HVERDAGE,,,,
    Så sender man et brev idag, så skal man jo ikke lige gøre det op med en weekend... så skal man jo regne med 7 dage... alt afhænnig af hvor tit posten kører ud til det område du bor i...
    Vi får altid kun post nu en gang om ugen, når posten alligevel kommer med reklamer.... aldrig de andre dage...
    Ved at det ene julekort jeg postede for min mor, tirsdag i sidste uge, kom frem igår.... så 8 dage...
    Så ja det er til at lukke op og skide i..... og folk brokker sig ikke... de finder sig bare i det, dyrer porto og dårligere service.....
    Men det er vel typisk dansk....

Og nej det er ikke kun i december.

• #4   15. dec 2016 Ja hold da op. Nej det er nemlig ikke kun i december. Det er bare for dårligt. Post jeg får fra USA kommer hurtigere end breve fra Jylland.

• #5   15. dec 2016 almindelig post kan tage op til 3 uger pga deres ommøblering... sidst jeg bestilte noget med dag til dag levering gik der 9 dage... bestiller kun med fragtmand nu, postlort kan ikke bruges...

• #6   15. dec 2016 det godt nok ringe med 3uger nu når jeg køber fra Tyskland og andet EU land så tager det ca 5 til 7 dage med dhl og gls men kommer det fra Kina af så tager det 14 dage til 3 uger men de jo også noget af en tur

• #7   15. dec 2016 http://www.mx.dk/penge_erhverv/nyheder/story/24791798 De får jo en bøde for det nu.

• #8   15. dec 2016 Yes. Fik min gave til en først i dag! Troede jeg var smart ved at bestille i god tid - det vil sige i sidste måned... smiley

PÅ CDON.com Står der man kan nå at få sin vare, hvis man bestiller inden den 20 December! Den bliver svær at holde!

• #9   15. dec 2016 CDON har store problemer lige nu.. Flere pakker er også blevet væk som er sendt med Postnord.

Jeg handler ikke steder hvor der ikke er GLS til levering. Postnord er lort på lort, og man skal boykotte de steder der ikke har GLS/UPS osv som alternativ.

Jeg bestilte tøj fra et dansk firma med lager i polen Tirsdag eftermiddag. Sms´en om at jeg kan hente den 250 Meter fra mit hjem i en pakkeshop er lige kommet.. Postnord skulle nok mindst bruge 21 dage på samme nummer..

• #10   15. dec 2016 Erstoppet med at bruger Postnord, er der ikke mulighd for GLS/UPS så finder jeg det jeg skal bruge andet steds.

• #12   15. dec 2016 fik den sidste pakke med http://www.dao.as/language/da/ og fra den blev sendt om fredagen kunne jeg hente den i pakkeshop om søndagen.

• #13   15. dec 2016 Post Nar eller Pest Nord som jeg ynder at kalde dem skulle have stolen for døren en gang for alle.

Deres modtager flex her betyder vi smider dine pakker i umiddelbar nærhed af hvor du bor og fraskriver os ethvert ansvar.

Håndtering af Kina pakker, vi leverer dem hvis vi gider på et tidspunkt.

Toldbehandling kan tage uger eller måneder.

De får pakker til at forsvinde, her i december sønnikes ene julegave.
    Så skal pakken så efterlyses og et helvede starter, altså den julegave bliver ikke til julen 2017.

Deres kunde service er ikke eksisterende, svar tid pr mail tager uger, og de kopierer blot diverse standart svar - ren god dag mand økse skaft.
    Vente tiden på kunde service pr telefon er typisk en halv til en hel time.

Slut herfra køber ikke noget fra en netshop der leverer med Pest Nar.

• #14   15. dec 2016 har missede eller mistet en forsendele fra kina, som skulle være leveret med post nord,

heldigvis, fik jeg mine penge tilbage, da jeg jo ikke havde modtaget min pakke,

har så prøvet og bestille igen,
    så må man se, om den dukke op den her gang,

kende flere der har haft problemer med post nord

• #15   15. dec 2016 Dennis lige et spørgsmål hvordan ser du om det er potnord der levere din pakke fra Kina ? smiley

• #16   15. dec 2016 Ja vi har også modtager flex, det har så betydet at vi lige kan rende haven rundt for at se om vores pakke er kommet, eller at de stadig smider en seddel i postkassen om at jeg kan afhente min pakke i et Postcenter, og det er selv om jeg har været hjemme hele dagen.
    Ved kina pakker virker det som om det bliver samlet sammen og kommer ud på et tidspunkt når de fidner det belejligt.
    Og her i Nov/Dec er det så brudt helt sammen.
    Kunde service, var ikke klar over at de havde sådan en afd, sidste klage jeg skrev til dem om en pakke der havde lagt under åben himmel i en weekend har jeg ikke hørt noget svar på, det er ved at være 6 uger siden.....

• #17   15. dec 2016 Ja toldbehandling gennem post nord er da kørt HELT af sporet.

• #18   15. dec 2016 Som pakkepost er der ingen problemer. Jeg bestilte 4 dæk i Tyskland tirsdag aften, (6. december) og forsendelse med DPD, levering med Postnord fredag kl 14,00, men der er de jo også underleverandør og konkurrent til GLS m.fl.

• #20   15. dec 2016 De skal bare gå konkurs!!!

Så jeres håbe GLS/eller lign. overtager alt ders lort.

• #21   15. dec 2016 #15
    det stod inden mil, jeg fik
    hvor der stod oplysninger om levering

der stod, den kom med post nord
    det gjorde den så ikke

og det er en pakke\brev til 45kr

• #22   15. dec 2016 Bare rolig du er ikke den første.. Jeg har et par pakker fra kina der er nået frem til danmark (i følge tracking nummer) siden 1. december venter jeg stadig på jeg har dem smiley jeg har masser tid, men så snart postmanden ringer døren vil jeg brokke mig over det selvom det ikke er hans skyld.. Der er jo en der skal ha skylden ikke?

• #24   15. dec 2016 For et par dage siden, modtog jeg et brev, som jeg havde ventet på i 7 DAGE og det var altså fra kbh til kbh, har aldrig oplevet noget lignende!

Men nu har de så fået en bøde på 2,5 millioner og nu lover de sjovt nok at leveringen bliver "bedre"

• #25   15. dec 2016 Hvis ikke Post Nord tager sig gevaldigt sammen, er lortet lukket og slukket inden der går 5 år... Det er min forudsigelse smiley
    Der er simpelthen ingen der i længden gider betale for så dårlig en service... smiley

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 262
    #27   15. dec 2016 Et godt råd er at bestille sin forsendelse uden omdeling, da de kommer som noget at det første ud til butikkerne eller i deres pakke shops. Op i røven med deres flex eller modtagerflex da du ikke sikker på budet kan nå alle sine pakker den dag alligevel smiley

• #28   15. dec 2016 #27 tja desværre har man ikke den mulighed til os dem som bestiller TIT fra udlandet smiley

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#29   15. dec 2016 Ja ved det.. Det træls man skal vente i evighed som kunde når man betaler for lortet smiley

• #30   15. dec 2016 Præcis.. Men en klag hjælper aldrig, det har jeg gjort flere gange og nu har jeg opgivet

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

#31   15. dec 2016 Men du kan faktisk bestille dine Kina pakker til deres pakkebokse hvis du opretter din som bruger af boksene smiley

• #32   15. dec 2016 #28 du kan bare oprette dig ved pakkeboks http://www.pakkeboksen.dk/opret-bruger.html Så skal du bare sende den til din pakke adresse dertil.

• #33   16. dec 2016 Ja de er ikke alt for smarte det her er min seneste pakke. Den var bare lige en tur i tavlev og så i Brøndby igen for at blive beskadiget.

profilbillede
  • #34   16. dec 2016 Jeg har også kun oplever problemer med Post Nord. En pakke til Tyskland med dem koster 305 kr. og er kun forsikret for 350 kr. Skal pakken sendes fra Tyskland til Danmark med DHL, så koster det omkring 100 kr. og pakken er forsikret for flere tusinde kroner. Bruger altid GLS, hvis det er muligt. Oplever tit, at jeg har pakken dagen efter med GLS, det kan man ikke sige om Post Nord...

• #35   16. dec 2016 min kone har hobby virksomhed og bestiller en del varer fra kina, lige p.t mgl hun 80 ud af 155 forsendelser som endnu ikke er dukket op, ca 60 af de forsendelser kan trackes til kastrup internationale postcenter hvor de nu har ligget i uger.
    så sent som i tirsdag rendte vi ind i vores post som havde en pakkeseddel til os, vi spurgte om hvorfor vi ikke bare fik pakken, den kunne han ikke give os da det var besluttet fra højere sted at kinapakker måtte folk selv hente på posthuset, på posthuset har de så smidt den pakke væk, den er pist væk forsvundet.
    har prøvet lidt for at teste post nord at sende et brev til os selv, det var 16 dage undervejs og blev smidt i postkassen ude ved selve post-terminalen i risskov, vi bor 8 km derfra, tja den brev var så post-stemplet i taulov.
    det gir selvfølgelig stor mening ik.
    bestilte selv en tshirt i sverige, den var så 7 uger om at nå frem, den kunne vi tracke til at den lige var et smut omkring belgien inden den landede hos mig.

• #37   16. dec 2016 Kan godt have en mistanke om, at de med vilje fucker det hele op, så staten har en grund til at "sælge" ud, som de har gjort med andre foretagender.

Det er bare pisse ærgerligt, fordi hvis de bare fik lov til at styre det selv, kunne de sagtens levere god service til gode priser, men det er jo politisk styret og staten kunne tjene en masse på det.
    Så jeg tror de laver en Dong på dem smiley smiley

• #38   16. dec 2016 ja de har jo allerede solgt 60% så mon ikke osse de sidste 40 % bliver solgt osse.
    kan bare undre mig over hvordan det kan lade sig gøre uden at man kommer på tværs af den danske grundlov.
    det danske postvæsen er jo i grund og bund kongeligt og ejet af det danske folk

• #39   16. dec 2016 Ja det er helt til grin. Jeg venter stadig på det brev. Det dukkede HELLER ikke op idag smiley

• #40   16. dec 2016 .... Og nu bliver det sikkert forsinket yderligere

http://ekstrabladet.dk/112/ville-sende-fyrvaerkeri-med-posten-pakketerminal-i-brand/6455499

• #41   16. dec 2016 tror ikke den brand giver nogle forsinkelser i forhold til nu, for det post der har været der er squ da vandskadet pga spinklerne, så den slipper de for at bringe ud. gud ved om det er noget de selv har arrangeret.
    og får kunderne mon besked om at deres forsendelse er gået tabt. det sker med garanti ikke

• #42   18. dec 2016 Hej
    Jo det er gået helt galt. Skulle tro at heste og deligenser igen er taget i brug.
    Selv quick breve eller A post eller hvad de nu kaldes "hænger" ca 5-8 dage i væsenet
    På arbejde sender vi breve som pakker, hvis brevet skal være fremme næste dag smiley
    Fint postkasserne, under stor ståhej, kom ud til vejen, der kan overgemt post ligge og hygge sig endnu et par dage inden tømning
    MVH KP

• #44   20. dec 2016 Gid de gjorde alt for at levere vores pakker som i denne video:
    https://youtu.be/e4NrFiQyEhQ

Kommentér på:
Post nord - Lang leveringstid.

Annonce