{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmepumpe med Wifi/sms
  • #3   17. jan 2017 Hej!

Jeg har for nyligt købt mig en luft til luft varmepumpe.

Dertil fulgte et lille modul hvori man sætter et simkort.
    Så kan jeg styre det hele fra min app på telefonen.

Den bruger ikke wifi, men mon ikke den bare bruger simkortets netværk.

• #4   17. jan 2017 jo,det tror jeg,men tror du stadig jeg kan justere varmen med Wifi modul hvis jeg sidder i den anden ende af landet?

• #5   17. jan 2017 Ork ja. Så længe der er wifi i den del hvor varmepumpen er sat til.

Og forudsat, at du selvfølgelig har internet på din mobil telefon.

Så kan du sagtens. Intet problem smiley I behøver ikke at være på samme netværk for at det fungere, bare rolig. smiley

• #6   17. jan 2017 super,hvilken varmepumpe har du fået sat op?

• #7   17. jan 2017 Jeg har fået sat en mitsubishi op, den kostede for 1 års tid siden omkring 18.000kr inkl montering.

Men har erfaret, at Jem og Fix's model til 4-5000kr er lige så god smiley Dog bruger min lidt mindre i strøm smiley

Hvad med dig?

• #8   17. jan 2017 får en Toshiba super flexi inverter 35 sat op i næste uge,må sige at jeg tror ikke meget på de billige mht Watt-effekt-SCOP tal-og god økonomi.

Hvad var det for en model Mitsubishi du fik sat op?

• #9   17. jan 2017 Fik sat denne op: Mitsubishi msz fh25

Mine to naboer i sommerhus har den billige fra Jem og fix.

Når min står på 31 grader med -10 grader udenfor og naboernes står på det samme, er der en anelse varmere hos dem, må jeg desværre indrømme.

MEEEEEN, det kan selvfølgelig også være, at mit sommerhus er dårligere isoleret end deres smiley

Til gengæld har deres billige model ikke så mange funktioner som de lidt dyrere.

Hvor skal du ha din ? I sommerhus, eller helårsbolig?

• #10   17. jan 2017 jeg skal ha min i min helårsbolig,fik en sat op for 10 år siden,og den skal nu skiftes til en ny

• #11   17. jan 2017 Fornuftigt. Det er en lækker måde at opvarme på smiley

• #12   17. jan 2017 at der er varmere hos dine naboer kunne jo bare være fordi den temperatur som VP er sat på ikke passer så godt på deres eller at din viser forkert !
    S COOP er ikke særlig høj på de billige og de magter ikke temperaturer under - 10 grader
    har selv 2 haft 2 Panasonic kørende i over 10 år uden et eneste problem
    hvad kan man lære af det ? køb mærkevarer IKKE ukendt som måske duer
    polobjørn

• #13   17. jan 2017 polobjørn

Kan kun give dig ret,man får hvad man betaler for,og det skulle gerne holde mange år,og give god varme,og være billig i drift

• #14   17. jan 2017 hvis jeg selv skulle have en ville jeg klart sætte en ny Panasonic op med r32 i stedet for r410 da det gør at den kan klare en koldere udetemperatur og så få den monteret med et gsm modul så du kan styre den via telefonen
    at dine naboers billige føles bedre kan der være mange faktore indover som placering i huset eller isoleringsgrad osv

• #15   17. jan 2017 Hej
    Wifi fordeler:
    Ingen driftsomkostninger til abonnement.
    Ulemper:
    Ingen mulighed for strømfejls melding
    Ingen mulighed for ekstra tilslutninger mht. tyverisikringer, camera tilslutning mv.

SMS med og uden data- fordele:
    Strømfejls melding
    Tilslutning for ekstra funktioner
    SMS, DTMF eller email alarmer.
    Direkte egen programmerede kommandoer
    Egen test
    APP til alle Smart mobil typer

Ulemper:
    Mdr . abonnement

MVH KP

• #16   17. jan 2017 Kasper p.

Jeg får en alarm via mit alarmsystem hvis strømmen går.

Og om det er sms eller wifi ser ud til at være underordnet

• #17   17. jan 2017 Kasper p.

Mener godt du kan få et taletidskort uden md. abonnement

• #18   17. jan 2017 Hej
    Jo - ok hvis der er etableret UPS aggregat for routeren, hvilket der sjældent er.
    MVH KP

• #19   17. jan 2017 Jeg har samme Toshiba som du har bestilt, og du kan rolig glæde dig, det kører bare til UG smiley
    Jeg er virkelig imponeret over hvad den kan, og hvor billig den er i drift.
    Og så er den super lydløs.
    Jeg har en seperat strømmåler på, som kun måler forbrug på varmepumpen.
    Jeg bor på 65 kvm. og har kun varmepumpen som varmekilde, ud over gulvvarme på badeværelset.
    Jeg kiggede lige på måleren forleden, og siden juni 2015, har jeg brugt 650 kw smiley
    Det er altså inkl. hele sidste vinter, og det halve af denne vinter indtil videre smiley
    Og det er inkl. lidt køling på de varme sommerdage også.
    Og jeg har aldrig under 24 grader, da jeg ikke gider at fryse, når nu den er så billig i drift..

Jeg har et sms modul på min, som styres fra en app på tlf.
    Den kan startes, stoppes, vise status på temp. og temp kan indstilles.
    Det virker super fint, og er uundværlig.
    Jeg købte bare et taletidskort med taletid for 99,- kr. og gav 99,- kr. for det.
    Det koster jo kun når man får en bekræftelse tilbage efter at have sendt den en sms om start eller stop, så der er til flere år for 99,- kr. alt efter brug selvfølgelig.

• #20   18. jan 2017 Per M

det lyder super godt,jeg har dog bestilt den med en gulvmodel inderdel(den er lidt lavere i DB)

Tror du ikke det virker akkurat ens om den er med sms/wifi? til at styre varmen når man ikke er hjemme

• #21   18. jan 2017 Per M

hvor tit ca afrimer den yderdelen?

• #22   18. jan 2017 Jt

Jeg ved ikke hvordan wifi modellen virker, men vil da tro det virker på samme måde. Tror det måske er noget forholdsvis nyt, det fandtes ihvertfald ikke til deres modeller da jeg købte i 2015.
    Jeg ville også foretrække wifi, så skal man aldrig tænke på taletidskortet, opfyldning osv.
    Eneste lille "minus" ved fjernstart er, ihvertfald på min model, at den kører åbenbart et andet program når man fjernstarter den.
    Dvs. den vil varme rummet op på hurtigst mulige måde, hvilket jo er godt nok, og det gør den ved at køre blæseren op på et ret højt trin, højere end "normalt" og den bliver ved at køre på det blæse niveau indtil du kommer hjem og overtager styringen på remoten, også selv om den indstillede temp. er nået længe inden.
    Så når temp. er nået, så blæser den bare lunken luft ud i rummet med ret høj kraft.. Ikke noget problem, men rart hvis den gik ned på normal moduldrift når den indstillede temp. var nået.

Ang. afrimning, så ved jeg egentlig ikke helt hvor ofte den gør det..
    Men det går forholdsvis hurtigt, også selv om det er koldt ude.
    Jeg tror ikke det tager mere end nogle få min. så kører den igen.
    Det knager lidt i indedelen når det sker, men ikke noget generende overhovedet.

• #23   20. jan 2017 Per M

lyder godt,er spændt på hvor meget den er bedre end min gamle pumpe.

Kommentér på:
Varmepumpe med Wifi/sms

Annonce