{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjordens Autokommision
  • #2   11. feb 2017 Forvent at det er en afhentning biler, dvs forvent ingen garanti eller reklamationsret, går noget i stykker hænger du selv på den men det er jo trods alt også biler i den billige ende...

• Jens N
    Jens N Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #3   26. jan 2019 Køb aldrig noget fra Fjordens Biler. De snyder og bedrager folk uden hæmninger. Hos Fjordens Biler er garanti en by i Rusland. Hvis man ringer og klager over fejl og mangler bliver man blokeret og de nægter at snakke med dig. De har en ualmindelig kundefjendsk politik, og de får sager hos forbrugerstyrelsen.

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    jul 2019

#4   26. jul 2019 FJORDENS BILER I HOBRO
    Smedevej 12, Hobro
    Lad være med at købe bil der! De vil ikke hjælpe dig eller se på bilen hvis der opstår et problem efter køb .
    De er flabet i telefonen når du snakker med dem efterfølgende. Der gik 10 dage da bilen gik til

• #5   27. jul 2019 En kommission formidler vel biler privat til privat.
    Der er jo ingen garanti eller noget, så at man sælger en lorte bil i kommission er jo stedets skyld.

• #6   27. jul 2019 De fleste biler er hans egne, det er kun for at undgå garanti

• Henrik G
    Henrik G Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 12 Svar: 1
    #7   3. jan 2020 Rigtig flink mand. Købte en nysynet bil til langt under markedsprisen.
    5 stjerner til ham,
    Vil gerne købe ved ham igen sælger bilerne billigere end
    jeg selv kan syne dem.

• #8   3. jan 2020 #7

Du var simpelthen som dit første indlæg nød til at skamrose dette firma som ifølge flere en en "smule" anløben.....

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 1 Svar: 2
    #9   22. maj 2020 garanti en by i Rusland og frærk og flabet i telefon kan jeg skrive under på !
    købte en bil hos dem og inden jeg havde kørt 100 km lyste motorlampen hvor OBDudlæsning viste fejl på cat. , 14 dage senerer lampe for ABS og nu Kobling der er helt færdig ! fra jeg købte bilen og til nu en der kørt ca 3000km

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #10   22. maj 2020 Hvis du forventer at sælger skulle vide hvad bilen fejlede, så burde jo også selv kunne se ind i fremtiden og konstatere de fejl der når du har prøvekørt den.
    Du har sikkert købt en billig bil uden garanti, hvis man vil brokke sig over fejl efter en handel, skal man gå udenom engros, kommision og uden garanti.

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 1 Svar: 2
    #11   22. maj 2020 Brian S du SKAL IKKE FORSVARE DEM bilen jeg købte er synet 19-09-2019 hvor jeg købte den D 15-01-2020 og der var koblingen allerede på den tunge side....de fejl der er konstateret er i et omfang så den ikke kan synes med dem ! og rep. der hos min lokale mekaniker løber op i ca 22000kr det er bare ikke ok..... og når man så kontakter dem på tlf SKAL man IKKE giver et frækt og flabet svar ! for min skyld kan de hente bilen for den pris jeg gav for den og så dække de udgifte jeg har haft pga ABS fejl lysende MOTORLAMPE defekt sikkerhedssele og ødelagt kobling....og vil de ikke det blive det en retssag

• poul H
    poul H Tilmeldt:
    dec 2019

#12   17. feb 2021 Jeg kørte den 15.11.2018 min Nissan Micra 1.0 fra 1995 til Fjordens Autokomission (Smedevej 12, 9500 Hobro) den skulle skrottes og de penge ville indgå i handlen på en ældre Golf. Vi underskriver sammen en skrotningsattest, velvidende at Middelfart Bilsyn tidligere havde fortalt, at bilen aldrig ville blive synet igen. Den var sikkerhedsmæssig uforsvarlig grundet rust i bagpartiet. Dagen efter 16.11.2018 er bilen nysynet og sat til salg for 8.000 kr. Bilen er blevet sort synet samtidig med at den ikke er skrottet, som vi begge skrev under på. Jeg får en defekt Golf, der ikke kørte mere end 2 uger og tabte 3.500 på handlen, han tjente både på golfen og over 8.000 på min bil - på bekostning af andres sikkerhed. Har aldrig hørt om noget lignende, men der er ingen, som reagerer i Danmark mere....

Kommentér på:
Fjordens Autokommision

Annonce