{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Xbox360 {{forumTopicSubject}}

Hey

Sidder her med min ny indkøbte Xbox 360. Og kom til at tænke på hvad der skal til for at koble den til nettet? et ganske almindeligt net-kabel? Og hvordan registrerer man f.eks hvis man har købt et 3 mdr abonm. kort?

lidt flere spørgsmål:

Kan man koble en usb harddisk til den og bruge den som "lagringsenhed"?

koster det noget at downloade de demo'er i "marketplace" på Xbox Live?

Og til sidst. Hvad kan man ud over at downloade demo'er og spille mod andre med Xbox Live?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox360
  • #1   27. aug 2006 ...glemte at spørge om man skal på nettet igennem en alm. computer eller er det bare at sætte den direkte til?

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 163
    #2   27. aug 2006 har kun en ting at sige det er du lige har spildt en del penge da PS3 som er mindst dobbelt så go' snart kommer på markedet, Xbox er the sucks smiley

anyway jeg ved ikk hvordan du kobler lortet til ^^

• #3   27. aug 2006 Ronni M:

Hvis du læste det nye "GEAR" blad, ville du læse at Xbox 360 er alt andet end en bunke lort.. De mener at Xboxen er det bedste Microsoft har præsteret i lææænge..

Så det er en rigtig gang mundlort du lige fik fyret af der hva?

I øvrigt en rigtig fed ekstra feature der kommer til vinter (sjovt nok lige op til jul) en ekstern dvd afspiller der kan afspille HD som kan (skal) kobles sammen med Xboxen.. Dette bliver den første mulighed for at afspille DVD´ere i HD tilstand..

• #4   27. aug 2006 Og til dine tre spørgsmål:
    1

Ja det kan du godt, du kan afspille musik og se bileder fra din IPOD, eksterne harddisk eller andre USB enheder..

2
    Nej det kostet intet at downloade demoerne, det er jo bare "demoer".. Altså spil hvor du kun kan spille de første af måske 100 baner..

3
    Du kan chatte på messageboards, spare point op, og en masse andet.. Er ikke selv på "Live" endnu, men kommer det snarest..

4
    Lige en ekstra addition: Så skal du seriøst overveje at købe en trådløs netværks sender til din xbox, og en trådløs router til dit internet, og den vej igennem koble din Xbox sammen med din PC, det gør jeg selv den 1/9 når jeg flytter.. Jeg har alt udstyret, mangler bare Media Center.. Men dette er kun nødvendigt hvis man vil streame film fra pc´en over på sit fjernsyn, og til det skal du helst have en router der kører 802.11a, hvilket nok er volapyk for de fleste, så det kan du læse mere om på www.xboxlife.dk/forum smiley

Kommentér på:
Xbox360

Annonce