{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil gerne starte til Go-kart
  • #1   28. feb 2017 Tag ud og tal med en af de lokale klubber i nærheden..

Det koster det om året du vil bruge på det, men først skal du jo have din egen gokart. Dit budget afhænger af hvor meget du vil træne osv. Men det kan da godt blive til 2000 i måneden(Uden køb af gokart)..

• #2   28. feb 2017 Jeg overvejede også gokart da jeg var netop 19-20 år.. jeg fandt dog hurtigt ud af at gokart lynhurtigt kan koste ligeså meget som rigtig motorsport i biler.. Fordelen med gokart er dog at det er nemmere at træne, og man derved får mere køretid..

Hvor er du fra i landet ?

• #3   28. feb 2017 Jeg er fra Aalborg. Så det bliver nok i Mou jeg kommer til at køre, hvis det er smiley

• #4   28. feb 2017 Det også en fed bane vil anbefale at kigge forbi og snakke med dem.

Racehall i Århus har ellers en rigtig fed serie som jeg har kørt med i et par år..

Det hedder F1/F3 serie og koster 2200kr.

Vi kører 5 gange i løbet af sommerhalvåret, tidtagning, og 2 gange 2 heat.. Så får man point efter sine placeringer og kører et decideret mesterskab, hvor man når året er slut kårer årets vinder...

Det er blot udlejningskart, og skal absolut ikke forveksles med rigtig gokart, men konkurrencen er helt i top, og det kan ikke gøre billigere eller mere enkelt..

• #5   28. feb 2017 De har noget ligende i Mou. Her kører de 7 gange om året, og det koster 1700 kr. hvis man skal betale for alle 7 gange. og 350 kr. hvis man betaler pr. gang smiley

• #6   1. mar 2017 Det godt nok billigt.. det var jo bestemt værd at overveje...

men det er garanteret 7x0,5 time

I århus kører man 5x1 Time.. dvs man kører 2 heat hver gang = 10 løb.. og efter det første løb vender man startrækkefølgen på de første 12 biler, det er skide skægt..

• #7   1. mar 2017 Har ikke været til det endnu. Skal på søndag, men tror man kører efter hvor mange der er tilmeldt. Det varer 2 timer smiley Så tror det er 1 time også smiley

Kommentér på:
Vil gerne starte til Go-kart

Annonce