{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforsikring til 19 årig (hvem er billige)?
  • #1   9. mar 2017 GF plejer at være billige hvis bilerne holder sig under x antal hk, så kigger de nemlig kun på egenvægten.

  • #2   9. mar 2017 Der er ikke andet at gøre end at ringe rundt til så mange forsikringsselskaber som muligt.
    Priserne afhænger meget af både bil,, alder og bopæl ved de forskellige selskaber, så hvad der er billigt for en herinde, behøves ikke være det billigste sted for din søn.

    Selv var det billigt for mig ved Alm. Brand som førstegangskøber, der kan du beregne prisen på nettet.


  • #3   9. mar 2017 prøv evt. Mondux, de skulle også være billige

  • #4   9. mar 2017 ring rundt, der er ingen her som kan hjælpe

  • #5   9. mar 2017 erling j - der er da allerede 3 der har hjulpet. Vi / han har ringet rundt og umiddelbart er FDM det billigste. Men det kunne jo være der var nogen der lige vidste at det og det selskab var ekstraordinært flinke ved unge mennesker ..

  • #6   9. mar 2017 Jeg startede selv ved alm. brand med omkring 8800kr/årligt for en Astra 1.6 71HK som 18 årig, det koster desværre bare en del som ny billigst.
    PT. har jeg ETU, da de kunne lave en bedre pris med Kasko på en Audi A3 150HK end andre steder, GF skulle heller ikke have det store ekstra.
    Men der er kun en måde at finde ud af, hvad knægten skal af med og det er at gribe knoglen og ringe ind til de forskellige.

    PS. brug ALDRIG Samlino eller lignede søgemaskiner, for hold nu op, alt det skrammel man får på mail og opkald fra dem efterfølgende...


  • #7   9. mar 2017 Har slet ikke brugt de der søgemaskiner, det er google og så telefonen.

    Jeg havde selv GF da jeg var 18 og det kostede 11.000 om året for en Ascona B 1,6 75hk smiley


  • #8   9. mar 2017 ringe rundt til de forskellige selskaber det er sku da det nemmeste

  • #9   9. mar 2017 Der er ikke andet for at ringe rundt til de forskellige selskaber , for der ingen her som kan sige hvem der er billigst for ham

  • #10   9. mar 2017 Jeg har lige skiftet til ABC forsikring. De var billigst for mit vedkommende. Ellers kan jeg anbefale IF og NEXT også.

    Har dog ingen erfaring med skader.


  • #11   9. mar 2017 Kæft der er mange herinde der ikke kan læse .... Er der ikke sådan en læs-op funktion ligesom på kommunens hjemmeside så vi er sikre på at alle lige kan følge med i hvad der helt præcist bliver skrevet ? Måske en ide til en fremtidig update af BG ?

  • #13   9. mar 2017 next forsikring

  • #14   9. mar 2017 alm. brand

    har lige rykket min kærestes bil der over, hun er 20 og har haft bil i eget navn i 8 mdr og hun skal give 6400 ansvar


  • Line E
    Line E Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #16   9. mar 2017 Jeg kiggede efter en ansvarsforsikring, og det billigste jeg fandt var Nykredit. Men det kommer jo så også an på bilen.. Men hos Techno Forsikring kunne jeg få fuld kasko for 4068kr om året, dog med en høj selvrisiko..

  • #17   9. mar 2017 Prøv techno forsikring, jeg får som 21årig førstegangs forsikring for 5700 inkl kasko, for en 2004 Mazda 3 1,6

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #18   9. mar 2017 FDM har opsagt sit samarbejde med den forsikring de har brugt indtil nu. Fra 1 januar overtager Tryg og så stiger priserne gevaldigt

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #19   9. mar 2017 Som det har fremgået af visse medier, stopper samarbejdet mellem interesseorganisationen FDM og LB Forsikring i forhold til FDM Forsikring. FDM har besluttet sig for at indgå et samarbejde med Tryg forsikring.

    Det indebærer, at dine forsikringer i FDM Forsikring overgår til Tryg per 1. januar 2018. Hvis du har forsikringer i FDM Forsikring, vil du senere modtage et brev med yderligere information.

    Du er velkommen til at kontakte os på telefon 33 91 66 88, hvis du har spørgsmål.


  • #20   10. mar 2017 Lige et tip til folket; forsikringsguiden lovede mig 3 kontakter i en fart, en ringede en halv time senere, Alm Brand, han kunne sælge mig en forsikring til HALV PRIS, så vi giver det samme for 2 biler som vi gav for en hos TOP DK, hvor jeg har været ALTID, 1.850 for et år på ansvar og max 8.000 km, den endte i 2.250,- 50% sparet på en time. De 2 andre selskaber ringede 1-2 uger senere, men løbet var jo allerede kørt:)

    PS! Der var billigere selskaber kr 500 billigere, men 500 om året rager mig en papand, men det er f.eks. FDM, Rauna, Bauta OK osv, alle med meget billige priser.


Kommentér på:
Bilforsikring til 19 årig (hvem er billige)?

Annonce