{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

KAN MAN være 2 bruger på rigisterings attesten ?? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et spørgsmål nogen måske kan svare på.. kan jeg godt være ejer og bruger og min kæreste os stå som bruger på rigisteringsattesten ? ja skat kan svare på det men de er ikke til og få kontakt med idag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAN MAN være 2 bruger på rigisterings attesten ??
  • #1   13. mar 2017 Ja den ene som primær bruger, den anden som sekondær bruger.

• #2   13. mar 2017 bagermester tak for svar ved du så om det mig som stadig står for forskring og vægtafgift og vil det ændre noget hos forskring tror du ? og kan man ændre det på skat hjemme side kan nemlig slet ikke komme igennem idag fordi årsopgørlsen kan tjekkes

• #3   13. mar 2017 den af jer 2 som opretter forsikringen står for forsikringen

• #4   13. mar 2017 Du kan sagtens have primær bruger og sekundær bruger på registrerings attesten, men det koster en omregistrering på skats hjemmeside.
    I forhold til forsikringen, er det ikke nødvendigt at gøre det med primær og sekundær bruger, da din kæreste alligevel "får" din anciennitet, når i bor sammen.
    Hvis ikke i bor sammen, vil hun alligevel ikke få noget ud af det, da det så er primær bruger man beregner anciennitet efter.

• #5   13. mar 2017 Er man sammenlevende behøver kæresten ikke stå som bruger.

Ejeren af bilen

Ejeren af bilen, er også den person som får udbetalt pengene ved fx en totalskade. Det er derfor en god idé, at have den rigtige ejer af bilen registreret, for at undgå tvister ved eventuelle udbetalinger.

Brugeren af bilen

Det vigtige for os er, at vi kender brugeren eller brugerne af bilen. Er der flere faste brugere af bilen, skal de alle være registreret på forsikringen. Din samlevende partner må altid benytte bilen, også selvom personen ikke er nævnt i forsikringen.

• #7   13. mar 2017 tak for svar alle grunden til jeg spørg er jeg bor i københavn vi har vær vores lejlighed og vi er altid hos hende på frederiksberg og der er kommet tidsbegrænset zone smiley så jeg skal stille p skive vær 3 time fra 8 morgen til 18 aften og jeg kan ikke få en p licesen med mindre hun står som bruger eller som i siger man kan sekunder bruger det derfor jeg spørg da jeg arbejder om natten og bilen skal have stillet p skiven vær 3 time og det magter jeg ikke mere smiley

• #8   13. mar 2017 #7 Man kan da ikke bare stille p skiven hver 3. time. pladsen skal kunne bruges af andre også

• #9   14. mar 2017 Ha ha p pladserne er kun for folk som bor der som høre under det område og det gør jeg dov står min kæreste ikke som bruger så der ikke nogen som skal bruge den

• #10   14. mar 2017 Tænker da stadig du risikerer bøde, hvis de kan se den ikke er blevet flyttet på..

Kommentér på:
KAN MAN være 2 bruger på rigisterings attesten ??

Annonce