{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bildeleshop.dk gode eller?
  • #1   16. mar 2017 De er billige men du kan ikke altid regne med at tingene passer det har jeg fundet ud af 3 gange 2 på den hårde måde.

• #2   16. mar 2017 Det er jo ikke "deres" dele, du kan vælge flere forskellige fabrikanter med forskellig kvalitet, der ud over skal du være sikker på det er den rigtige stump du køber da deres kunde service stinker
    Har lige kæmpet med dem, købte 2 forlygter af samme fabrikat, fik to forskellige farven på glasset var forskelligt, og lygterne var ikke ens på nogen måde, det mente de så var mit problem og nægtede i første omgang at ombytte den forkerte, så ville de pludselig gerne ombytte men jeg skulle betale fragt, efter mange emails er det så endeligt lykkes at få dem til at betale fragten nu må vi så se om jeg nogensinde får en ny lygte, et kig på Trustpilot ( selv om det til tider er værdiløst) tegner et lidt grimt billede af deres kunde service. Men deres priser er i bund, frem over handler jeg anden steds, jeg gider ikke skulle kæmpe med dem hver gang de har kvajet sig.

• #4   16. mar 2017 ved godt der er forskellige mærker spørgsmålet er bare om pasformen er OK eller helt af lort ??

• #5   16. mar 2017 Har næsten lige købt ny tank til min sierra hos dem, den lignede den originale på en prik. Og den var fra en fabrikant jeg ikke kendte.

Men ellers så gå efter Klokkerholm det forhandler de vel?

• #6   16. mar 2017 #3 ATP autoteile har jeg så haft så ufatteligt meget bøvl med, at jeg aldrig bruger dem igen, og er gået over til autodoc/bildeleshop.dk.
    ATP's kundeservice er hårrejsende dumme, og konsekvent undgår at forholde sig til det, man skriver til dem.

ALDRIG ALDRIG ALDRIG ATP autoteile

• #7   16. mar 2017 jeg tager chancen det er kun 1500 Kr for bagpanel, frontpanel og 2 sideskærme og her hjemme koster bagpanelet 1700 Kr alene ??

• #9   16. mar 2017 Hvis også ATP-autoteile er noget lort hvem skal man så bruge?
    Autodoc/bildeleshop er jeg færdig med, ud over udfordringen med forlygten har de en mani med at udskifte de bestilte mærker med deres eget STARK, bestilte et sæt brembo skiver og fik deres billige lort i stedet for, der skulle jeg også være vedholdende for at få det byttet.

• #10   16. mar 2017 min erfaring med bildeleshop er at de er langsom til at levere, så skal man bruge reservedelene hurtig så vil jeg ikke anbefale dem, har selv erfaret at selv om der står "sendes inden for 24 timer" så kan der godt gå 3-4 dage før det afsendes.

Har efterhånden mange gange købet reservedele på ebay og det har fungeret i mit tilfælde, er endnu ikke blevet snydt og i nogle tilfælde har leveringstiden kun været 2 dage.

• #12   16. mar 2017 Bildeleshop er lidt langsomme i optrækket, regn altid med ca 14 dages levering. De er lidt tunge at danse med hva angår kundeservice og reklamation men tit så er de også det billigere så man må væbne sig med tålmodighed.

Bare husk at når du bestiller udstødning pladedele osv så kommer de ca 300 kr pr del ekstra i fragt.

Hold dig langt væk fra ATP de er sgu fatsvage og ingen kundeservice er der nok af. har oplevet de sidste 2 gange hvor de lavede rod i både bestillingen afsendelsen og betalingen så aldrig mere ATP.

• #13   16. mar 2017 jeg har næsten lige bestilt ved dem til min nye bil, og alt det jeg fik passede fint og det tog 1 uge da 1 ting ikke var på lager men fik en mail dagen efter jeg bestilte at alt var klar til at blive sendt.og jeg havde målt så jeg var sikker på at det var det rigtige som jeg skulle bestille,så hvis man bare trykker køb og håber at det er det rigtige man får så synes jeg at man selv er lidt skyld i at man får noget forkert ..
    jeg købte dette
    2 bærearme
    2 stabelisatorbolte
    1 lydpot var ikke på lager ved bestilling.det var den så dagen efter
    2 remme
    3 viskerblade
    4 andre små ting
    så jeg er ganske tilfreds med dem og vil også bruge dem igen

• #14   16. mar 2017 Jan h hvad med fragt var den høj? ??

• #15   16. mar 2017 Fik en total ødelagt benzin pumpe. Sendte den retur på deres regning og fik en ny.
    Ingen brok herfra

• #16   16. mar 2017 Har lige bestilt en masse dele derinde fra, leveringstid og priser er fine, men af en eller anden årsag har jeg modtaget dele der er meget dyrere end dem jeg bestilte smiley

• #17   16. mar 2017 Jeg synes ikke autodoc/bildele er meget billigere end lavpris selskaber i DK..
    De dele jeg har set på (godt nok små ting) har måske været 30 kr i forskel.

Jeg har dog lige bestilt fra bildele-online.dk - Kun et lille dieselfilter, men noget billigere end de andre for samme filter (samme bosch nr etc). Jeg venter på den, så er spændt på hvad det er de har sendt, om det er den rigtige smiley

Det er så sendt fra England..

Bildele-online ejes af delticom / daekonline

• #19   16. mar 2017 Handler altid på autodoc samme firma men deres kundeservice virker lidt bedre. Når jeg har et problem så kan man bare chatte med dem der sidder bag skærnen, og jeg fik altid returlabel med email hvor jeg sku bare printe den ud og sende varen retur.. Så heller ikke noget brok herfra

• #20   16. mar 2017 hvis man køber for 1300 kr mener jeg det var så er fragten gratis

• #21   16. mar 2017 Autodoc giver fri fragt hvis man handler for 850+

• #22   16. mar 2017 Jeg var lige inde og kigge på min konto, i 2016 handlede jeg ved bildeleshop/Autodoc 19 gange, 4 gange gik der ged i det hvor de havde erstattet Bosch/brembo eller lign med Stark som godt nok er dyrere men af væsentlig ringere kvalitet, (deres eget fortrukket mærke)hver gang var det lidt op ad bakke og få det byttet, hvis jeg bestiller en brembo Skive er det fordi jeg vil have det mærke(ellers ejeren af den bil det skal bruges på).
    1 gang sendte de forkerte stumper end det jeg havde bestilt(helt andet vare nr) her havde jeg fra valgt deres ekstra "sikker køb" og så var det bare mit problem, med andre ord anstændig kunde service skal der betales for... næsten hver gang holdte deres 24 timers afsendelses tid ikke, det kan jeg fint leve med, skal jeg bruge det nu henter jeg ved den lokale og betaler det ekstra, de er stadig dyrere selv om jeg får en fin rabat da jeg jævnligt kommer der.

#19 det er samme kunde"service" samme ejer og samme personer, om du handler ved Autodoc eller bildeleshop, det kommer altid i Autodoc kasser. De har 3-4 forskellige webshopper men sender fra samme sted i samme kasser.

• #23   17. mar 2017 fragten er 79 Kr det er alle de tillæg som koster når det er store ting ??

Kommentér på:
bildeleshop.dk gode eller?

Annonce