Danmarks modigste {{forumTopicSubject}}
Så skruer man over på TV3 og ser programmet "Danmarks modigste". Så spørger knægten: "Far, er det ikke ham mureren du betalte for at lave dit badeværelse, der stak af med pengene og kom med dumme undskyldninger".
Og ganske rigtigt, står svinet der og fører sig frem. Men okay, man er vel en god kandidat til at være "Danmarks modigste" når man tager røven på andre, uden tanke på konsekvenserne. Havde ellers lykkeligt glemt alt om ham, men det varede ikke længe.
Nu nævner jeg ingen navne og ved at de fleste tænker at det rager dem, så undskyld for mit indlæg, på forhånd
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
Nej tak.
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 327 Svar: 1.692
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
Men førnævnte person har flækket og ridset flere af de opsatte fliser og lavet store huller i fliserne omkring mit blandingsbatteri, så bliver nok aldrig helt tilfreds, desværre. Men har ikke råd til at lave det hele om igen.
okt 2015
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 302
Havde en tømrer der har skummet alle mine plastik vinduer i, så de hverken kunne åbne eller lukke.. Han havde sagt der tog 5 dage, men undervejs skiftede han nummer 3 gange og var i lalandia med familien.. Forstår dine frustration udmærket.. Hvor har jeg tit haft løst til at brænde hans hus ned, men der er desværre nok stadig kun én "vinder"...
okt 2015
okt 2015
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 533
Så er det ham der griner af dig
Jeg havde personligt taget ud hvor han bor på adressen, og vendt verdens problemet med vedkommende.
Eller giv en stor makker en 100kr og tag ham med.
Det løser i de fleste tilfælde problemet.
Det plejer vi at gøre.
Ingen grund til at pive over det
Danmarks modigste