{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Danmarks modigste {{forumTopicSubject}}

Så skruer man over på TV3 og ser programmet "Danmarks modigste". Så spørger knægten: "Far, er det ikke ham mureren du betalte for at lave dit badeværelse, der stak af med pengene og kom med dumme undskyldninger".

Og ganske rigtigt, står svinet der og fører sig frem. Men okay, man er vel en god kandidat til at være "Danmarks modigste" når man tager røven på andre, uden tanke på konsekvenserne. Havde ellers lykkeligt glemt alt om ham, men det varede ikke længe.

Nu nævner jeg ingen navne og ved at de fleste tænker at det rager dem, så undskyld for mit indlæg, på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmarks modigste
  • #2   18. mar 2017 Må jeg tænke over det?

Nej tak.

• #3   18. mar 2017 Så du fik ikke lavet noget badeværelse. ?

• #4   18. mar 2017 Jo, lavede det meste færdigt selv og så kom der en murer med mere respekt for sit arbejde og andre, der lavede det sidste for mig.

Men førnævnte person har flækket og ridset flere af de opsatte fliser og lavet store huller i fliserne omkring mit blandingsbatteri, så bliver nok aldrig helt tilfreds, desværre. Men har ikke råd til at lave det hele om igen.

• #6   18. mar 2017 Fedt der står en møggreve på billedet..

Havde en tømrer der har skummet alle mine plastik vinduer i, så de hverken kunne åbne eller lukke.. Han havde sagt der tog 5 dage, men undervejs skiftede han nummer 3 gange og var i lalandia med familien.. Forstår dine frustration udmærket.. Hvor har jeg tit haft løst til at brænde hans hus ned, men der er desværre nok stadig kun én "vinder"...

• #8   20. mar 2017 Det er mange år siden med mit.. Det bliver nok aldrig glemt, men er alligevel klog nok til at lade være.. Han får sikkert flere penge for hans hus end det er værd, og hvis en af dem sover til middag eller sådan, så er der pludselig mord brand.. Det skal jeg ikke ud i..

• #9   20. mar 2017 Tommy, det er "bare" at gå i gang.. Har stået der flere gange, og jeg er lige opgivende hver gang.. Hjernen skal slås fra, og så fuld æde på at få lortet ud..

• #10   20. mar 2017 Hvorfor glemme det?
    Så er det ham der griner af dig smiley

Jeg havde personligt taget ud hvor han bor på adressen, og vendt verdens problemet med vedkommende.
    Eller giv en stor makker en 100kr og tag ham med.
    Det løser i de fleste tilfælde problemet.

Det plejer vi at gøre.
    Ingen grund til at pive over det smiley

Kommentér på:
Danmarks modigste

Annonce