{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.080 visninger | Oprettet:

Olieradiator i campingvogn {{forumTopicSubject}}

Godaften bg, ja måske passer det ikke ind på et bilgalleri men jeg prøver aligevel. Vi skal på camping her i påsken og da det ser ud til det bliver nogle kølige nætter, skal jeg bruge el olieradiator til campingvognen om natten. Da vi ikke vil sove med gas på om natten, men så er spørgsmålet hvor stor radiator skal jeg købe ? Jeg har en lille en på 500w men blir den ikke for lille ?
God påske

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olieradiator i campingvogn
  • #2   12. apr 2017 Vi har en 2000w med 2 varmelegemer, og hvis rummet er varmt når man tænder den, så er det nok med trin 1 på halv kraft til at holde en fornuftig temperatur..(med ricer math giver der 500w )

Så stor er en campingvogn ikk ...

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #5   12. apr 2017 Få lavet en gastest af en der kan lave det ordentligt, så er der intet at være ræd for. Oven i det kan du få monteret en ultraheat bag gasovnen, så er der endnu mindre at være ræd for.

• #6   12. apr 2017 installer en gas alarm istedet og anvend gas opvarmeren?

• henning o
    henning o Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 41
    #7   14. apr 2017 du kan jo prøve en oliefyldt el radiator eller en ganske almindelig el varmer m.eller u blæser..

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #8   14. apr 2017 Hvis det er en nyere campingvogn, så kan man købe et varmelegeme som så monteret bag gasovnen. Den har indstillinger på 500, 1000 eller 1500 og 2000 watt. Den spreder varmen på samme måde som gasovnen. Hvis det er en ældre vogn, så kan man sagtens bruge en olieradiator eller andet.

Hvorfor er det helt præcist at i ikke vil bruge gas om natten? Der sker flere skader med el end gas i campingvogne. Hvis gasovnen er serviceret korrekt, og vognen er gastestet af en der ved hvad han laver og har grejet i orden, så er der absolut ikke noget at være bange for.

Kommentér på:
Olieradiator i campingvogn

Annonce