{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Min Skyld??? {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens...

Jeg har været så uheldig at ramme sammen med en gammel mand idag.. Vi holder på en P plads og jeg holder frem a, og så skulle jeg bakke tilbage, og der holder så en række bilen på min højre side, og i det jeg bakker tilbage kører han så frem a, ham som holder "parkeret" i min højreside og jeg ser ham jo ikk i spejlet eller noget for han holdte parkeret da jeg kiggede og så bakker jeg self, og DUNG så rammer jeg ham på hans højre forlygte og han rammer min bagkofaner og lidt a min side skærm..
Det er egentlig lidt min skyld når jeg bakkker ved jeg godt, men han kører jo frem? Men vi står så og snakker lidt, og så står hans kone og siger " Jamen der er da ikk rigtig sket noget med din bil unge mand" NEJ jeg har kun et hul på størrelse med en fodbold i min bagkofaner!!! OG så står hun og grubber lidt på hendes forlygte som har fået en ridse og en lille bule i forskærmen på deres gamle Peugoet fra 93 smiley
Men han ville så ha politi på,
det ville jeg så ikk pga alle mine ruder er kuld sorte og er godt kendt hos dem i forvejen, siger så ja jeg tar skylden og så udvæksler vi lidt nr os, for jeg skulle skynde mig på arb..
Hva så hvis man var et dumt svin og sagde til forsikringen han kørte ind i mig? Altså det ka ingen bevise havde os en kammerat med nemlig? Eller hvad gør man? Har en selvrisiko på 10.000 nemlig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Skyld???
  • #1   31. aug 2006 Jah det er os min mening.. Altså har ikk skrevet under på en skid jo.. Og det er forsikringen som vurdere hvis skuld det er? Siger bare jeg er kørt ud fra min p plads og så kører han op i mig smiley Gider ikk ofre 10.000 nemlig..

  • #2   31. aug 2006 heey.
    jeg er enig med Chino. i deler begge skylden sikkert, men igen, hvad siger din fornuft til dig.?


  • #3   31. aug 2006 Jamen ved det sq ikk helt.. Altså jeg var godt klar over jeg havde dummet mig, men altså han kører frem i mig? Og hende den gamle siger at VI dyttede da vi ku se du bakkede, så sagde jeg ej nu stopper du, hvorfor bakkede i så ikk bare tilbage da? I var på vej ud og sad og sov sagde jeg så til hende.. Og ja det jo en snak som man ikk ka blive enige om..

  • #4   31. aug 2006 Jamen det helt vildt, og så står de og er helt fortabt fordi deres lille pis bil har fået et lille kys, den bil de har gået og ordnet i de sidste 15 år.. IHH det er så irriterne såtten noget smiley

  • #5   31. aug 2006 Gamle mennesker reaktionsevne er mega svag, han bremsede sikkert forsent eller nåede han slet ikke at opfatte du holdte der, så i mine øjne har ud måske gode odds, og det vil ALTID være ord mod ord (medmindre du har masser vidner) smiley

  • #6   31. aug 2006 Jah det rigtig nok.. Jeg må prøve at se hva der sker.. Men altså meget godt politiet ikk kom så havde jeg siddet fast fordi jeg sagde det var min skyld, men de ka ikk bevise noget nu smiley

  • #7   31. aug 2006 det er altid personen som køre op i en som har skylden.
    har selv været udefor samme situation, hvor jeg torede at jeg havde skylden, men næ nej sagde forsikring manden og jeg slap for at betale selvrisikoen.


  • #8   31. aug 2006 Det er altid den der bakker der får skylden...

  • #9   1. sep 2006 Hvis han kører ind i din bagende for han 100% skylden. Han kommer bagfra og kan sagtens se dig. Ligesom hvis en bil blokere bremserne med 130 og dem bagved kører op bagi, så kan han ikke få skylden ham der kørte forest.

  • #10   1. sep 2006 Sig dog at han kørte ind i dig.

  • #11   1. sep 2006 Nemlig smiley Så de får ikk en krone ahah smiley

  • #12   1. sep 2006 For guds skyld, sig ALDRIG du tager skylden ved sådan noget. Lad forsikringen afgøre det.. Hvis du siger du tager skylden, Så er det din skyld, uanset om han kørte ind i dig med fuldt overlæg (Siger jeg ikk han gør, et eksempel.) ALTID lad forsikringen tage den.. Ved sådan noget der vil det som regl være halv skade.

  • #13   1. sep 2006 Jah Flemming.. Men var nød til det ellers ville han ha politi på og så var der vidner til at jeg var bakket tilbage osv, så valgte at sige ja, uden at skive under på noget eller noget, så ka stadig ændre mening.. Ku jeg ikk hvis politiet var kommet og skrevet report om at jeg havde erkendt det..

  • #14   1. sep 2006 Hah, ville de have politi på.....fint nok skulle du have sagt. Det er ikke engang sikkert at de for det første gider at komme derud, og hvorfor skulle de også det når der ikke er personskader.
    HVIS det kommer tjekker de nok situation og skriver en lille rapport, hvis de overhovedet gør det!!

    Det er udelukkende en forsikringssag.....


  • #15   1. sep 2006 Hvis du nægter at tage din del af skylden, mister jeg enhver form for respekt, og specielt når det er ældre mennesker vi har med at gøre. Det er fandeme for lavt!


  • #16   1. sep 2006 Desuden skal vidner være upartiske, dvs. din kammerat, og den ældre mands kone ikke er gyldige som vidner

  • #17   1. sep 2006 helt ærligt send det ind til dit forsikrings selskab så klare de nok den
    men det med at lyve så er du ikke en skid bedre end dem der bakker ind i folk og bare skrider, uden at ligge en seddel,hvad hvis det var din egen bil der blev på kørt og der ingen seddel var i forruden


  • #18   2. sep 2006 Hold da kæft i er kloge,
    når du bakker har du skærpet vigepligt,det svare til at du køre ud for hajtænder,TRO MIG JEG VED DET,har selv været i den samme situation,det kostede så en lille bøde til MIG fordi jeg ikke havde overholdt min vigepligt + at jeg selv skulle ryste op med kronerne via mit forsikringsselvskab til rep af modpartens bil og min egen,og stop da det pis med at "gammel" ikke kan køre bil,det er jo fakta at det unge mellem 18 og 25 som laver de fleste skader,ikke de "gamle",jeg kender en på næsten 70 som næsten kører lige så rådent som jeg selv gør(engang imellem) og han har aldrig haft en skade og har haft den samme bil i 5 år,så HUSK nu på det i siger når i selv bliver gammel.


  • #19   4. sep 2006 Andy N: Du er da et dumt svin lige nu. Håber du kommer i den situation, at der er en der påkører dig, og der er en der vidner til hans fordel. Så kommer du til at stå med regningen, selvom det ikke er din skyld.

    Når man bakker, så har man altid skylden. Du har vigepligt. Havde der været en personskade, så kunne du miste kortet. Ta ansvaret som en mand, og vær glad for politiet ikke kom, så havde du været et klip rigere (Vigepligtsforseelse)

    Ps. Husk at der også er politibetjente der interessere sig for biler og er på siden!


Kommentér på:
Min Skyld???

Annonce