{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

YouTube Reklamer {{forumTopicSubject}}

Mange der lever af YouTube er åbenbart ved at gå nedenom og hjem.. Det gælder specielt de kanaler der har en politisk eller "kontroversiel" mening, samt ordentlige nyhedskanaler (gælder dog mange flere, også). YouTube har lukket for reklamer. Det er åbenbart ikke i orden at sige sin mening, så nu sætter YouTube en stopper for det, og prøver at få disse kanaler til at dø ud. Det sker bl.a efter mange er gået over til at se nyheder på youtube, siden mange har indset at nyheder i TV er en gang løgn...
Så nu skal der selvfølgelig også sættes en stopper for at se verden igennem youtube.
Fuck jeg hader sådan noget... Vi bliver manipuleret til at skulle tro dit og dat.. Urgh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YouTube Reklamer
  • #1   24. apr 2017 Så længe jeg får mine penge for reklamerne på mit musik så er jeg ligeglad..

    Men ja, verden er et manipuleret sted at være og det ændrer sig ikke i vores levetid..


  • #2   24. apr 2017 lol er der stadig nogen som kigger youtube

  • #3   24. apr 2017 "lol" Ja nogle små par milliarder mennesker...

  • #4   24. apr 2017 Simon S

    Haha ja temmelig mange mennesker smiley


  • #5   24. apr 2017 ja youtube er stadig bedre end DR smiley

  • #6   24. apr 2017 Er der stadig reklamer på YouTube? Hmm

  • #7   24. apr 2017 Er der stadig nogen der siger lol?

  • #8   24. apr 2017

    profilbillede
  • #9   24. apr 2017 "lol er der stadig nogen som kigger youtube "

    Siger manden på 33 år som starter en sætning med LOL.

    Men ja der er stadig nogle der bruger det, ikke alle er blevet for seje til at lade være..


  • #10   24. apr 2017 "ikke alle er blevet for seje til at lade være.. "

    haha smiley


  • #11   24. apr 2017 På med sølvpaiprshatten! Illuminati er efter os... Og noget med rumvæsner!!

  • #12   24. apr 2017 bruger redtube hver dag!

  • #13   24. apr 2017 ah det var youtube i snakkede om
    ..... det bruger jeg også hver dag smiley


  • #14   24. apr 2017 lols

  • #15   24. apr 2017 Vist en der ser spøgelser overalt - og hvorfor er det man ser på Youtube sandt? smiley

  • #16   24. apr 2017 Problemet er vel i højere grad den måde nyhederne bliver præsenteret og at folk ikke har nogen kildekritik.

    Hvis medierne f.eks udstiller noget som usympatisk, så er de fleste tilbøjelige til at være enige, men glemmer fuldstændig de andre aspekter i samme sag. Medierne udstiller det nemlig kun udfra det billede de mener passer ind i deres perfekte verden, og fordi folk er så naive, så har de en kæmpe magt, og sætter ofte dagsordenen.


  • #17   24. apr 2017 Folk der kommentere og får det til at lyde som om at jeg er paranoid er idioter. Drop jeres Illuminati pis, man kan fandme godt have en anderledes mening uden man er helt blæst.
    Kommentaren over mig beskriver ret godt hvad jeg mener.
    Folk må sgu da snart åbne sine øjne og indse at mange vil styre en hel masse vi ikke har kontrol over.
    Det har intet med konspirationsteorier og pis at gøre, det er bare sådan det er, og idioterne er dem som ikke vil indse og bare lever i deres egen boble. Ja vi kan alle bare være ligeglade, men det er sgu da underligt at tænke på hvor meget frihed vi egentlig har når folk der f.eks siger sin mening på YouTube øjeblikkeligt bliver lukket ned og gemt væk...
    Der er nok en grund til at en ting som det her ikke kommer i nyhederne nogen steder...


  • #18   24. apr 2017 Thomas M, hvad hedder din kanal, og hvor kan jeg finde din musik?
    Og er helt enig med din kommentar.
    De fleste er langsomme til at indse ændringer og vil helst leve i deres egen boble, så det kommer nok til at tage lidt tid før alle vil indse det, haha


  • #19   25. apr 2017 Lauge: Min egen kanal hedder Unifite(Som mit artistnavn) - men det er Scantraxx Recordz, X-Bone og Lussive Music der styrer min musik og opkrævning af penge..:) Modtager blot betaling hvert kvartal fra youtube, spotify, CD-salg osv osv fra dem.

    Og jeg er helt enig. Der er en del ting der ikke kommer i nyhederne. Mange har den opfattelse at hvis DR eller Tv2 er dem som fortæller - så må det også være 100% sandt. Trist..


  • #20   25. apr 2017 Thomas M
    Hva satan, det kan du da godt finde ud af det musik dér! Er det noget du kan leve af, eller bare en hobby?
    Fedt!!


  • #21   25. apr 2017 Det kan vel næppe være nogen lukrativ forretning eller hvad Thomas? Jeg tænker man skal have mange millioner views før det kan svare sig?

    Jeg har selv en video der er set over 20t gange, men jeg skal sgu aldrig set så meget som en bøjet 5 øre, men det er vel også noget du har fået sat i stand på den ene eller anden måde?


  • #22   25. apr 2017 Det er halvt en hobby - men driver også et event firma ved siden af med den musik så det går okay.. Har dog også et godt job fuldtid til hverdag..:) Har heldigvis mit studie i mit hus, så der er ikke langt til "arbejde" med hobbyen.
    -og mange tak! smiley

    Mr. P. Altså med spotify, youtube, salg osv osv får jeg stadig 8-10000 Kr. ind årligt på nogle af de tracks jeg har udgivet.. Jeg har ikke udgivet noget i nogle år, fordi jeg har haft travlt med så meget andet - men der er nyt på vej i år..

    20000 visninger burde give lidt - men det kræver også at det er 100% dit eget materiale og at du har en partner channel med VAT-NO osv mener jeg.. Det er fordelen for mig ved at have hollandske pladeselskaber til at styre det. Jeg fakturerer dem bare for det beløb der er tilbage når de har fået deres 40% for deres rettigheder..:)


  • #23   25. apr 2017 jeg har også videoer med 30k views, og har heller ikke fået penge, men du skal promovere dine videoer, du får ikke penge pr automatik blot fordi du har 1 mio views..

  • #25   25. apr 2017 Mirza, Man skal både have reklamer og linke sin konto til YouTube.
    Martin P, Det er da ligegyldigt med kanalerne, det er bare mere min pointe jeg vil ud med....


  • #26   25. apr 2017 Thomas M
    Producerer du mest Hardstyle, eller laver du også andet nogle gange?
    Ja du må til at lave lidt igen.


  • #27   25. apr 2017 Laver primært kun hardstyle, men har også haft fingrene i noget house - dog ikke i mit "eget" navn med som co-ghost-producer..:D haha..

    Ellers bruger jeg også tid på at lave lidt trance når lysten melder sig..


  • #28   25. apr 2017 Fedt!
    I den elektroniske genre er jeg nok mest til, at lytte til "melodic-trance" osv.
    Hvilket program bruger du?


  • #29   26. apr 2017 Melodic trance er også alt for lækkert.. Det og så hard dance der fik mig igang for mange år siden..:)
    Gouryella, Kai Tracid, Marcel Woods osv osv.. Mange store tracks igennem tiden! Var lidt trist over at se alt for mange trance-navne hoppe på 128 BPM´s house vognen da chancen bød sig. Men har respekt for det, fordi det er deres levebrød og de er nødt til det..:)

    Jeg bruger FL Studio, men har også brugt Cubase af og til..:)


  • #30   26. apr 2017 Hvad med Hip Hop, det er ikke noget du forsøger dig med nogle gange eller?
    Og vil du sige at FL Studio mest er til elektronisk, eller er det godt all-round?


  • #31   26. apr 2017 Fl Studio kan bruges til alt..:) DAW/Sequencere handler kun om hvilket interface man foretrækker.. Eneste minus ved FL er at de stadig mangler lidt bedre hardware integration med f.eks. Virus TI2 osv..

    Hip hop laver jeg ikke meget af..:) Et enkelt beat eller 2 en sjælden gang hvis man lige har hørt noget der inspirerer..:D


  • #32   26. apr 2017 Undskyld mig, men hvordan er YT mere troværdigt end gammelsdags tv?
    Desuden mangler dit indlæg lidt kilder. Eller er det dig selv som er kilden? smiley

    Om nyheder blæses ud i æteren, youtube eller andre medier, det ændre vel ikke synderligt på indholdet? Hvis du lever af at lave "nyheder", så lever du mere eller mindre også af likes/hits/views. Dermed kan du også trække en fed rød streg direkte overimod den kendsgerning, at "spændende" nyheder sælger bedre. Se bare vores kulørte blade og deslige.

    Er i forvejen stor modstander af reklamer og har da heller ikke set en eneste reklame på youtube i de sidste 5 år (adblocker, helligt vorde dit navn).


  • #33   26. apr 2017 Peter J: Forstår din skepsis overfor nyheder på YT - det skal man også have.

    Men dermed må man også forstå at andre har det på samme måde som de nyheder i "gammeldags" TV. Grunden til at jeg især finder YT og andre steder spændende vedr. verdensnyheder er at der ofte er uddbybende materiale der bruges. Hvor DR1 eller TV2 har et indslag læst op på 2 min. med lidt arkiv billeder, så har en god kanal på YT måske 60 min om et emne - med en masse forskellig dokumentation.

    Problemet er at det "for kloge menneske" som stoler blindt på DR, TV2 osv straks kalder andre mennesker for "Sølvpapirshatte, Konspirations-idioter osv osv". -Klassisk tegn på at selvsamme mennesker ikke har undersøgt noget selv.

    Mainstream nyheder som på de danske kanaler når aldrig til roden på noget som helst. Det er mere oplysning, end læring - og det er så "pick-and-choose" det de viser - og derfor kommer det til at virke manipuleret.

    Der kan ikke herske nogen som helst tvivl om at der i denne verden sker nogle ting der aldrig ser lyset. En mand som Snowden har gjort sit til at få DIG som menneske til at forstå alvoren i den overvågning der foregår. En dag er jeg sikker på at flere vil se hvorfor det ikke er nok med TV2 eller DR.


  • #34   26. apr 2017 Kunne simpelthen ikke skrive det bedre end Thomas M!


  • #35   26. apr 2017 Her er et eksempel på hvordan jeg føler nyheder mere handler om at gøre de kedelige ting spændene og gemme vigtige ting væk.
    Rapperen Kendrick Lamar der er en af de mest venlige og ydmyge mennesker, var hurtigt i amerikanske nyheder efter han lige har udgivet sit nye album. Hver gang Kendrick laver nyt album tager han tilbage til hjembyen Compton for at skrive autografer osv. Det eneste nyhederne snakkede om var, at der HELDIGVIS ikke skete noget ballade, og der var ingen slåskampe osv osv. De fortæller også der var meget politi til stede selvom mange der var der fortalte at de næsten ikke så noget politi, andet end det normale...
    Folk der ser det i TV får det tvunget i sig at rappere er voldelige og fansene endnu mere.


  • #36   26. apr 2017 Thomas M: Jeg er som sådan ikke skeptisk. Jeg undre mig bare over hvordan man kan se et socialt medie som youtube, som værende mere troværdigt end så meget andet. Youtube er ét stor filter - det skal skal se dagens lys, det kommer igennem. Resten bliver rimelig rundhåndet sorteret fra.

    At vælge youtube som platform fortæller, i min verden, blot at man er ude efter lidt reklame penge.

    Det er korrekt at de fleste nyheder er hurtige og blot kradser i overfladen på et måske dybere problem. Men bare fordi at de lyder mere troværdige, så er det ikke ensbetydende med at deres dokumentation er skudsikker - hvor har de selv fået disse informationer fra? Google?
    kilder, kilder og flere kilder.

    Alt det crap med overvågning og hvor bange folk er for det. Venligst fjern det bræk fra min daglig dag. Folk tuder hinanden ørene fulde med at "åååh, facebook beslaglægger mine billeder" og "neej nej nej, nu kigger Apple med i mine beskeder" og "åh ve og rædsel, google læser alle mine emails".
    Her tænker jeg primært på folks færden på internettet og ikke CCTV og deslige, som jeg egentlig heller ikke ser noget problem i.
    At man kan få sig selv til at vælge et gratis medie uden at være indforstået med at man automatisk bliver til et produkt, det er mig en gåde. Det står sågar sort på hvidt alle de steder man opretter sig, hvad det er man acceptere.
    Men folk forsætter med at køre krav på deres privatliv (?)

    Måske mig der er gammeldags smiley


  • #38   26. apr 2017 Peter J,
    Det har jo intet med overvågelse osv. at gøre, det vi snakker om?
    Ser du bare os alle som paranoide fordi vi har en anden mening smiley ?
    Mener klart man kan finde kanaler på YT med ordentlige nyheder, hvorimod du jo ikke rigtig har et valg på TV. Selvfølgelig er der også flere "clickbaitere" på YT, men dem går man selvfølgelig udenom, man har jo været smart til ikke at se det i TV.
    Desuden handler det ikke så meget om, om nyhederne er falske eller noget i den stil. Det er mere måden de bliver vist på, og hvordan folk bliver udstillet osv. Som i den kommentar jeg skrev her før..


  • #39   26. apr 2017 Hvorfor nævner i så Snowden ?!

  • #42   27. apr 2017 Men det er rigtigt Martin...
    Men kan da godt være jeg formulerede mig forkert.
    Peter J: Det kan jeg ikke svare på.


Kommentér på:
YouTube Reklamer

Annonce