{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejde som UPS kurer
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   22. maj 2017 Lyder da interessant, prøv det, nogen synes det er godt, andre mener de får stress, så op på hesten, se hvad det er og døm selv. Giv det et par uger så har du føling med det, Du er jo ikke solgt som slave og kan så gå når du vil.. smiley

• #3   22. maj 2017 24200 kr.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #4   22. maj 2017 De 24200 er vel før skat? Overenskomst behøver ikke at være en dårlig ting, i nogle firmaer kan det være en dårlig ting, men absolut ikke alle. Det kommer jo an på hvem der forhandler. Nogle steder er firmaerne i lommen på tillidsfolkene og så er det noget lort.

Jeg ville se om man ikke kunne komme til at rende ind i en chauffør på gaden et sted, og høre person ad om hvordan det står til.

• #5   22. maj 2017 Ja det er før skat smiley

• #8   22. maj 2017 Helt sikkert synes også lønnen er rigtig fin for ufaglært arbejde smiley

• DisConFlubberated

#9   22. maj 2017 24.200 er ikke en dårlig månedsløn som ufaglært.

• #11   22. maj 2017 #7
    Gennemsnitslønnen i Danmark siger ikke noget om, hvor mange i befolkningen, der tjener mere eller mindre end gennemsnittet. Hertil skal du bruge medianen.

Jeg mener heller ikke, man generelt kan sige, en overenskomst er ensbetydende med lavere løn. Det modsatte kan også sagtens være tilfældet. På min arbejdsplads er der også en god overenskomst, men gennemsnitslønnen er samtidigt væsentligt højere end for samfundet som helhed. Man kan altid diskutere, om det også ville være tilfældet, hvis der ikke havde været overenskomst, men jeg tror nu ikke, det har nogen hæmmende effekt på vores arbejdsplads overhovedet. Vores overenskomst er også sådan indrettet, at man aflønnes efter fortjeneste. Dem, der knokler og gør sig uundværlige, belønnes herefter.

• #12   22. maj 2017 Uden reelt og vide noget om det, så tror jeg det er hårdt arbejde til en ringe løn. Jeg har før arbejdet i varemodtagelse på et lager og set hvordan der var stor udskiftning hos chaufførene hos UPS, GLS, DHL osv... Og i mine øjne er det tegn på ringe forhold og dårlig løn. Men igen... Jeg ved i bund og grund intet om det.

Lønnen er vel ok, for ufaglært arbejde. Men hvordan er overenskomsten? Jeg har også før arbejdet som chauffør, hvor vi blev fyret fra det pågældende firma og tilbudt job hos en ekstern vognmand. Vi ville få en tilsvarende løn, men uden nogen former for tillæg. Dvs. møde kl 02 uden nattillæg eller overtidstillæg, hvis vi skulle arbejde over. Oveni det skulle vi stadig overholde køre/hviletid. Jeg takkede nej til det job...

• DisConFlubberated

#14   22. maj 2017 Hahahahaha! Negerposten smiley

• 87
    87 Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 262
    #15   22. maj 2017 Har kørt for ups i et halvt år, valgte og stoppe, kører for et andet firma nu.. Sys min arbejdstid var tosset 9 - 18 mødte ind til en pakkedebil også bare derud a.. Alle pakkefolk får nogle tunge løft er presset løber for at klarer alle pakkerne op og ned a trapper. Tag også sådan noget med i overvejelserne..
    Jeg er sådan set glad for at været chauffør hvor jeg er nu, dejligt job smiley

• #17   22. maj 2017 Den løn du oplyser, er det en fast månedsløn?

Hvis ja, så forvent at din faste "37 timers arbejdsopgave" nok tager hel del mere end 37 timer smiley

Det er i hvert fald min erfaring ved GLS.

• #18   22. maj 2017 Jeg køre for DHL. og syntes min løn er fin ift det er ufaglært. MEN det slider dig op i længden ! har smerter i min ryg og knæ pga tunge løft, og de sindsygt mange trapper jeg er på i løbet af dagen, med tunge pakker på skulderen.. Så tænk en ekstra gang over det, hvis det er noget du tænker du vil lave i flere år. for det slider hårdt på kroppen

Kommentér på:
Arbejde som UPS kurer

Annonce