{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.752 visninger | Oprettet:

Hvid flåt/tæge {{forumTopicSubject}}

Ved det er et sjovt sted at slå op, men har prøvet at Google osv uden held, så måske der forhåbentlig sidder en klog sjæl herinde. Men min er blevet bidt af en tæge/flåt, intet unormalt i det, men denne her er helt hvid?

Er vi ude i en albino flåt/tæge eller hvad er det, har aldrig før set sådan en.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid flåt/tæge
  • #1   5. jun 2017 Her zoomet lidt ind

profilbillede
  • #2   5. jun 2017 Lidt bonusinfo:

Der er ikke noget, der hedder flåt/tæge. Enten er det en flåt, eller også er det en tæge. Det er to vidt forskellige ting.

Dem, der sætter sig fast på én og suger blod, er flåter.

• #3   5. jun 2017 Det skal også forståes som flåt eller tæge smiley er godt klar over det er to forskellige men kan ikke huske hvad der er hvad

• #4   5. jun 2017 En tæge er en lille bille-tingest, som får skyld for en hel masse ballade, som flåterne går og laver smiley

• #5   5. jun 2017 Det er en Ku Klux Klan-flåt... De bider aldrig på sorte labrador. Vær iøvrigt særligt opmærksom på meget små brændende kors.
    smiley

• #6   5. jun 2017 Haha sjovt... hold da op...

• #7   5. jun 2017 Yderst tålmodig hund, min labrador er så nysgerrig at jeg næsten ikke kan få lov at fjerne flåter da han vil følge med smiley

• #8   5. jun 2017 Ja måtte nu også holde ham lidt smiley men har du også stødt på hvide før ?

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #9   5. jun 2017 den bliver mørkere jo længere den sidder når den er på størrelse med en lille ært slipper den ... jeps, de kan godt være meget blege..

• #10   5. jun 2017 Ja det er jeg klar over, men den her er HELT hvid, og har da fjernet de første 100.000 tåger i min tid og ALDRIG stødt en hvid en

• #11   5. jun 2017 Nej, har aldrig set dem ihvertfald, men nu er min også hvid/lys/gylden så tror de ville være super svære at få øje på smiley Til gengæld er det dejligt let at se de almindelige

Han får sådan nogle loppe/flåte tabletter hver 3 mdr og efter de har bidt sig fast tørre de ind og synes det er super effektivt, fjerner dem dog med det samme når jeg ser en smiley

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

#12   5. jun 2017 en skal jo være den første, jeg har selv fjernet en som den hvide din hund har og flåten var tydeligt samme slags som de mere brune ..

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

#13   5. jun 2017 jeg brugte program vet på vores golden retriever og der var ikke en eneste der bed sig fast i 3 mdr..

• Birgit S
    Birgit S Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #14   13. jun 2019 Jeg vil høre om du har fundet ud af mere, omkring den hvide flåt, der er en der lige har lagt et billede op i en hundegruppe, af en hel hvid flåt, der var 2 andre der mente, deres havde haft en magen til, men jeg kan ikke finde nogle evidensen, hverken ved naturstyrelsen eller her på facebook, det eneste jeg har læst er at hunflåten er lysserød ?
    Håber du har fundet en forklaring på om der er hvide måske albino flåter

• Rikke H
    Rikke H Tilmeldt:
    jul 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #15   2. jul 2020 Jeg har lige taget en helt hvid på min killing.. den havde nærmest rødbrune (ben/mund) tænker da den var albino

Kommentér på:
Hvid flåt/tæge

Annonce