{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Anbefaling af et godt tastatur til PC {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg ved godt, at dette her er meget off-topic i et bilforum men håber alligevel i har nogle kommentarer.

Jeg skal have købt mig et nyt tastatur til min stationære PC, og håber i kan anbefale nogle til mig.

Det skal siges, at jeg qua mit job og mine hobbies bruger det RIGTIG meget hver uge (dog ikke til gaming smiley ), så det er derfor ikke helt ligegyldigt hvilket tastatur jeg køber. Derfor har tastefølelsen, lydniveau osv. også stor betydning for mig.

Jeg har tidligere altid svoret til Logitech, men jeg synes godt nok det er nogle skodtastaturer de har sendt på markedet i de senere år.

Jeg har bl.a. haft et af deres solar-tastaturer der gik i stykker nærmest dagen efter garantien udløb, og selv om jeg skiftede det opladelige batteri i tastaturet, kunne jeg ikke få det til at fungere og det røg derfor direkte i skraldespanden.

Senest har jeg haft et k375s - den model hvor der følger en "holder" med til fx en mobiltelefon. Jeg ved godt, at det sidstnævnte tastatur er i den billigere kategori, men tastaturet har en pisseirriterende egenskab, hvor det ikke responderer på de første 1-2 tasteanslag efter at det har været inaktivt i nogen tid. Det lyder måske som et lille og ligegyldigt problem, men det er møgirriterende i min personlige brug af tastaturet. Jeg har opdateret software osv., flyttet rundt på USB-modtager osv. men kan ikke løse problemet, og det kan Logitech åbenbart heller ikke.

Så det korte af det lange er: Kan i anbefale nogle gode tastaturer? Ikke nødvendigvis Logitech - selv om jeg ikke kan afvise, at det næste tastatur også bliver af det mærke smiley Det behøver ikke være de billigste tastaturer, men heller ikke nødvendigvis tastaturer til over 700 kr.

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af et godt tastatur til PC
Kommentér på:
Anbefaling af et godt tastatur til PC

Annonce