{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tester
  • #1   20. jun 2017 Dit første valg.

  • #2   20. jun 2017 jeg har brugt auto.com(som er det samme som delphi) rigtig meget
    og har brugt delphi meget

    og har ikke oplevet problemer


  • #3   20. jun 2017 Delphi tester er fin men Würth Wow kan meget mere end Delphi. sælger dem begge hvis det er

  • #4   20. jun 2017 Hvad er prisen på dem du sælger

  • #5   20. jun 2017 Hvis du kan bruge Diagbox, er det at foretrække. Men hvis det er en af de piratversioner, som følger med et originalt kabel, kan det drille en hel del.

  • #6   20. jun 2017 Okay hvordan ser du at det ikke er originalt program

  • #7   20. jun 2017 Har ikke brugt sådan en før, men det var for at selv kunne prøve at fejlsøge på bilen. Er ikke mekaniker

  • #8   20. jun 2017 Hvis det er fra eBay eller lignende, er det med stor sikkerhed en piratkopi.

  • #9   20. jun 2017 Okay. Det er en jeg har set tilsalg på dba smiley

  • #10   20. jun 2017 At du har set den på dba er ikke ensbetydende med at det er en original, og det gælder begge du har i kikkerten.
    Faktisk er alt det du ser på nettet jo egentligt uoriginalt.

    Jeg har begge to du spørger til, og ca. 15 andre forskellige testere,

    Du bliver fattig hvis du kun vil have originalt.

    Til dit forbrug, vil jeg mene at PP2000 er rigeligt.

    I mine øjne er folk alt for fasineret af delphi, og det er nok fordi at den kan tage flere bilmærker det kan den anden ikke, da den er specifik til enten Citröen eller Peugeot.
    Og hvis det er det du skal bruge den til, så vil jeg vælge PP2000 da du ofte kommer længere med den til din bil.

    Jeg har selv også som skrevet delphi, og den kan i mine øjne ikke det samme som PP2000 eller lexia, på de bilmærker de understøtter, som jo er franske.

    Så køb du rogligt en på ebay, til billige penge.

    Folk roser også delphi op i skyerne, men hvad jeg har kunne søge på nettet, så skulle delphi selv være stoppet med at opdatere deres model fra 2014 så vidt jeg kunne se, men er langt fra sikker, men det er jo nok fordi der findes så mange piratkopier af den, at de må tænke i nye baner.
    Og det kommer sig jo så i udtryk ved at opdateringer til piratkopierne også stopper, og at du kun kan have fuld udnyttelse af den til modeller op til 2014.

    Lexia og PP2000 som jeg har kan jeg opdatere når jeg vil, jeg gør det bare ikke da jeg ikke har brug for det.
    Alt det der men at indkode osv. gør jeg heller ikke så meget i, og undre mig da også over at når folk har købt en bil, så er de utilfredse over hvad den kan.

    Ja det var bare lidt af min erfaring.


  • #11   20. jun 2017 Nej det også det, har bare set en til salg på dba og ved ikke om den er original eller ej.

  • #12   20. jun 2017 Hvad er prisen, er den under 1000-2000 er den helt sikker uoriginal.
    Hvis du skal i nærheden af noget originalt er prisen betydelig meget højere.


  • #13   20. jun 2017 Du skal have diagbox, det er den bedste du kan få til Peugeot

  • #14   21. jun 2017 tjek min annonce smiley

Kommentér på:
Tester

Annonce